וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן ביופורד

5.12.2006 / 11:21

הפורוורד שוחרר סופית ממכבי ת"א. רענן כץ: "נדהמתי כשהחתימו אותו ולצערי צדקתי". פדרמן: "ביופורד היה טעות ולכן עזב"

רודני ביופורד שוחרר היום (שלישי) ממכבי תל אביב. הפורוורד האמריקאי, שלא השתלב בקבוצה שגם לא ממש איפשרה לו יותר מדי אפשרויות בתקופה האחרונה, הגיע עם ראשי המועדון לסיכום על פיצוי כספי, והוא יעזוב את הארץ בימים הקרובים.

"כולם רוצים שביופורד יעוף מהקבוצה כמה שיותר מהר. אפילו רגב פנאן יכול לתרום יותר ממנו לקבוצה" - כך אומר לוואלה! ספורט רענן כץ, מבעלי מכבי ת"א, שסיכם בדרכו את הקדנציה הקצרה של רודני ביופורד במועדון.

"זו הייתה טעות אנוש", המשיך כץ ואמר. "לא היה לי שום דבר בעסק הזה. קראתי על כל הסיפור ממיאמי ונדהמתי כשלקחו אותו. לא אמרתי שום דבר אז, ואני מאוד מצטער שצדקתי. יש לי את אותה הדעה עליו מאז שנתפס עם חבילת סמים בשדה התעופה בטורונטו. אנשים לא משתנים, כנראה. כולנו רוצים שביופורד יעזוב כבר".

ביופורד לא ימריא עם מכבי לאתונה בבוקר יום רביעי. בכך היה ביופורד לזר הראשון שנחתך ממכבי במהלך העונה מאז 1999, אז הועזבו ווילי אנדרסון וניקולה לונצ'אר.

מנגד, במכבי ממשיכים לעמול מאחורי הקלעים על מציאת הפתרון שיאפשר גם את שחרורו של נואל פיליקס. בשבוע שעבר יזם נוון ספאחיה שיחה עם פיליקס, בה הביע סיפוק מהתקדמותו של הפורוורד ואמר כי אם יאזר בסבלנות וימשיך להשקיע באימונים, יזכה להזדמנויות נוספות. אלא שלוואלה! ספורט נודע כי במהלך שהותה של מכבי באתונה, בהמשך השבוע, ייפגשו ראשי הקבוצה עם סוכנו האמריקאי של פיליקס, טוד איליי. לא מן הנמנע כי בפגישה יתקבלו החלטות באשר להמשך דרכו של פיליקס במועדון.

בנוגע להחתמת מחליפים, קיימים בקרב הנהלת הקבוצה חילוקי דיעות לא פשוטים. במכבי אין כרגע כוונה להחתים שני שחקנים, אלא בשלב ראשון אחד בלבד. בקבוצה קיימת הבנה גורפת לפיה השחקן שיוחתם, אם וכאשר, יהיה בעל שיעור קומה, כזה שיוכל לתרום מיידית להשלמת החוסרים המקצועיים. האפשרויות בשוק השחקנים מצומצמות למדי, אך פנייה ראשונית נעשתה במהלך השבוע שעבר לדווין בראון (28, 1.96), שטרם השיב. "בראון משחק משחקים", טוענים בקבוצה.

כץ הצהיר בעבר כי "אסכים לשלם כל סכום שיידרש", אולם כרגע נראה כי הבעלים האחרים אינם ששים לממן מחליף, זאת ממספר סיבות: ראשית, משום שיש שחושבים שסגל השחקנים הקיים, בתוספת טל בורשטיין שצפוי לחזור לכשירות מלאה תוך מספר שבועות, עבה מספיק גם כך; שנית, עלותו של המחליף צפויה להיות גבוהה מאוד והדבר ייפגע באיזון התקציבי. בעלי הקבוצה יידרשו לכסות את החריגה מכיסם הפרטי, ואם לא, קיימת אפשרות שהדבר ישפיע על תקציב הקבוצה בעונה הבאה.

עדכון ראשון: 4.12.06, 23:31
עדכון אחרון: 5.12.06, 11:21

פדרמן: "היתה לנו יותר מהבנה עם דיויד בלאט"

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי ת"א, התארח אחר הצהריים בפורום של אתר האוהדים הרשמי של הקבוצה וענה לשאלות האוהדים והגולשים.

כשנשאל לגבי השחקנים הזרים, השיב פדרמן: "ביינום הוא שחקן צעיר שהגיע מארה"ב ולא כל כך מכיר את שיטת המשחק באירופה. במידה והמאמן יצליח להשתלט עליו הוא יהפוך לשחקן. אני לא משוכנע שהוא רכז אמיתי, יתכן שיותר מתאים לו לשחק בעמדה 2, רודני ביופורד היה טעות ולפיכך עזב את הקבוצה, לגבי פליקס, אני מסכים עם המאמן על כך שהג'וב שלו לבנות קבוצה ולנצח משחקים ולא בהכרח לחלק דקות משחק. במסגרת זו במידה והוא לא מוצא לנכון לשתף את פליקס צריך לכבד את החלטתו כמאמן".

פדרמן התייחס גם לשאלת החתמת המאמן בקיץ, ההמתנה לדיוויד בלאט, חוזהו של ספאחיה ומעמדו בקבוצה, השיב פדרמן: "היתה לנו יותר מהבנה עם דיויד בלאט ולכן היינו מחוייבים להמתין. לגבי המאמן הנוכחי ספאחיה, יש לו חוזה לשנתיים כולל השנה הבאה והוא הראשון להביע את דעתו לגבי הבאת שחקנים חדשים, שנשקלת על בסיס היכולת או המצב הכלכלי".

כשנשאל האם ערוץ 1 ישדר את משחקי הקבוצה באירופה גם בעונה הבאה, ענה פדרמן כי "מוקדם להגיד, אם כי לפי ההצעות שלהם סיכוי סביר שלא".

על הסכסוך שהיה בעונה שעברה בין פיני גרשון לרענן כץ אמר פדרמן: "כבר אמרתי בעבר שפיני לא היה צריך להתבטא כפי שהתבטא, וחבל. בהחלט זה השפיע על ההנהלה במכבי ועשויות להיות לזה השלכות גם בעתיד. אין ספק שגם הקבוצה הושפעה מהעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully