וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי שיחררה את תיירי בראון

6.12.2006 / 14:25

הקבוצה מתחתית בית ג' של היורוליג החתימה בחודש שעבר את טיירון אליס, ו-וויתרה על שירותיו של הגארד האמריקאי, שהצטיין בשורותיה

אמש (שלישי), יומיים לפני משחקה בבית ג' מול בנטון טרביזו של דייוויד בלאט, שיחררה נאפולי האיטלקית את הגארד תיירי בראון (27, 1.88 מ').

לנאפולי, עם מאזן 5:5 בליגה האיטלקית, זו עונת יורוליג ראשונה, והיא ממוקמת במקום האחרון בבית ג' עם מאזן 5:1. המועדון החתים לאחרונה את טיירון אליס (29, 1.92 מ'), בעל נסיון אירופי עשיר יותר מזה של בראון. אליס, שיחק בעבר בג'ירונה הספרדית, פרנקפורט הגרמנית, בשיקטש הטורקית, והצטרף בחודש שעבר לשורות המועדון האיטלקי. החתמתו של אליס סללה את הדרך לפרידתן של בראון מעיר הנמל האיטלקית.

בראון פתח בכל ששת משחקיה של הקבוצה והוביל את קלעי נאפולי עם 14.3 נקודות ו-2.8 אסיסטים בממוצע למשחק. הגארד האמריקאי קלע 24 נקודות במשחק פתיחת העונה מול אלופת אירופה צסק"א מוסקבה ורשם 13.4 נקודות ו-2.9 אסיסטים בממוצע בעשרת המחזורים בהם שיחק בליגה האיטלקית. עם מספרים יפים שכאלה, ולאחר עזיבתו של רודני ביופורד את היכל הספורט ביד אליהו, סביר ששמו של בראון מעניין גם את קברניטי מכבי ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully