וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות סירבו לדון בערעור יבוריאן

עדי פרג'

6.12.2006 / 16:58

מכיוון שהעונש של החלוץ, שעומד על שבעה משחקים, "אינו חמור מספיק" לטענתם, הוחלט שלא לאפשר לא לערער. מנכ"ל הקבוצה: "זו שערוריה"

אם מישהו האמין כי עונשו החמור של אליה יבוריאן, שעומד על שבעה משחקים בחוץ ושמונה על תנאי, יופחת לאחר הערעור, הבינו היום (רביעי) בהפועל קרית שמונה שאין מקום לתקווה. בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט שלא לאפשר לחלוץ לערער, וזאת מכיוון שלטענת ההתאחדות עונשו "לא חמור דיו" (פחות משלושה חודשים בחוץ), ולכן אין סיבה לקיים דיון.

כזכור, עוד בטרם התבשרה קרית שמונה על ביטול הערעור פנתה הקבוצה באופן עצמאי אל חברת"'אמסל" על מנת לערוך לשחקניה, יבוריאן ונימבה, בדיקת פוליגרף שתוכיח את חפותם. בבדיקה עצמה יצאו השניים דוברי אמת. יבוריאן נשאל האם נגע בשופט, ואילו נימבה נשאל האם ידע כי האדם אותו דחף הוא שופט.

מנכ"ל הקבוצה יוסי אדרי אמר בעקבות החלטת ההתאחדות: "זו פשוט שערורייה. אני לא מבין מה אנחנו שונים מקבוצות אחרות. לא ייתכן שלא יתנו לפחות להגיש ערעור, הרי בהתאחדות היו יכולים לשמוע את הצד שלנו ואז לפסוק האם דברינו מקובלים או לא."

ועדת המשמעת למורחקי המשחק ברעננה נדחתה ליום רביעי הבא, ובקריית שמונה מקווים שלפחות בדיון של האחרון יסכימו השופטים לשמוע גם את הקבוצה. לנימבה עומד עונש הרחקה על תנאי לעשרה משחקים על תקיפת שחקן.

נצרת עילית: אין כוונה לשחרר את שי בנאי

דובר הפועל נצרת עילית, רוני ליקבוקניק, מסר שאין בכוונת הקבוצה לשחרר את הבלם שי בנאי, למרות דיווח על התעניינות מצד הפועל ב"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully