וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדריד היתה זקוקה לשינוי"

5.12.2006 / 18:00

ויסנטה דל בוסקה מהלל את קאפלו על השינוי החיובי שהכניס בריאל מדריד. ברצלונה אינה שוקטת ורודפת אחרי יוהאן אלמנדר

ויסנטה דל בוסקה, מאמנה לשעבר של ריאל מדריד, הילל את השינוי והרוח החדשה שחולל המאמן האיטלקי פאביו קאפלו במועדון הפאר הספרדי.

"מדריד היתה זקוקה לשינוי, והספק שעטף את המועדון הוסר", אמר דל בוסקה והסיף כי "קאפלו אינו צריך לדאוג לגבי סגנון קבוצתו. הוא נטע בשחקניו את הרצון לנצח והוא אכן משיג זאת וחשוב להבין זאת". דבריו של דל בוסקה אינם מופרכים. ריאל במקום השני בטבלה הליגה הספרדית עם ארבעה ניצחונות רצופים בהם השיגה יחס שערים של 3:10, ומאז ההפסד במחזור פתיחת ליגת האלופות 2:0 לליון הצרפתית, הלבנים השיגו שלושה ניצחונות ותוצאת תיקו.

דל בוסקה גם התייחס לרצונם של הלבנים לצרף לקבוצה את הקשר הארגנטינאי הצעיר של בוקה ג'וניורס, פרננדו גאגו. "להחתים את גאגו יהיה הישג מצוין. הוא כמו פרננדו רדונדו, למרות שכשרדונדו הגיע למדריד הוא היה מבוגר יותר", החמיא המאמן לשעבר.

בינתיים, יריבתה הגדולה של ריאל, ברצלונה, רודפת אף היא אחרי חיזוק הסגל הקיים ובכוונתה לצרף את החלוץ יוהאן אלמנדר. שמו של השבדי נקשר גם לריאל בטיס, אבל לפי ה'דיאריוספורט' הספרדי מעדיף החלוץ לשחק בקבוצה הקטלונית. אלופת ספרד המחפשת חלוץ נוסף לסגל שחקניה, פנתה לאלמנדר לאחר שחלוצה לשעבר, שבדי אחר, הנריק לארסון, הוחתם על ידי מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully