וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל צמצמה את הפער מבארסה לנקודה

3.12.2006 / 21:51

נחלצה מפיגור מול בילבאו כדי לנצח 1:2. רונאלדו כבש שער בכורה. סביליה הפסידה 2:1 לאספניול. 0:0 לאוואט ולה קורוניה מול סנטאנדר

הליגה הספרדית ממשיכה לספק לנו מתח עצום והפתעות רבות. אחרי המחזור ה-13, שננעל היום (ראשון) עומד הפער בצמרת, בין הראשונה לחמישית, על 7 נקודות בסך הכול.

סביליה פספסה הזדמנות פז לעלות למקום הראשון, אחרי שהפסידה לאספניול 2:1 למרות שהוליכה. דודו אוואט פגש עם לה קורוניה את קבוצתו הקודמת, סנטאנדר, אבל שוב לא ניצח ב-0:0 המאכזב.

ריאל מדריד, השלישית בטבלה ערב המחזור, אירחה את אתלטיק בילבאו, שממוקמת מתחת לקו האדום, ניצחה 1:2 אחרי שפיגרה ועלתה על חשבונה של סביליה למקום השני, נקודה מבארסה שעשתה תיקו אמש (שבת).

סראגוסה אירחה את אוסאסונה, הובילה עד הדקה ה-82, אבל חטפה שני שערים, הפסידה 2:1 ואיבדה את המקום הרביעי, שהיה כך כל קרוב. המארחים נהנו משערו העשירי של דייגו מיליטו, שהשתווה לפרדי קאנוטה ולרונאלדיניו במלכות השערים.

ריאל מדריד - אלתטיק בילבאו 1:2

הלבנים של פאביו קאפלו הגיע למשחק, אחרי שאמש (שבת) הם ראו את יריבתם המושבעת, ברצלונה, שומטת 2 נקודות במירוץ לאליפות. לריאל יש מנהג להקשות על ליבם של אוהדיהם עד הדקה האחרונה והיום הסיפור לא היה שונה בהרבה.

בילבאו הדהימה את הברנבאו עם שער של לואיס פרייטו בדקה ה-35 מכדור חופשי מצוין. הלבנים המשיכו להחמיץ, אבל אז רונאלדו, שהחליף את אמרסון בתחילת המחצית השנייה, כבש בדקה ה-65 את שערו הראשון העונה אחרי בישול יפה של סרחיו ראמוס. ריאל המשיכה בבליץ על השער של לאפונטה כשבדקה ה-75 הורחק אדוריץ. שבע דקות לאחר מכן רוברטו קרלוס, שלח טיל מכ-25 מטרים לפינה של לפאונטה והעלה את ריאל ליתרון, שנשמר עד הסיום.

ריאל עלתה בעקבות הניצחון למקום השני בטבלה, נקודה פחות מבארסה. אלתטיק בילבאו ספגה את הפסדה השביעי העונה והיא עם 8 נקודות בלבד מתחת לקו האדום.

אספניול-סביליה 1:2

פראיירים, אין מילה אחרת לתאר את סביליה. קאנוטה וחבריו יכלו לעלות היום למקום הראשון ולנצל את המעידה של ברצלונה (1:1 מול לבאנטה), אבל איבדו את ההזדמנות. קאנוטה העלה את סביליה ליתרון (25, פנדל) ואת עצמו לראשות טבלת מלך השערים (עם עשרה, כמו לרונאלדיניו), אבל תאמודו (67) ולואיס גארסייה (79) השלימו את המהפך.

סראגוסה - אוסאסונה 2:1

סראגוסה ואוסאסונה נפגשו היום בלה רומרדה. המארחים פתחו טוב כשהם ידעו שתיקו ומעלה יעלה אותם למקום הרביעי. הם כמובן רצו ניצחון. בדקה ה-19 העביר דיוגו כדור לסרג'יו גארסיה, שמסר לדייגו מיליטו. החלוץ המצוין של סראגוסה לא התבלבל מול ריקרדו וכבש את שערו העשירי העונה.

אוסאסונה מיאנה לוותר, בדקה ה-82 השיגו האורחים קרן. ראול גארסיה התעופף לקרן הקצרה והצליח לכפות שיוויון. אבל זה לא היה הסוף, האורחים יצאו להתקפה מתפרצת בראשותו של ראול גארסיה, שניסה להעביר כדור לדיוויד לופז, אבל פיונזו המסכן הבקיע שער עצמי בדקה ה-90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לה קורוניה-סנטאנדר 0:0

דודו אוואט שוב שמר על רשת נקייה, אבל בלה קורוניה שוב מאוכזבים, אחרי התיקו הביתי המאופס. מוניטיס הורחק בדקה ה-51 והשאיר את סנטאנדר בעשרה שחקנים, הרחקה נוספת של זיגיץ' (80) הפכה את זה ל-11 מול תשעה, אבל לה קורוניה, עם שלוש נקודות בששת משחקיה האחרונים, ממשיכה לחפש את עצמה.

תוצאות נוספות:

ויאריאל-חימנסטיק 0:2 (פבריציו פואנטוס 25, גיז'רמו פרנקו, 28).

ריאל סוסיאדד-חטאפה 0:0

מאיורקה-סלטה ויגו 2:2. (למאיורקה: גוטיירס 6, יאנקוביץ' 51. לסלטה: באיאנו 57, פררה 85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully