וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נצטרך לתת הצגה כדי לנצח"

שגיא ניר

5.12.2006 / 9:11

דן שמיר והפועל ירושלים מודעים לחשיבות המשחק מול חימקי (19:00, ערוץ 1). קלי מקארתי מתכונן לקהל. נאור ייעדר שלושה חודשים

אחרי שנראה היה כי העניינים מתחילים להסתדר עבור הפועל ירושלים אחרי שני הניצחונות האחרונים, קיבלה הקבוצה ביום שני בשורה קשה, לאחר שנקבע כי מתן נאור ייאלץ לעבור ניתוח בכתפו וייעדר מהמגרשים לתקופה של כשלושה חודשים.

כזכור, נפצע נאור בכתפו בדקת הפתיחה של המשחק מול בני השרון ביום רביעי שעבר, אך לאחר בדיקת MRI שעבר דיברו הרופאים על תקופת החלמה של שלושה שבועות. בדיקה נוספת שעבר השחקן היום הראתה כי קיים צורך בניתוח לאיחוי הגיד בכתף ימין, ניתוח אותו יעבור השחקן בימים הקרובים. נאור יחל בקבלת טיפול פיסיותרפי כארבעה שבועות לאחר הניתוח, אך יוכל לחזור למגרשים רק בתחילת חודש מרץ, שלב מתקדם מאוד בעונה.

נאור אמר לאתר הרשמי של הפועל ירושלים: "כמובן שזו בשורה לא טובה, אבל אני אעשה הכל כדי להחלים מהר ככל האפשר. אמנם הקרע בגיד הוא חמור משחשבנו, אבל אני מאמין ומקווה שאתגבר מהר ואני מודה לכולם על התמיכה".

כעת, תצטרך ירושלים להתמודד עם רוטציה קצרה בעמדות הגארד, הכוללת את אד קוטה, מאיר טפירו, דרור חג'ג' וטימי באוורס. בקבוצה יצטרכו להחליט האם לצרף גארד ישראלי לתקופת הביניים הזו, בעיקר בשל החוק הרוסי.

במקביל, ממשיכים בירושלים לעקוב אחרי תפקודם של אד קוטה, יוריצה גולמאץ ותמאר סליי, שאיכזבו מאוד בפתיחת העונה. בקבוצה טוענים כי אפשרות ההחלפה של כל אחד מהם טרם ירדה מן הפרק, אך הם מרוצים מההקרבה שלהם. קוטה, שקלע אמש את סל הניצחון מול גבעת שמואל (96:97), עלה לשחק פצוע לאחר שמתח את שריר המפשעה באימון מוצאי שבת, ועלה לשחק רק לאחר שקיבל זריקה. סליי, שהחמיץ אצת המשחק בשל פציעה בגב התחתון, עשוי לשחק הערב מול חימקי מוסקבה (19:00, ערוץ 1).

"יש הרבה שחקנים שמחכים לדקות משחק"

משחק הבית מול חימקי, מעבר להיותו מפגש פיקנטי עם קלי מקארתי שזכה עם ירושלים ביול"ב קאפ בעונת 2003/4, הוא קריטי מאוד עבור האדומים. ניצחון על היריבה הרוסית יקפיץ את ירושלים לארבע הגדולות, כאשר ניצחון ביותר משמונה הנקודות בהן הפסידו האדומים במוסקבה (87:79) יסבך את חימקי. מנגד, הפסד ביתי לקבוצה הרוסית עלול לסבך שוב את סיכויי הקבוצה להעפיל לשלב הבא, שבוע לפני הנסיעה למשחק החוץ מול מוליכת הבית, סיינה.

מאמן ירושלים דן שמיר אמר לקראת המשחק: "בנקודות זמן שונות ירושלים וחימקי הן קבוצות שונות. הם אחת משתי קבוצות ההתקפה הכי טובות ביול"ב, אבל זה משחק מפתח עבורנו ונצטרך לתת הצגה בשביל הקהל כדי לנצח". על חסרונו של מתן נאור, אמר שמיר: "יש הרבה שחקנים שמחכים לדקות משחק ובשביל זה יש לנו ספסל ארוך".

קלי מקארתי, שחוזר למלחה לראשונה במשחק רשמי מאז הזכיה ביול"ב קאפ עם הפועל ירושלים: "אמרתי לחברים שלי שהם יהנו לשחק פה. הקהל במלחה מאוד עוין כלפי האורחות, אבל יש אוירת כדורסל נהדרת. אנחנו צריכים לקחת את המשחק הזה, וננסה להכתיב את הקצב".

עדכון ראשון: 4.12.06 15:07
עדכון אחרון: 5.12.06 09:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully