וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוכדכים אבל (כאילו) אופטימיים

מצב הרוח במכבי ת"א לא היה טוב לפני ההמראה ליוון. ביינום עצוב מעזיבת ביופורד, ספאחיה ריאלי: "אנחנו באים כאנדרדוג"

מערכת וואלה

אופטימיות לא הייתה מנת חלקם של שחקני מכבי ת"א הבוקר (רביעי) בנתב"ג, לקראת ההמראה למשחק עם פנאתינייקוס אתונה ביום חמישי. העזיבה של רודני ביופורד, שהיה בהלם ונראה מבולבל באותו מקום בדיוק אמש ("אני עייף, אין לי מה להגיד. כל השנה לא דיברתי וגם עכשיו לא אדבר"), הקרינה גם על שחקנים בקבוצה. וויל ביינום נראה מדוכדך ועצוב, ובמכבי הצמידו לו את דרק שארפ כדי לרומם את רוחו. ביינום לא דיבר יותר מדי, אבל ניסה לשדר איזושהי רוח קרב: "אנחנו נוסעים להיכל גדול ורועש. אווירה כזו יכולה רק לעזור לנו".

גם המלווה הצמוד של ביינום, שארפ, התייחס לעזיבת ביופורד: "זה תמיד כואב כשחבר לקבוצה עוזב, אבל הדברים האלה קורים לפעמים. אין מה לעשות, חייבים להמשיך הלאה. אנחנו מביטים על המשחק באתונה במטרה לנצח".

ניקולה וויצ'י'ץ' מכיר את פנאתינייקוס, מולה שיחק פעמיים באתונה וניצח בשתיהן. "אנחנו נוסעים כדי לנצח את המשחק הזה, גם אם היריב פייבוריט. הם קבוצה יותר טובה מאיתנו, אבל לא נוותר".

נוון ספאחיה, מאמן מכבי ת"א, יודע שאין לו הרבה זמן כדי לאסוף את השברים, ושהמשחק הזה יהיה בבחינת ציון דרך. "אחרי המשחק הזה נדע איפה אנחנו עומדים. אנחנו באים כאנדרדוג, אבל נעשה הכל כדי לחזור עם ניצחון".

פרטים נוספים ותיעוד וידאו - בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully