וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגליל הודחה, ראשל"צ הובסה

6.12.2006 / 20:00

הקבוצה של קטש נכנעה 95:84 לפרוסטז'וב בגביע האתגר, מכבי ראשון לציון הפסידה 99:82 לג'ירונה, שנחשבת למועמדת לזכייה ביורוקאפ

שבוע לאחר הניצחון גדול שלה בשבוע שעבר על גראבלין הצרפתית, פגשה הערב (רביעי) מכבי ראשון לציון יריבה חזקה בהרבה, ג'ירונה הספרדית, והפסידה 99:82. הכתומים ידעו שניצחון חוץ על הקטלונים, שנחשבים למועמדים בולטים לזכייה ביורוקאפ, הוא כמעט בגדר משימה בלתי אפשרית, אבל ניסו בכל זאת לרשום הופעה מכובדת שקצת תשכיח את הצרות האחרונות של הקבוצה בליגה. ההפרש הגדול אמנם לא משאיר הרבה סיבות לאופטימיות, אבל הניצחון הניצחון הדרמטי של שיאוליאי הליטאית אתמול, 83:86 על גראבלין במשחק המקביל בבית, שיפר משמעותית את סיכויי ההעפלה של הראשונים לשלב הבא ובכל זאת נתן לגלעד כץ סיבה לחייך.

כעת צריכה ראשון לנצח במחזור האחרון את הליטאים, כאשר גם הפסד בפחות מ-28 נקודות יספיק להם לעלייה, במקרה וג'ירונה תנצח את גראבלין.

מהלך המשחק

ראשון פתחה עם ריאן סידני, גיא קנטור, איתי לב, רג'י מור וחיים שמעונוביץ'. ג'ירונה עלתה עם אריאל מקדונלד, מארק גאסול, דאיניוס שאלנגה, גרגור פוצ'קה ומרקו מרינוביץ'.

הכתומים עלו ליתרון מהיר של 3:5 עם שלשה של גיא קנטור, אבל שתי שלשות רצופות של אריאל מקדונלד, ושלשה נוספת של דאיניוס שאלנגה הליטאי נתנו לספרדים את היתרון - 7:12, ארבע דקות לסיום הרבע הראשון. פטאר ארסיץ' עלה מהספסל והיה דומיננטי עם שמונה נקודות שהעלו את ראשון ליתרון 16:17, אבל הסנטר הספרדי חרמן גבריאל החזיר את היתרון לג'ירונה, שסיימה את הרבע הראשון ביתרון 19:21.

את הרבע השני פתחו הקטלונים בריצה בניצוחו של דליבור בגאריץ' ועלתה ל- 21:28. גלעד כץ לקח פסק זמן, אבל היתרון רק הלך וגדל עד ל- 23:34. דקות טובות של איתי לב ורג'י מור הקטינו את הפער לשלוש בלבד, לפני שג'ירונה לחצה שוב על הדוושה ועלתה ליתרון 36:45. פרננדו סן אמטריו ובוטסי ת'ורנטון דאגו להגדיל את הפער עד ל- 42:57 במחצית.

המחצית השנייה נפתחה בשליטה מתחת לסלים של מארק גאסול, האח של, שעזר לג'ירונה לעלות כבר לעשרים הפרש - 47:67. בשלב הזה ג'ירונה קצת נחלשה ואיפשרה לראשון להקטין עד ל- 62:76 עם סיום הרבע השלישי. עם פתיחת הרבע הרביעי נתנה ג'ירונה פוש נוסף שהזניק את ההפרש לסביבות העשרים, וסתם כל נסיון לקאמבק ראשוני, ובסיום התוצאה עמדה על 82:99 לג'ירונה.

קלעו לראשון: רג'י מור 19 (10 ריבאונדים), איתי לב 15, פטאר ארסיץ' 13, עודד שעשוע 11, חיים שמעונוביץ' 10, ריאן סידני 7, גיא קנטור 3 (שישה אסיסטים), אסף דותן ודאסטין ווילפיג 2 כל אחד.

הירבו לג'ירונה: מארק גאסול 17 (13 ריבאונדים), פרננדו סן אמרטו 16, חרמן גבריאל 13.

עוד הפסד לגליל בגביע האתגר

גליל עליון המשיכה הערב בנפילה החופשית שלה עם הפסד נוסף, הפעם במסגרת גביע האתגר, 95:84 לפרוסטז'וב הצ'כית. אחרי שההפסד לגלבוע/עפולה ביום ראשון הפך את הקבוצה של עודד קטש רשמית לקבוצת תחתית בליגת העל, הערב היא גם איבדה סופית את הסיכוי להעפיל לשלב הבא בגביע האתגר.

את החוויה האירופית שלהם פתחו קטש והגליל עם שלושה הפסדים רצופים, אבל הניצחון 74:82 על אולימפיה פטראס בשבוע שעבר נתן להם עדיין סיכוי מינימלי להתגנב למקום השני, סיכוי שהתפוגג הערב עם ההפסד לפרוסטז'וב.

לגליל: עומרי כספי 27, סשה בראטיץ' 20, יוגב אוחיון וטוני סטוקמן 11 כ"א, קני אדלקה 7, אבי בן שימול 4, אילון זגורי ורוברט רותבארט 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully