וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש: אמיר וינטרוב ברבע הגמר

6.12.2006 / 17:22

הטניסאי הצעיר ניצח את סילגוביץ' מקרואטיה. אמיר חדד הפסיד לאלגין והודח. אנדי רם ספורטאי השנה של ירושלים, נפטר גדי מרגלית

אמיר וינטרוב ממשיך לחזור ממצבים קריטיים לניצחון. לאחר ששלשום חזר וינטרוב מפיגור 6:4, ו-5:3 מול מרטנס הבלגי וניצח בסופו של דבר אפשר להגיד שגם היום מצבו לא היה נעים במיוחד.

וינטרוב הפסיד את המערכה הראשונה 6:3 וכבר היה בפיגור 5:4 בשניה כשליריבו, ורדאן סילגוביץ' מקרואטיה, היתה הזדמנות להכריע את המשחק. וינטרוב לא התרגש, הציל את הנקודה ובהמשך הציל עוד נקודת משחק כדי לנצח 7:6 במערכה השניה ולחתום את המשחק עם 6:3 במערכה המכרעת.

וינטרוב אמר לאחר המשחק: "היה מאוד קשה היום והיריב שלי שיחק טוב, אבל ברגעים המכריעים העלתי את רמת המשחק והצלחתי לצאת עם ידי על העליונה". מחר יפגוש וינטרוב ברבע הגמר את לזר מגדניצב ממקדוניה.

אמיר חדד, שבשבועיים האחרונים לא הצליח לעבור את שלב רבע הגמר נכשל גם היום. חדד סבל מטעויות שיפוט רבות נגדו בנקודות מכריעות והפסיד בתוצאה 6:4, 7:6 למיכאל אלגין הרוסי.

גדי מרגלית התאבד

עולם הטניס התעורר הבוקר לשוק ותדהמה כאשר נודע על התאבדותו של אחד ממאמני הטניס הבכירים בישראל ומארגן תחרויות ארציות, גדי מרגלית.

גדי היה אהוב על כל השחקנים וטיפח בין השאר שחקנים כמו הראל לוי, אמיר חדד ונועם אוקון. מרגלית שם קץ לחייו כשקפץ הלילה (בין שלישי לרביעי) מהקומה ה-16 בבית מלון באילת. הלוויתו תיערך ביום חמישי ה-7.12 בשעה 15:00 בבית העלמין בקיבוץ עינת.

אנדי רם - הספורטאי המצטיין של ירושלים לשנת 2006

ביום רביעי ה-13 בדצמבר תקיים עיריית ירושלים טקס הצדעה ראשון מסוגו לספורטאים המצטיינים של ירושלים. גביע ספורטאי המצטיין של ירושלים לשנת 2006 יוענק לטניסאי אנדי רם , שיגיע לטקס ישירות מירח הדבש שלו.

כמו כן יוענקו גביעים לספורטאים מצטיינים למאמניהם ולקבוצות אלופות בענפים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully