וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעת המחזור: רעננה הביסה את קרית שמונה

4.12.2006 / 16:29

קבוצתו של רן בן שמעון, שלא לקחה בחשבון הפסד ליגה שני ברציפות אחרי סכנין, נוצחה 4:1 ברעננה, וסיימה עם 3 מורחקים

הפתעה מרעישה נרשמה במשחק ההשלמה של המחזור ה-11, כאשר הפועל רעננה הביסה את הפועל קרית שמונה 1:4, ברעננה. קבוצתו של רן בן שמעון, שחשבה כנראה על טיול בשרון שיחזיר אותה למקום הראשון על חשבון בני סכנין, נתקלה בקבוצה ביתית נחושה שלא מצא חן בעיניה מיקומה על הקו האדום ערב המשחק.

בריאן מן (15) וניר בובליל (38) העלו את המקומיים ל-0:2 מבטיח במחצית הראשונה. אולם קרית שמונה הצליחה לחזור זמנית בעשרה שחקנים (פטי נימבה הורחק בדקה ה-36) משער של רם סטי (54). בדקה ה-70 הוכרע למעשה המשחק: יוסי בצלאל השאיר את האורחים ב-9 שחקנים אחרי שהכשיל שחקן רענני ברחבה והורחק, את הפנדל תירגם גומז מרטינז ל-1:3, והוסיף את השני שלו, והרביעי של הקבוצה, שלוש דקות לאחר מכן. בשביל הפינאלה גם סטי הורחק (89) וקרית שמונה ירדה למקלחות עם 8 שחקנים שיאלצו לעשות הרבה חושבים על הפסד הליגה השני ברציפות.

יואב ויכסלפיש מוסיף: אנשי קרית שמונה זעמו בסיום על השיפוט. "השופט דניאל בר נתן גמר אותנו עם הרחקות של נימבה ובצלצאל, שלא היו ולא נבראו", אמר מנכ"ל קרית שמונה, יוסי אדרי, "אנשים משקיעים מיליוני שקלים כדי לעלות ליגה ומקבלים כזה שיפוט. היום הוא קיבל כותרות ונהיה מפורסם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully