וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מחזקת קשרים

רומן רוזנבלט

5.12.2006 / 20:27

שחקני הקבוצה יצאו למשחק הכדורסל של קבוצת אליצור המקומית. כשירותו של טגה תתברר בהמשך השבוע, ז'אנו יחליפו במידת הצורך

בצל הכוונות להתחזק במהלך חלון ההעברות, והדיבורים על חזרתו האפשרית של אלן מסודי, ממשיכה מכבי נתניה, להתכונן למשחק מול קבוצתו הנוכחית של מסודי, מכבי חיפה.

רק מחר (רביעי) ניתן יהיה להעריך אם אמיר טגה, שלא שיחק מול מכבי הרצליה בשל פציעה, יהיה כשיר לשבת. במידה ויתברר שלא, עשוי אבישי ז'אנו להחליפו בהרכב. כמו כן גוטמן צפוי להחליט בימים הקרובים את מי הוא מרכיב ב-11 בשבת הקרובה במקום אוקוצ'ה המוצהב, שיפסיד את המשחק, כאשר ג'ף טוטואנה הוא האופציה העיקרית להחלפה.

אורן זיתוני, שחזר אמש לאימונים, לא צפוי להיות בסגל למשחק מול האלופה. הצוות המקצועי צפוי להחליט בימים הקרובים מתי הוא רוצה לראות בארץ את הזר הנבחן הניגרי, דייויד טרייבסקה, שאמור היה לנחות לפני כשבועיים. בשל העובדה כי המשחק שבו ניתן יהיה לבחון את השחקן הוא משחק גביע הטוטו ביום שלישי הבא, נראה כי החלוץ ינחת בסמוך למועד המשחק.

כשיחזור הבעלים, דניאל יאמר מנסיעת העסקים שלו בשבוע הבא, צפוי הצוות המקצועי בראשות אלי גוטמן, לדון עם יאמר לגבי שחקני חיזוק לקראת חודש ינואר. היום נכחו שחקני הקבוצה במשחקה של קבוצת הכדורסל, אליצור ברק נתניה, המשחקת בליגה הלאומית, במסגרת הניסיון להדק את הקשרים בין קבוצות הספורט הבולטות העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully