וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש מעטפות עם מזומנים

רק חמישה משחקני הפועל תל אביב זכו למשכורות. לחיילים ולקפטן ערן יצחק לא שולם דבר. אלון: "זו התנכלות לקפטן ששכב על הגדר"

שחקני הפועל ת"א התייצבו היום (שלישי) להסעה למשחק הליגה הלאומית מול הפועל נצרת עילית, בהתאם לפשרה שהושגה בין השחקנים להנהלה. על פי התכננון, אמורים היו שחקני הקבוצה לקבל את המשכורות אותם חייבת להם הקבוצה, אך בפועל קיבלו רק חמישה שחקנים מעטפות עם שתי משכורות במזומן. מי שלא זכו לתשלום היו הקפטן ערן יצחק ושחקני הקבוצה המשרתים בצה"ל.

בהפועל תל אביב טענו כי אין הם יכולים לשלם לחיילים עד אשר אלו יציגו אישור לקבלת שכר מצה"ל, בעוד שלגבי יצחק נאמר כי שכרו אמור להיות משולם לו על ידי ביטוח לאומי, שכן הוא תבע את המוסד לאחר הפציעה הקשה בגבו במשחק מול הפועל חולון.

"מי שצריך לשלם לערן יצחק את הכסף זו הפועל תל אביב, מכיוון שהוא נפצע בגבו במהלך פעילותו בקבוצה, במהלך משחק. זו התחכמות מיותרת והתנכלות לקפטן ששכב על הגדר בשביל השחקנים האחרים", אמר יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון, שהוסיף: "התשלום חייב להיות מגובה בתלוש משכורת על מנת שכל שחקן ידע שהכספים לביטוח לאומי ומס הכנסה מנוכים באופן סדיר".

הבעלים של הפועל תל אביב שאול אייזנברג טען כי אינו בקיא בענייני התשלומים לשחקנים. "לא התערבתי בניהול הקבוצה, אני לא מעורה ולא מתעסק. אני בטוח שכל מי שהגיש את הטפסים שהיה צריך, קיבל או יקבל את מה שמגיע לו".

כזכור, מורשה זכות החתימה מטעם הקבוצה באיגוד הכדורסל שאול אייזנברג, הודיע בשבוע שעבר על הפסקת הפעילות של הקבוצה שלא התייצבה למשחק הליגה מול מכבי שהם. בינתיים, חלק מהשחקנים הגישו תביעה למינוי מפרק זמני, אחרי שלא קיבלו משכורות. אתמול הבטיחה ההנהלה להעביר לשחקנים את המשכורות עד יום שלישי בבוקר, וההסעה לנצרת עילית הוזמנה.

כעת, מאיימים שחקני הפועל תל אביב כי במידה ולא יקבלו כולם את שכרם הם ימשיכו בתהליך סכסוך העבודה שאמור להיכנס לתוקפו ב-12 בדצמבר. קני וויליאמס, שהתאמן השבוע עם הקבוצה ואמור להצטרף אליה, יימנע מלעשות זאת במידה וסכסוך העבודה ייכנס לתוקף.

עדכון ראשון: 4.12.06 20:34
עדכון אחרון: 5.12.06 17:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully