וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד ויאו נבחרו לשחקני חודש נובמבר

גיל קדרון

4.12.2006 / 15:18

אורלנדו ויוסטון צוהלות ושמחות בזכות שני הסנטרים שלהן. מוריסון וגיי הם רוקיס החודש, וסלואן והיל מאמני החודש. הקאבס מעוניינים בפריי

שני סנטרים, שהיו בחירות ראשונות ב-2004 ו-2002, נבחרו לשחקני חודש נובמבר - דוויט הווארד מהאורלנדו מג'יק ויאו מינג מהיוסטון רוקטס.

הווארד, שנבחר מטעם המזרח, השיג במהלך החודש ממוצעים של 17.1 נקודות ב-57.6 אחוזים מהשדה, והוליך את הליגה ב-13.6 כדורים חוזרים, כשקבוצתו רושמת את המאזן הטוב בקונפרנס, 4:12. הוא גם רשם שבעה דאבל דאבלים רצופים, ו-11 סך הכל העונה.

יאו, האיש של המערב, השיג ממוצעים של 25.7 נקודות, כולל 11 משחקים רצופים של 20 פלוס, בנוסף ל-10.1 ריבאונדים, וסייע ליוסטון למאזן 5:10 בחודש הראשון של העונה. הרוקטס היו במאזן 1:8 כשהסיני הוא הקלעי המוביל בקבוצה.

מוריסון וגיי רוקיס החודש

אדם מוריסון משארלוט ורודי גיי מממפיס זכו בתואר הרוקי המצטיין לחודש נובמבר, למרות חוסר ההצלחה של קבוצותיהם.

מוריסון נבחר שלישי בדראפט האחרון, ומוליך את כל המחזור בנקודות (15.3) ודקות למשחק (36.1). היו לו בחודש הראשון לעונה שישה משחקים של 20 פלוס, עבור הבובקאטס, שמחזיקים במאזן של 11:4. גיי, הנבחר השמיני בדראפט, קלע 8.7 נקודות ב-24.9 דקות, כולל שבעה משחקים בדאבל פיגרס, אחד מהם מול דאלאס, אז הרשית 23. גם הגריזליס במאזן 11:4.

ג'רי סלואן ובריאן היל נבחרו למאמני החודש, לאחר שהוליכו את יוטה (4:13) ואורלנדו (4:12), בהתאמה, למאזנים הטובים ביותר במערב ובמזרח, שוב בהתאמה. סלואן צריך שלושה ניצחונות בלבד כדי להגיע לאלף ניצחונות לאורך הקריירה. המג'יק של היל מוליכים את הבית הדרום-מערבי ב-4 וחצי משחקים, יתרון גדול יותר מבכל שאר הבתים ב-NBA.

חדשות נוספות

* קליבלנד מעוניינת בצ'אנינג פריי מהניקס, שלא יחזור למגרשים בשבועות הקרובים בגלל נקע בקרסול. הציפורים במדיסון סקוור גארדן לוחשות שאיזיאה תומאס מאוהב בדייויד לי, מי שתפס את מקומו של פריי בחמישייה, ולאור החזרה המתקרבת של ג'ארד ג'פריס, והדגש שיש בקבוצה על אדי קרי, ייתכן כי ניתן יהיה לוותר על פריי, אולי בתמורה לדרו גודן.

* האם ג'ו דומארס מעוניין להחזיר את מייק ג'יימס לדטרויט? הפיסטונס אמנם השיגו רצף של שמונה ניצחונות, אבל דומארס לא פוסל אפשרות שינסה לחזק אותם לפני הדדליין. ג'יימס חתם על חוזה גדול לארבע עונות במינסוטה, אבל בינתיים הציג יכולת רעה, וחבריו לינדסי האנטר וראשיד וואלאס רוצים לראות אותו חוזר לפאלאס באובורן הילס.

* הניו ג'רזי נטס הציעו לפורטלנד את הסנטר ג'ייסון קולינס ובחירת דראפט סיבוב שני בעבור הסנטר ג'מאל מגלור, שכבר אינו בתוכניות של המאמן נייט מקמלין. הדיווחים בתקשורת האמריקאית מספרים שהבלייזרס מעוניינים בבחירת דראפט סיבוב ראשון בעבור הקנדי.

* רצף של 205 משחקים רצופים של קייל קורבר הסתיים בעקבות נקע בקרסולו, שמנע ממנו להופיע במשחק מול ניו ג'רזי. הוא צפוי לחזור בימים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully