וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגנוסון לפארדיו: "זה הגרון שלך אם לא תביא תוצאות"

5.12.2006 / 18:04

הבעלים האיסלנדי החדש של ווסטהאם מצפה מהמנג'ר שיצעיד את המועדון קדימה. פרגוסון מגבה את רונאלדו. וכולם מאושרים מהדובאים בליברפול

הבוס החדש של ווסטהאם, אגרט מגנוסון, דורש תוצאות מהמנג'ר, אלן פארדיו. "המנג'ר אחראי לקבוצה. הוא זה שקובע את השחקנים בהם הוא מעוניין", גילה מגנוסון את פרטי השיחה בינו לבין פארדיו, "אמרתי לו, 'אחרי הכל, אתה תישפט על יכולת הקבוצה. זה הגרון שלך שייחתך אם לא תביא תוצאות". האיסלנדי אכן בחור רציני.

* סר אלכס פרגוסון מגיב להאשמות לפיהן הקשר הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד, רונאלדו, התחזה בדרך לפנדל המפוקפק שניצח את המשחק מול מידלסברו. "רונאלדו הוא השחקן הכי מכוסח בליגה, הנה יש לי פה את הסטטיסטיקה. מה יותר רציני? פגיעה בטובי השחקנים או להסתובב שלושה ימים ולהתלונן על צלילה שלא היתה? הסתכלתי על המקרה מיליון פעמים, אין מצב שהוא בחר ליפול במקום לתת גול מול שער חשוף".

* כולם מאושרים בליברפול מהרוכשים החדשים מדובאי שצפויים לקחת את המועדון. רפא בניטז משחרר הצהרות על זמנים חדשים וניק פארי היו"ר לא מפסיק להלל את הצעתו של מוחמד בין ראשיד אל מאקטום, שליט דובאי, שרוצה לשים 450 מיליון ליש"ט על המועדון.

פרי טוען שהאיצטדיון החדש שייבנה בליברפול על ידי בעלים חדשים, יעמיד את ליברפול כשווה בין המועדונים העשירים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully