וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי, דלהום

5.12.2006 / 7:39

שני איבודים של הקוורטרבק גרמו לפנת'רס הפסד נוסף, 27:24 לפילדלפיה. משחק מצוין של ג'ף גארסיה. גרוסמן ימשיך לפתוח בשיקגו

פילדלפיה (6:6) - קרוליינה (6:6) 24:27

ג'ף גארסיה נכנס לנעליים של דונובן מקנאב, והלילה (בין שני לשלישי) גם נראה כמוהו. גארסיה מסר ל-312 יארד ושלושה טאצ'דאונים, ופילדלפיה הנחילה הפסד שני ברציפות לקרוליינה, שאוהבת לעשות את זה בצמדים. דאנטה סטולוורת' רשם 111 יארד וטאצ'דאון, והיה השחקן השני שבלט באיגלס.

אבל עם כל הכבוד לניצחון של פילי, היא לא הייתה משיגה אותו בלי עזרה מג'ייק דלהום, האיש שקבלת החלטות שערורייתית היא שמו השני. בשוויון 24:24 מסר דלהום לבראיין דוקינס מפילי, שרץ 38 יארד וסידר שער שדה לדייויד אייקרס. אחר כך הוא מסר גם לידיים של ליטו שפארד וגמר את המשחק לקבוצתו. הפנת'רס שוב נתמכו בד'אנג'לו וויליאמס, הרוקי המצוין, עם 175 יארדים כוללים וטאצ'דאון, ובסטיב סמית, עם 54 יארד ונגיעה. אבל עם השיקולים של דלהום (משחק טוב עד לרבע הרביעי עם שלושה טאצ'דאונים בלי איבוד) לא מגיעים רחוק.


חדשות נוספות מהליגה:

שיקגו הודיעה כי רקס גרוסמן ימשיך להיות הקוורטרבק הפותח שלה, למרות המשחק המזוויע נגד מינסוטה. גרוסמן קיבל קוורטרבק רייטינג של 1.3 (מתוך 158.3), וזה לא טוב. במינסוטה ייתכן שבראד ג'ונסון יאבד את מקומו לטובת ברוקס בולינג'ר או טרבאריס ג'קסון, אף אחד לא אופציה הולמת במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully