וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בשחייה לנכים: הישראלים לא עלו לגמר

אברהם תשובה

3.12.2006 / 16:07

ליעוז עמר וענבל שוורץ לא הצליחו להעפיל למשחי הגמר ב-100 מ' חופשי. איציק ממיסטלוב, למרות כל הקשיים, יתמודד בשני במשחה למרחק הכפול

תנאים לא קלים עוברים על השחיינים מרחבי העולם הנוטלים חלק באליפות העולם בשחייה לנכים שנערכת לראשונה בדרום אפריקה. בין היתר נאלצים השחיינים לקיים את אימוניהם בבריכות פתוחות כאשר חום רב שורר בחוץ, לשהות בשטח התחרויות מספר שעות לפני התחרות ועוד.

מאמן הנבחרת נח רם התייחס לקשיים במתינות ואמר: "אנחנו לא מחפשים תירוצים" ואכן בשבת נוכחנו לראות את כוח הרצון של יצחק ממיסטבלוב, שהתמודד מול שישה שחיינים בדרגת נכותו הגבוהה (ממיסטלוב שוחה רק ביד אחת) וניצח אותם. ניצחון, שהקנה לישראל את מדליית הזהב הראשונה באליפות. שנתיים של אימונים מאז אולימפיאדת הנכים באתונה הכשירו את ממיסטבלוב גם למשחה הבא, שאמור להיערך מחר (שני) למרחק של 200 מ' חופשי.

השחיינים ליעוז עמר וענבל שוורץ לא הצליחו היום (ראשון) להעפיל למשחה הגמר ב-100 מ' חופשי. שוורץ עברה את המרחק בזמן של : 1.33,48 ד' וליעוז קבע : 1,17,67 ד'.

בתחרויות שיערכו מחר (שני) ייטלו חלק גם השחיין הוותיק חנוך בודין והשחיינית הצעירה ענבל פיזארו, שעל אף נכותה התגייסה לאחרונה לצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully