וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם הכי עשיר בכדורגל הבריטי עם הון של 87 מיליון ליש"ט

6.12.2006 / 12:34

דירוג המגזין 4:4:2: אואן שני עם 32 מיליון, פאולר שלישי עם 28 מיליון. וגם: ווסטהאם מעוניינת בבלאמי, קודיצ'יני פצוע למפגש עם ארסנל

דיוויד בקהאם לא חווה עונה גדולה במדי ריאל מדריד, אבל כשמדובר בחשבון הבנק של הקשר, הרי שאין גדול ממנו ברחבי אנגליה.

הונו של קפטן נבחרת אנגליה לשעבר מוערך בכ-87 מיליון ליש"ט והוא ניצב בראש טבלת הכדורגלנים העשירים באנגליה, בדירוג השנתי שערך מגזין הכדורגל "4:4:2". לשם השוואה, במקום השני ניצב מייקל אואן עם 32 מיליון פאונד צנועים משלו.

בקהאם משתכר במדי הלבנים 4.4 מיליון פאונד השנה, אבל זה רק דמי הכיס לילדים, כי את הכסף הגדול עושה הקשר מפרסומות עבור חברות מסחריות שונות, מהן הוא מרוויח כ-19 מיליון פאונד בשנה.

רובי פאולר, חלוצה של ליברפול, אף הוא, כמו בקהאם, בשלהי הקריירה, ומדורג שלישי בטבלת הכדורגלנים העשירים בבריטניה עם הון אישי של 28 מיליון פואנד. במקום השביעי נמצא החלוץ האוקראיני של צ'לסי, אנדריי שבצ'נקו, כשחקן הזר שמרוויח הכי הרבה ברחבי האי עם 22 מיליון פאונד, אחד יותר מתיירי הנרי של ארסנל.

מה עם בעלי הקבוצות אתם שואלים? ובכן הרוכש החדש של ליברפול, השייח מוחמד מנסיכות דובאי העומד בראש קבוצת הרוכשים, ישלם עבור האדומים 450 מיליון פאונד, והוא שני בהונו לרומן אברמוביץ', שבקושי שורד את החודש עם 10.8 מיליארד פאונד.

הבעלים של מנצ'סטר יונייטד מלקולם גלייזר (1.1 מיליארד פאונד) ורנדי לרנר של אסטון וילה (789 מיליון פאונד), מדורגים במקומות הרביעי והשביעי בהתאמה.

ווסטהאם מעוניינת בבלאמי, קודיצ'יני פצוע למפגש עם ארסנל

אין יום שעובר בלי התייחסות לבעלים החדש של ווסטהאם, אגרט מגנוסון, ורשימת הקניות שלו. עכשיו קריג בלאמי, חלוצה של ליברפול, הוא השם החם בסל.

יו"ר הפטישים כבר מוכן להציע עבור חלוץ נבחרת ווילס 6 מיליון ליש"ט, אבל רפא בניטז מאמנו בליברפול הצהיר כי בלאמי אינו למכירה.

*שוב בעית שוערים בצ'לסי. קרלו קודיצ'יני השוער האיטלקי של הקבוצה, שהפך שוער ראשון אחרי פציעתו של פטר צ'ך, נפצע בשריר במשחק הליגה מול בולטון והוא צפוי להיעדר מהמשחק החשוב מול ארסנל ביום ראשון בסטמפורד ברידג'. מי שאמור להחליף אותו הוא הלריו, שעשה זאת בהצלחה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully