וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בעלים חדשים לליברפול

4.12.2006 / 12:50

דייויד מורס, היו"ר ומחזיק מרבית מניות הקבוצה, הסכים להצעת הרכישה של הדובאים על סך 450 מיליון ליש"ט. דרוגבה חושב שהוא הכי טוב

ליברפול על סף של עידן חדש. יושב הראש ומי שמחזיק במרבית המניות של הקבוצה, דייויד מורס, שמשפחתו מעורבת בקבוצה מאז שנות ה-50, הסכים בעל פה להצעת הרכישה של דובאי אינטרנישונאל על סך 450 מיליון ליש"ט.

מורס איפשר לקבוצת הרוכשים גישה לספרי הקבוצה, למרות הצעה נגדית של איש העסקים האמריקאי ג'ורג' גילט ג'וניור (לשעבר הבעלים של הארלם גלובטרוטרס) וג'ון מיסקלי, שמונחת על שולחנו.

*סטיוארט פירס, מנג'ר מנצ'סטר סיטי, מאשר כי הוא מעוניין בחלוץ הקרואטי, איבן קלאסניץ' מ-ורדר ברמן.

"הנרי לא יודע לקבל ביקורת"

בעיות ביחסים בין ארסן ונגר לתיירי הנרי? דיווחים באנגליה טוענים שהנרי ויתר על אימון ארסנל ביום שישי לאחר ששמע מהמנג'ר כי אינו בסגל למשחק מול טוטנהאם (שהסתיים בניצחון של התותחנים 0:3).

ונגר הגיב לדיווחים על המשבר בין השניים ואמר: "הנרי ואני ביחסים טובים והם יהיו כאלה גם בעתיד, אבל בו בזמן צריך לשבת עם הצוות הרפואי ולבדוק אם הנרי יכול לשחק או שהוא צריך להמשיך לנוח".

"הוא עסוק בעצמו", אמר עליו בעילום שם אחד מהכוכבים הצרפתים ששיחק עימו ל'לה ז'ורנאל דו דימאנש'. "אי אפשר להגיד לו כלום, הוא לא מסוגל לקבל ביקורת. הוא חושב רק על עצמו".

החלוץ הצרפתי הפצוע יחזור רק בשנה הבאה, מה שאומר סה"כ 6 שבועות. הוא יחמיץ את משחק גביע הליגה ואת משחק הגביע האנגלי מול ליברפול, כמו כן הוא צפוי להיעדר משישה משחקי ליגה ביניהם המשחק נגד צ'לסי.

דרוגבה: "אני החלוץ הכי טוב באנגליה"

איך שגלגל מסתובב. רק לפני כמה חודשים נראה היה כי דידיה דרוגבה שלא הרשים יותר מידי במדי צ'לסי ימצא את עצמו מחוץ לסטמפורד ברידג', אך מאז פתיחת העונה החלוץ מחוף השנהב ביסס את עצמו כאחד מהחלוצים הטובים בעולם, ובטח באנגליה. "כל היריבות שלנו מכבדות אותי וזה טוב לקבוצה", אמר דרוגבה שחתם לארבע שנים נוספות בצ'לסי בחודש שעבר. "אני שיכירו בי בסיום העונה כחלוץ הכי טוב באנגליה. עדיין לא ראיתם את כל מה שיש לי להציע".

דודק חוזר לאצטדיון אתא טורק

סטיבן ג'רארד נשאר בבית ולא ישחק עם ליברפול נגד גלאטסראי מחר (שלישי) במסגרת ליגת האלופות. המנג'ר רפא בניטז מעדיף שסטיבי ג'י ינוח: "כבר העפלנו ולכן שנשחק עם הצעירים באיסטנבול".

מי שעוד ייעדרו מהטיול לטורקיה הם: השוער חוסה ריינה, סמי הייפיה וסטיב פינן. את ריינה יחליף, אחרי היעדרות ארוכה מיודענו יז'י דודק, לו זיכרונות נעימים מאיצטדיון אתא טורק באיסטנבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully