וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ברור איך נתמודד עם התאריכים החופפים של הבוגרת"

לי בוץ

5.12.2006 / 23:20

הנבחרת הצעירה ערכה את האימון הראשון שלה לקראת אליפות אירופה. לגיא לוי אין עדיין פתרונות לבעיות מול קשטן. מחר הוא פוגש את בית"ר

הנבחרת הצעירה של ישראל ערכה הבוקר (שלישי) את האימון הראשון שלה במסגרת ההכנה לקראת אליפות אירופה שתתקיים בחודש יוני בהולנד. חניכיו של גיא לוי התאמנו יחד לראשונה מאז הדיחו את המקבילה של צרפת, כשמאז הספיקו להתכנס פעם אחת בלבד - לארוחת ערב חגיגית במסעדת 206 בה השתתפו כל שחקני הסגל והצוות המקצועי, כמו גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל איצ'ה מנחם וממלא מקומו אבי לוזון.

שני שחקני מכבי חיפה - מאור מליקסון, שסובל ממתיחה קלה, וליאור רפאלוב, ששיחק אמש 90 דקות במדי קבוצתו מול כפ"ס (3:3), ערכו אימון שחרור קל בלבד. השניים, ביחד עם תום אלמדון, ישוחררו מחר לטובת משחק גביע הטוטו של קבוצתם מול מכבי ת"א בבלומפילד. שחקן נוסף של מכבי חיפה, דקל קינן, הגיע לאימון הערב של הנבחרת וערך אימון שחרור קל.

אלמדון אמר לאחר אימון הערב: "הולנד, בלגיה ופורטוגל הם שמות גדולים. מדובר בנבחרות מצוינות, שהוכיחו את עצמן בעבר, אבל אנחנו יודעים מה אנחנו שווים. אליפות אירופה זה הדבר האמיתי וחובת ההוכחה היא עלינו".

מאור בוזגלו, קשר הפועל פ"ת, ערך את אימון הבכורה שלו בנבחרת של גיא לוי, אך יחמיץ את היום השני של מחנה האימון מחר, כשיתגייס לצה"ל. בוזגלו הגיע לאימון עם תספורת מחודשת וקצרה, לקראת גיוסו והתלוצץ על כך :"זה קשה לי, אני רגיל להיות עם שיער ארוך. אני אוהב את המדינה. אני לא יודע לקראת מה אני הולך, אבל אני אופטימי, למרות שאמרו לי שאני אאלץ לעזוב את הכדורגל".

על אימון הבכורה בנבחרת, אמר בוזגלו: "תמיד כיף לשחק עם שחקנים מצוינים. הם עשו צעד ענק לקראת המטרה. אני שחקן חדש ומאמין שאוכל לעזור להם. אעבוד קשה בשביל להיות בסגל הסופי, אבל בסופו של דבר יש מאמן שיחליט".

בוזגלו, שצפוי לשחק גם עם נבחרת הנוער במוקדמות אליפות אירופה, הוסיף לאחר ההגרלה שנערכה היום, והועידה לישראל את צרפת, סלובקיה ופולין: "אני מאוד שמח שהמשחקים בארץ. נבחרת הנוער היא נבחרת מצויינת. יש לנו שחקנים טובים ואני מאמין שאני אעשה את העבודה".

עומר פרץ אמר היום: "יהיה חוויה לשחק נגד הולנד מול אצטדיון מלא במשחק הפתיחה. באליפות אירופה יש את הנבחרות והשחקנים הכי טובים, זו חוויה של פעם בחיים. בנבחרת שלנו יש המון שחקנים מוכשרים, כך שתהיה תחרות קשה ובריאה על הסגל הסופי שייצא להולנד"

כשנשאל על ההשפעה של ההעפלה לאליפות אירופה, על דקות המשחק של הצעירים בליגה, ענה פרץ: "מאז הניצחון על צרפת השחקנים הצעירים קיבלו הרבה ביטחון בליגה והרבה מהם מקבלים יותר דקות מאז. בסך הכל גם המאמנים ראו את שני המשחקים נגד צרפת".

שלומי ארביטמן: "אמנם יש עוד הרבה זמן עד יוני, אבל זה טוב שאנחנו מתכוננים מעכשיו. יש לנו בית מאוד קשה, אבל הנבחרת שלנו עשתה הרבה דברים בקמפיין הזה ואנחנו מדברים בינינו על זה שאפשר לעשות את זה גם באליפות אירופה".

על כך שגיא לוי אמר השבוע כי הוא רוצה להכניס את ארביטמן יות לעניינים, אמר החלוץ: "אני שמח לשמוע דבר כזה מהמאמן. גם אני רעב לכדורגל ולדקות משחק. אני מקווה להוכיח את עצמי ולהראות מה אני יודע".

מחר (16:30) צפוי לחניכים של לוי משחק אימון מול בית"ר ירושלים בר"ג, משחק אשר יהיה סגור לקהל ופתוח לתקשורת.

גיא לוי: "קשה למצוא נבחרות שמוכנות לשחק בתאריכים שלנו"

גיא לוי אמר היום: "אין לי תשובה איך נתמודד בתאריכים הבעייתיים בהם גם לנבחרת הבוגרת יש משימות. יש תאריכים מדויקים של אופ"א למשחקי ידידות, אבל לא בכולם נוכל לשחק. זה קשה למצוא נבחרות אחרות שמוכנות לשחק בתאריכים אחרים".

כשנשאל על האימרה של אבי לוזון, לפיה הנבחרת הבוגרת חשובה יותר מהצעירה, ענה לוי: "אני לא יודע מי ייקבע מה יותר חשוב, אבל במרץ לנבחרת הבוגרת יש משימה לא פחות חשובה משלנו. אסור לנו לשכוח שכולנו באותו הצד ושהנבחרת הבוגרת היא של כולנו. ברור שבמרץ השחקנים יהיו לרשותה של הבוגרת.

הבעיה של השחקנים שיכולים לשחק בשתי הנבחרות היא בעיה שיש לכל הנבחרות בעולם, לא רק לנו. אצלנו זה קצת יותר בעייתי כי מדובר ב-7 שחקנים. ב31 במאי, במשחק האימון האחרון שלנו לא נהיה בסגל מלא, אבל אני בטוח שהדברים יסתדרו".

לוי הוסיף: "שמעתי מספר מספר הצעות, גם של אבי לוזון, על כך שב-3 ביוני כל הסגל יהיה לרשותנו. ב-2 ביוני תהיה בעיה, אבל נתמודד גם עם זה. מה שהכי חשוב זה לדבר ושתהיה תקשורת בין הנבחרת הבוגרת לצעירה".

על זימונו של בן שושן למחנה האימונים הקצר, אמר לוי: "לקראת המפגש הזה חשבתי שעמית צריך להישאר בבית"ר, אבל בגלל שמחר אני צריך לשחרר 3 שחקנים לחיפה, נשארנו עם מעט שחקנים בסגל ועמית הוא חלק מהסגל הרחב. שוחחתי על כך עם יוסי מזרחי ולא הייתה לו בעייה לשלוח אותו, אז הוא פה".

על דקות המשחק שמקבלים הצעירים אמר המאמן: "שחקנים צברו ביטחון מאז הניצחון על צרפת. אני אף פעם לא בא בטענות למאמנים שלא נותנים לצעירים לשחק. הצעירים הם אלו שצריכים להשקיע יותר כדי להתקדם. כל מאמן בליגה רוצה לנצח, ובמקביל לתת לצעירים לשחק. אני מדבר עם רוב המאמנים על בסיס קבוע, מעדכן ומתעדכן, וכרגע המצב די טוב".

לוי סיכם: "התחלנו בהכנות כבר בחודש שעבר. זו הפעם הראשונה שלנו בגביע אירופה, אבל אנחנו לא מתכוונים לשנות את הדרך. אם זאת, נצטרך לעשות את הדברים בצורה יסודית מאוד כי זה ארוע עם נבחרות ברמת ארגון ויכולת גבוהים מאוד. למרות זאת, אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה. אני לא יודע אם יש דבר כזה תוכנית אימונים אידיאלית. צריך לדעת להתמודד עם כל דבר ורק במאי נקבע את הסגל הסופי שייצא להולנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully