וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן גרינברג והחלום האמריקאי

5.12.2006 / 10:41

המתאגרף הישראלי עולה מדרגה ובשבת הקרובה יתמודד מול סטיב פאנל הוותיק בערב קרבות יוקרתי בהוליווד

המתאגרף הישראלי רומן גרינברג, שמחזיק במאזן נהדר של 0-22 בזירת האיגרוף המקצוענית, ינסה להימנע מהפסדו הראשון ביום ראשון הקרוב. גרינברג ישתתף בערב קרבות מכובד מאוד, שיכלול 9 קרבות בהשתתפות שני אלופי עולם במשקל כבד. הישראלי לא יתמודד על תואר כלשהו, אבל ינסה לשמור על מאזן מושלם במטרה לטפס בדירוג העולמי ויותר חשוב מזה, ינסה להשיג ניצחון מרשים על אדמת ארה"ב, היכן שנמצאים אמרגני האיגרוף הגדולים באמת.

יריבו של גרינברג ביום ראשון יהיה האמריקאי הוותיק סטיב פאנל (39, 1.93 מ') שמחזיק במאזן של 31 ניצחונות ו-3 הפסדים בזירה המקצוענית. פאנל כבר התמודד בעבר מול ולדימיר קליצ'קו וחאסים רחמן והפסיד, אבל הנסיון שלו עלול לסכן את גרינברג מצד אחד וגם לתרום לו מצד שני.

רומן גרינברג הוא אחד המתאגרפים שנבחרו לקדם את האירוע שיתקיים בהוליווד, לפי הפוסטר הרשמי שלו. בשני הקרבות המרכזיים של הערב ישתתפו שני אלופי עולם לשעבר. אוליבר מקול יתמודד מול יאמפלייר אזקוי הקובני, המדורג מקום אחד בלבד לפני רומן גרינברג בדירוג העולמי של ה-IBO (47 לעומת 48). בקרב אחר, מייקל מורר יתמודד מול קליף קוסר.

ערב הקרבות יתקיים בין שבת לראשון ב-4:00 בבוקר שעון ישראל. אתר האינטרנט מטעם המארגנים מציע לרכוש את כל הקרבות לצפייה באתר תמורת 9.99 דולר אמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully