וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי של ראשל"צ הסתיים בתיקו 31:31

4.12.2006 / 21:46

האלופה איבדה נקודות ראשונות העונה, אבל הפועל איבדה הזדמנות פז להכריע את הדרבי הסוער בשניות הסיום. אס"א שלישית

אירוע הספורט המרכזי של העיר ראשון לציון היה חם כמו תמיד, אבל הסתיים ללא מנצחת. האלופה מכבי וסגניתה הפועל נפרדו בתיקו 31:31 באולמם של הצהובים, מה שישאיר את מכבי ראשל"צ במקום הראשון בתום הסיבוב הראשון בליגה. נכון, כבר היו משחקי דרבי הרבה יותר חמים בעיר. הפעם השופטים הסתפקו בכרטיס אדום אחד בלבד שהונף לעברו של יוהאן רושקה ממכבי בשניה האחרונה של המשחק, אבל אין ספק שמבחינת הכדוריד, מדובר בהצגה הטובה בעיר ובארץ, ששמרה על מעמדה בכבוד גם במקרה הזה.

הצהובים, בהרכב חסר וללא ג'ו מתתיה שנפצע בצילומי כתבה לערוץ הספורט, פתחו את המשחק מצויין ותום מטלון הוביל אותם ליתרון 3:6. הפועל הגיבה בארבעה שערים וביציה מהפך. עידן מימון ואבישי סמולר שמרו על היתרון של האדומים, שהובילו 14:16 בהפסקה.

היתרון של של הפועל צמח ל-14:18 בפתיחת המחצית השניה, אבל אז הגיעה תורה של מכבי להתעורר ולרשום ריצת 2:8 בדרך ליתרון 20:22. בדקות הסיום הפועל הייתה זו שרדפה אחרי יריבתה ובסופו של דבר היא הישוותה. במצב של 31:31, 5 שניות לסיום, האדומים החמיצו זריקה מקו השש. עידן מימון ניסה להבקיע שער ניצחון בכדור 9 כבר אחרי שנגמר הזמן, אבל החמיץ.

גל אברהם הצטיין במכבי ראשל"צ עם 12 שערים, אבישי סמולר כבש 8 שערים להפועל.

מאמן מכבי ראשל"צ גלעד מאור אמר בסיום לספורט 5: "משחק טוב לכדוריד הישראלי והרבה בזכות מכבי ראשל"צ. היינו צריכים לנצח ב-7 או 8 הפרש. עלינו בהרכב חסר וכולם נתנו את הנשמה. ראינו שמכבי ראשל"צ, גם כשהיא לא בשיא, יכולה לסיים את הסיבוב ללא הפסד. היום הוכחנו שהמקום הטבעי שלנו הוא המקום הראשון".

מאמן הפועל ראשל"צ קובי מימון: "ההפסד כולו שלנו, היינו צריכים לנצח בלי הרבה בעיות אבל זו הדינמיקה של המשחק. עשינו הרבה טעויות שלא צריכות לקרות ברמה כזאת".

קפטן הפועל ראשל"צ עידן מימון: "אנחנו לא יכולים להיות מרוצים מתיקו, בתור ספורטאי השאיפה היא תמיד לנצח. הדבר היחיד המעודד הוא שהצלחנו לחזור מפיגור בדקות האחרונות, אבל אני מצפה מהקבוצה שלי לנצח במשחקים כאלה. אני מקווה שבפעם הבאה נשחק יותר טוב".

אס"א שמרה על המקום השלישי

אס"א תל אביב שמרה על המקום השלישי בליגה אחרי ניצחון על בני הרצליה 23:30 באוניברסיטה. א.כ נס ציוננה שמרה על מקומה הרביעי אחרי ניצחון 30:32 על מכבי ארזים רמת גן במשחק צמוד.

מכבי ת"א ניצחה את מכבי קרית מוצקין 38:41 במשחק הפורה של המחזור. אץס רמה"ש הייתה קרובה מאוד להשיג את משחקה הראשון, אבל הפסידה בסופו של דבר לעירוני פתח תקוה 28:27 בקרב תחתית. מכבי ק"ש חולון המשיכה להידרדר אחרי שהפסידה בחוץ להפועל ר"ג 29:24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully