וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אתן מידע למכבי"

6.12.2006 / 13:05

פיני גרשון זעם על דבריו של נוון ספאחיה, כאילו יעזור לו להתכונן למפגש מול פנאתינייקוס, והבטיח לאוברדוביץ': "גם אם יבקש- לא אתן". בעלי פנא: "נצטרך את הקהל כשחקן השישי שלנו"

דבריו של מאמן מכבי ת"א נוון ספאחיה, על כך שיוועץ בפיני גרשון לקראת משחק החוץ של קבוצתו מול פנאתינייקוס, עשו להם כנפיים והגיעו לאתונה. גרשון, כך נודע לוואלה! ספורט, רתח מזעם כששמע על הדברים, ואתמול אף התקשר לעמיתו ומאמן הירוקים, ז'ליקו אובראדוביץ', עימו מצוי בקשרי ידידות חמים. "לא נתתי לספאחיה שום מידע", הבטיח גרשון לאובראדוביץ', "וגם אם יבקש - לא אתן".

בנוסף, אנשי הביטחון ביוון השלימו את ההכנות לקליטת כ-100 מאוהדי מכבי בעיר. בדרך כלל משחק טעון שכזה גורר סידורי אבטחה מיוחדים, גם בשל החשש מהתפרעויות של אוהדי פנאתינייקוס, אך בין אלו למכבי קיימים קשרי ידידות ושיתוף פעולה, כך שההנחה היא שהפעם יחסכו ממשטרת אתונה האירועים האלימים שבשיגרה.

בכל מקרה, אתמול ערכו אנשי פנאתינייקוס פגישה מיוחדת בה נידונה האפשרות שגרשון, השוהה כעת בגרמניה עם אולימפיאקוס לקראת משחק היורוליג הערב בקלן, יגיע למשחק מחר, אם יתאפשר לו. מאחר וגרשון, מאמן היריבה העירונית השנואה, אינו מחביבם של האוהדים, מנסים בקבוצה למצוא דרך לאבטח את הישראלי במשחק כיאות, אם וכאשר.

המיליארדר היווני פבלוס ינאקופולוס, בעליה של פנאתינייקוס, התראיין אמש לקראת המפגש המסקרן מול מכבי של ידידו הטוב, שמעון מזרחי. "אנחנו עומדים בפני אתגר גדול", אמר ינאקופולוס. "יש לנו אפשרות לעשות צעד נוסף לעבר המקום הראשון בבית בסיום הסיבוב. שוב נפגוש את מכבי, שהיא קבוצה מאוד מכובדת ובעלת היסטוריה עשירה בכדורסל האירופאי".

"כדי לנצח נזדקק לאוהדים, שתמיד היו השחקן השישי שלנו". קצב מכירת הכרטיסים למשחק משביע רצון, ובמועדון היווני צופים לקהל שיא של בין 14,000 ל-17,000 אוהדים. "אנחנו בטוחים שמחר נראה אולם מלא", הוסיף ינאקופולוס.

אוברדוביץ': "מכבי עדיין אחת החזקות באירופה"

אובראדוביץ', שמאז ניצחונו האחרון על מכבי, בשנת 2003, ספג שלושה הפסדים רצופים לצהובים, אחד מהם בפיינל פור 2005 במוסקבה, סבור שלמרות שלל הבעיות מהן סובלת מכבי, מדובר באחת הפייבוריטיות הגדולות ביורוליג. "אנחנו פוגשים קבוצה שאנחנו מכבדים מאוד. מכבי היא קבוצה גדולה עם היסטוריה מפוארת ותמיד נחמד לפגוש אותה".

"נכון שמכבי ערכה מספר שינויים בסגל ויש לה מאמן חדש, אבל אני בטוח שהיא עדיין אחת הקבוצות החזקות באירופה. למרות שיש לנו מספר שחקנים פצועים, ננסה לתת הופעה טובה, כי אנחנו יודעים שניצחון על מכבי יעזור לנו להשיג את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה".

דמוס דיקודיס, פורוורד הירוקים, סבל ביומיים האחרונים מחום גבוה ולא שותף במשחקה האחרון של פאו בליגה המקומית. אתמול שב דיקודיס להתאמן, וככל הנראה יהיה כשיר למשחק. "אני חוזר לאט לאט", סיפר אתמול. "מכבי תמיד מעמידה קבוצה חזקה שמקשה עליך, כך שכדי לנצח נצטרך להיות מרוכזים ולשחק הגנה חזקה. אני מאמין שעם העזרה של האוהדים נוכל לנצח".

"מכבי הייתה אלופת אירופה שנתיים ברציפות, ואולי הקבוצה הטובה באירופה בשלוש השנים האחרונות", הוסיף מילוש וויאניץ', שחוזר מפציעה שהשביתה אותו לאורך רוב העונה שעברה. "זה אומר שהמשחק יהיה קשה ומעניין, אבל אני חושב שמול הקהל שלנו נוכל להמשיך ברצף הנצחונות. ראיתי את ההפסד של מכבי לפרטיזן ועוד כמה משחקים נוספים שלה, ואם נהיה מרוכזים לאורך כל המשחק, אני מאמין שנוכל לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully