וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי: "רומא לא נעזרת בשופטים"

4.12.2006 / 17:51

קפטן רומא, שזכה לשני פנדלים מול אטלאנטה, דוחה את הטענות על יחס מועדף. ובאינטר: סזאר לא מתרגש מהשמועות על בופון, לוקאס בדרך

פרנצ'סקו טוטי דוחה את האשמות כאילו רומא מופלת לטובה על ידי השופטים השנה. הג'יאלורוסי ניצחו אתמול (ראשון) את אטאלנטה 1:2 אחרי שכבר פיגרו בשער, תודות לשני פנדלים מוצלחים של טוטי. האורחים האשימו את השופט אוברדן פאנטאנה באפליה לטובה של הקבוצה ביתית, רומא.

"רומא לעולם לא זכתה ליחס מועדף על ידי השופטים", קבע טוטי, "אני חושב שהם עושים עבודה טובה. כולם מתלוננים, זה הכי קל".

סזאר: "אגרום למועדון לשכוח מהבאת שוער נוסף"

ז'וליו סזאר, שוערה של אינטר, לא מתרגש מהשמועות על הגעתו של ג'יג'י בופון מיובנטוס בשנה הבאה. "בופון זוכה לכבוד מכולם על העבודה הנהדרת שהוא עשה השנה ובעיקר על שזכה בגביע העולמי", הגיב השוער הברזילאי על המעבר המדובר, אבל הוא לא מטריד אותי, אני יודע שעזרתי לאינטר, ובמיוחד יש לי ביטחון ברוברטו מנצ'יני, שמהרגע שהגעתי לכאן הפך אותי לבחירה הראשונה שלו. אם אמשיך ביכולת שלי ונזכה באליפות, אגרום למועדון לשכוח מהבאת שוער נוסף".

אינטר מתקדמת במשא ומתן עם קשר גרמיו לוקאס ליבה. הברזילאי הצעיר הבינלאומי נמצא כמו כן על הכוונות של מילאן ואתלטיקו מדריד, אבל באינטר עושה רושם נחושים יותר והשיחות עם בן ה-19, שמחזיק גם בפספורט איטלקי, מתמקדות כבר בשכר.

מילאן: נסטה וסרג'יניו ינותחו

מילאן אישרה כי אלכסנדו נסטה וסרג'יניו עומדים לעבור ניתוחים, נסטה בכתף וסרג'יניו בגב. משך ההחלמה של נסטה עשוי להגיע לשלושה חודשים בעוד הברזילאי צפוי להיעדר עד סוף השנה.

מאמן יובנטוס, דידיה דשאן מודה שהוא מעריץ גדול של מירוסלב קלוסה מוורדר ברמן. "אנחנו ננסה להחתים שחקן שיקפיץ אותנו ברמה", אמר אתמול (ראשון) דשאן. "לא דנו בעניין קלוסה, אבל הוא חלוץ גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully