וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ופאלרמו מאבדות גובה

3.12.2006 / 18:02

הקבוצה של אנצ'לוטי שוב מאכזבת, הפעם 2:2 מול קליארי. פאלרמו סיימה ב-0:0 מול פארמה. לוקה טוני כבש ב-0:1 לפיורנטינה על לאציו

אחרי הניצחונות של רומא ואינטר אתמול (שבת), שפתחו פער בפסגת הליגה איטלקית, נערך הערב שאר המחזור ה-14. מילאן ממשיכה לאבד נקודות, שסיימה בסרדיניה בתיקו 2:2 מול קליארי. פיורנטינה מתקרבת לעלייה מעל לקו האדום אחרי שגברה 0:1 על לאציו. ליבורנו הפסדיה 2:0 לקייבו, פאלרמו סיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול פארמה.

קליארי-מילאן 2:2

מילאן, עם רק 12 נקודות מפתיחת העונה, כבר לא יכולה להשתמש בתירוץ של העונש של פרשת השחיתות, כיוון שגם עם 8 הנקודות שהופחתו לה היא הייתה רחוקה 16 נקודות מהפסגה, ובקצב הזה, אנצ'לוטי לא יגיע אפילו לליגת האלופות בעונה הבאה. היום המילאנזים עלו ליתרון משער של ג'ילארדינו (48), אבל דויד סואזו (53) השווה בפנדל ואנדראה קאפונה השלים מהפך (65) עבור קליארי. מרקו בוריילו (70) הביא למילאן נקודה, אבל מילאן, עם חמש נקודות בששת משחקיה האחרונים, פרשה סופית מהמירוץ לאליפות.

פארמה-פאלרמו 0:0

גם הסיציליאנים ממשיכים לאבד גובה, ונראה שהקבוצה המפתיעה החליטה להשאיר את מאבק האליפות רק לאינטר ורומא. פאלרמו, שעד לפני כמה שבועות נראתה כמו הדבר הכי מרענן בסריה א', השיגה רק נקודה אחת בשלושת משחקיה האחרונים. פארמה, לעומת זאת, ממשיכה להתקשות להשיג נקודות, והיא עדיין קרובה מאוד לקו האדום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

פיורנטינה-לאציו 0:1

פיורנטינה כבר הרגישה איך היא מטפסת לראשונה העונה מעל לקו האדום, אבל היא תצטרך לחכות לפחות עוד שבוע. שוב היה זה לוקה טוני, שבדקה ה-15 היה במקום כדי להעניק לסגולים שלוש נקודות חשובות. הסגולים מסתכלים על הטבלה ורואים איך בלי העונש הם היו עכשיו במקום הרביעי, ושואלים את עצמם: למה היינו צריכים למכור משחקים?

תוצאות נוספות:

אודינזה-רג'ינה 1:1 (לאודינזה: יאקווינטה, 69. לרג'ינה: ביאנקי, 35).

מסינה-סמפדוריה 2:0 (פרנצסקיני, 20, קוואגליארלה, 90).

טורינו-אמפולי 0:1 (קומוטו, 88).

ליבורנו-קייבו 2:0 (אובינה, 71 ו-78).

אסקולי-קטאניה 2:2 (לאסקולי: סשה ביילאנוביץ' 11 ו-39, ג'טאנו פונטנה החטיא פנדל. לקטאניה: לורנצו סטוביני 53, ג'ונתן ספינסי 79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully