וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני ממשיך באינטר? איטליה מתכוננת לסאגה נוספת

6.12.2006 / 16:46

מאמן הנראזורי לא מודאג: "אני לא מתעסק בזה". נדבד מאיים לפרוש, פייטרו ראבה הלך לעולמו, שמועות ברומא כי אודו ומונטלה עוזבים

ריבר פלייט הארגנטינאית חשפה כי גם אינטר מילאנו התעניינה בקשר פרננדו בלוצ'י. אחרי בלוצ'י רודפות גם ריאל ואתלטיקו מדריד וסגן נשיא המועדון מריו ישראל הודיע: "קיבלנו פקס מהאיטלקים ובו הצעה, אבל סירבנו לה משום שהיא נמוכה מדי".

בינתיים בנראזורי חוגגות השמועות לגבי חידוש חוזהו של המאמן רוברטו מאנצ'יני. בתחילת העונה מעמדו של מאנצ'יני היה מעורער, אבל הקבוצה נכנסה להילוך גבוה, מוליכה את הליגה האיטלקית והעפילה לשלב הנוקאאוט בליגת האלופות. הצלחת הקבוצה בחודשים האחרונים, לא נעלמה מעינו של מאסימו מוראטי, הבעלים של אינטר.

מוראטי כבר הודה בעבר כי הוא מתכוון לדבר עם המאמן על חוזה חדש, ולא חשף מה כבר סוכם עימו בעבר. "החוזה של מאנצ'יני? אני לא מבין מדוע מדברים על זה", השתומם מוראטי, "אני חושב שזה ישאר בינתיים בגדר מיסתורין", אמר מוראטי ואף עקץ את התקשורת, "הארכה עד 2008? נראה שאתם יודעים יותר ממני".

גם מאנצ'יני עצמו לא מעוניין לפרט בנושא, "תוקף החוזה עומד לפוג? אני לא מתעסק בזה", השיב המאמן, "ולא נותן לבעיות מסוג זה להטריד אותי. אני מאמין במה שאני עושה. מפריע לי רק שאנשים אשר אינם יודעים מה הם מדברים, מספרים שקרים ושטויות".

פאבל נדבד מאיים לפרוש מכדורגל

פאבל נדבד מאיים לפרוש מכדורגל. כוכבה של יובנטוס הודיע כי ישקול לפרוש אם אכן ייאלץ לעמוד בעונש ההרחקה מחמישה משחקים. העונש הוטל על נדבד בעקבות ההרחקה שספג במהלך המשחק מול גנואה (1:1) ביום שישי האחרון. דוח השיפוט קבע כי בדקה ה-47 דרך נדבד על קרסולו של פרנצ'סקו בגה ולאחר שהורחק אף קילל את השופט.

"זינדין זידאן הורחק לשלושה משחקים אחרי נגיחה בשחקן יריב", אמר השחקן והתפלא, "מה עשיתי שמגיע לי להיעדר חמישה משחקים. אם זו המדיניות, אני מעדיף להפסיק לשחק".

הגברת הזקנה כבר הודיעה כי תערער על העונש בבית הדין המשמעתי, "נדבד כבר הודיע לי כי לא יקבל עונש מסוג זה, וכי השופט רוברטו פארינה משקר", אמר מינו ראיולה, סוכנו של השחקן, "הוא לא העליבו ולא דרך על רגלו, ואם כן, אז זה היה בשוגג".

מת פייטרו ראבה, השריד האחרון מנבחרת איטליה 38'

פייטרו ראבה, השריד האחרון לנבחרת איטליה שזכתה בגביע העולם ב-1938 הלך לעולמו. ראבה, שחקן מרכז ההגנה של אותה נבחרת אשר הניפה את גביע ז'ול רימה בתום מונדיאל צרפת 38', אחרי ניצחון 2:4 בגמר על הונגריה ורשמה הישג היסטורי כשהיתה הנבחרת הראשונה אי פעם הזוכה בגביע המוזהב, פעמיים ברציפות. מאז חזרה על ההישג רק נבחרת ברזיל של השנים 1958 ו-1962. ראבה מת בגיל 90 וכשחקן זכה עם נבחרת איטליה גם במדליית הזהב באולימפיאדת ברלין.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

שמועות ברומא כי אודו יעזוב את לאציו. אולי למילאן

מאמן לאציו דליו רוסי גילה כי מגן הקבוצה ושחקן נבחרת איטליה, מאסימו אודו, עשוי להימכר עם פתיחת חלון ההעברות בינואר. שמו של המגן, שזכה בקיץ בגביע העולם, נקשר למילאן, אשר כבר ניסתה להחתימו בקיץ האחרון.

"כל אחד יכול להימכר, אם מתקבלת הצעה הוגנת, וזה נכון לכולנו, כולל המאמן", אמר רוסי. "אם מישהו טוב ממני אמור לבוא, אני אהיה מוכן ללכת", הוסיף המאמן, שלא מבין מדוע החלפתו של המגן במשחק מול פיורנטינה חוללה מהומה רבה כל כך.

"אני מחליט ולא אשנה את דרכי, למרות שלאחר מעשה יש דברים שהייתי עושה אחרת". המאמן התייחס לדרבי האיטלקי הלוהט שצפוי להערך ביום ראשון הקרוב נגד רומא: "אני בספק אם ביום ראשון אחליף שוב את אודו. נשחק מול קבוצה חזקה וניתן את הכל. אני לא רוצה להלחיץ את השחקנים, לי כל משחק הוא כמו דרבי, אבל זה יהיה מפגש מיוחד".

* השמועות באיטליה רוחשות אודות מעבר אפשרי של חלוץ רומא ונצ'נזה מונטלה לפולהאם האנגלית. גם מילאן הביעה בעבר התעניינות בשחקן, אך ירדה מהנושא. אחרי שישב על הספסל וצפה בחבריו מנצחים 0:1 את ולנסיה בליגת האלופות, נראה כי החלוץ שוקל את עתידו בקבוצה.

* מאמן פיורנטינה, צ'זארה פראנדלי, הודיע כי יקבל את הצעת המועדון להארכת חוזהו. "אני לרשות המועדון", אמר המאמן, "ואם יאריכו את חוזי אשמח, אך אין מה למהר". המאמן סירב להתייחס לגבי חלון ההעברות הנפתח בינואר משום שלא דן בכך עם הנהלת הקבוצה ורק אמר כי הוא רוצה "קבוצה טובה שמביאה תוצאות".

* ליבורנו מעוניינת להחתים את ויקאש דוראסו בינואר. החלוץ שנזרק מפריס סן ז'רמן אחרי שפתח את הפה על מאמנו ושיחק בעבר במילאן, מקבל הצעות מעוד קבוצות ברחבי היבשת, בין השאר מאתלטיקו מדריד ושטרסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully