וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא נשחק יפה לא נורא, העיקר לנצח"

4.12.2006 / 10:37

רוברטו קולאוטי מבין שמכבי חיפה חייבת להשיג 3 נקודות מול הפועל כפ"ס (19:30). אלי אוחנה ייחסר את לוז ואבובקרי הפצועים

מכבי חיפה ערכה אמש (ראשון) את האימון המסכם לקראת משחק הליגה מול הפועל כפר סבא, שייערך הערב (19:30). חאבייר דירסאו עדיין בספק. במקרה ולא יוכל לשחק, יפתח רוני לוי עם הרכב זהה לזה שפתח מול פרטיזן וליבורנו.

משה הרוש, ממערכת "הארץ", מוסיף כי רוברטו קולאוטי התייחס למפגש הצפוי ואמר: "אנחנו חייבים לנצח. אני מקווה שנציג כדורגל יפה כמו באירופה, אבל מול כפ"ס התוצאה יותר חשובה ממשחק יפה. אם לא נשחק יפה לא נורא, העיקר לנצח. כל משחק שנאבד בו נקודות הופך את האליפות למשימה קשה יותר. כפר סבא קבוצה חזקה עם התקפה מסוכנת, אבל אנחנו באים לנצח ולא חושבים על שום תוצאה אחרת".

מגן הקבוצה, אייל משומר, ממשיך אמנם ללבוש ירוק, אבל הוא עושה זאת העונה בקרית אליעזר אחרי שנים בכפר-סבא. לקראת המשחק אמר המגן: "אנחנו צריכים לשחק כמו ששיחקנו באירופה. אולי עכשיו, כשהעומס של אירופה קצת ירד זה יעזור לנו. עכשיו כשקיבלנו מנוחה, אין לנו תירוצים ונצטרך לתת את המקסימום. אני מקווה שנביא 3 נקודות. כעת אנו מחוברים יותר, ואותה עייפות וחוסר מזל שאולי הפריעו לנו עד כה, כבר לא יפריעו כי יש אוירה טובה בקבוצה". לגבי המפגש הראשון מול האקסית אמר משומר בחיוך: "זה כיף גדול ומרגש, למרות שאם זה היה בכפר סבא, זה היה עוד יותר מרגש. יהיה כיף לראות את כל החברים, אבל סנטימנטים יש לי רק מחוץ למגרש. מחר אני ארצה שהירוקים שאת מדיהם אני לובש ינצחו".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דקל קינן, רפאל אולארה, אדורם קייסי; שאבייר אנדרסון, גוסטבו בוקולי (חאביר דירסאו), אלן מסודי, ליאור רפאלוב (גוסטבו בוקולי); יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

החיפאים ישחקו ביום רביעי מול מכבי תל אביב במסגרת גביע הטוטו, במשחק שנדחה מאמצע אוקטובר בשל משחקי הקבוצה באירופה. הקבוצה תצטרך להסתדר ללא חמישה שחקני הנבחרת הצעירה, שישחקו במשחק אימון מול בית"ר ירושלים באותו היום.

לקראת ינואר תתקבל החלטה בקבוצה מי מהשחקנים ישוחרר מהקבוצה, כאשר יש שני שחקנים שמתנדנדים: עדן בן בסט ורביד גזל. שני השחקנים כמעט ולא זוכים לדקות משחק. אחרי ששוחח לפני מספר שבועות עם לוי, עשוי גזל לדון לקראת פתיחת חלון ההעברות שוב עם המאמן לגבי עתידו.

בן לוז ייעדר

קשר הפועל כפר סבא, בן לוז, ייעדר מהמשחק מול האלופה, מכבי חיפה. לוז, שעדיין סובל מפגיעה בכף רגלו, עדיין לא חזר להתאמן בצורה סדירה, אבל בקבוצה בהחלט מרוצים מהשיפור שחל בקצב החלמתו. ההערכה היא שהקשר יחזור להרכב בשבוע הבא, אז תצא הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל פתח תקווה.

יעוזה אבובקרי עדיין פצוע והוא עשוי להיעדר תקופה ארכה ולחזור רק לאחר הפגרה. כך גם החלוץ, אבי כנפו, שסובל שמפציעה באזור המפשעה.

בחוג האוהדים עדיין מחכים להתפתחויות בנושא התקרית של עופר טלקר עם האוהדים. עדיין לא נערכה פגישה בנושא ובחוג האוהדים הודיעו שהם מצפים שהמגן יתנצל.

הקפטן, אלון חלפון, אמר לאחר האימון המסכם שנערך אתמול: "כל משחק הוא קשה, על אחת כמה וכמה שמדובר באלופה. מכבי חיפה במומנטום טוב אחרי שהיא העפילה לשלב הבא בגביע אופ"א. ניצחנו בשבוע שעבר אחרי תקופה לא טובה. אני מקווה שנחזור לעצמנו".

הרכב משוער הפועל כפר סבא: אושרי לוי; עופר טלקר (ולנטין תאודוריקה), דגלאס דה סילבה, אלון חלפון; עמנואל פאפו; אבי אבינו, אביחי ידין, לירון זרקו (עידן שום), גיז'רמו ישראלביץ'; ז'וז'ה דוארטה, סמואל יבואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully