וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה זכתה בגביע דייויס

3.12.2006 / 18:12

מראט סאפין ניצח את חוזה אקאסוסו 3:6, 6:3, 3:6, 6:7 במשחק החמישי והמכריע והעניק לארצו זכיה שניה בהיסטוריה

יש כאלה שכבר קברו את הקריירה של מראט סאפין. הטניסאי הרוסי הטוב בהיסטוריה, שדורג בשיאו במקום הראשון בעולם, לא הצליח להתבלט השנה בסבב המקצועני וכבר עבר כמה פציעות טורדניות בקריירה. נראה שעכשיו, אחרי שהאו העניק לרוסיה גביע דייויס שני (היה גם בזכיה הראשונה) עם ניצחון 2:3 על ארגנטינה במוסקבה, הוא השתיק את כולם.

היום הזה התחיל בקרב בין שני המדורגים ראשונים בנבחרות, ניקולאי דוידנקו ודויד נלבנדיאן. הארגנטינאי, שיודע לשחק מצויין על כל סוג של משטח, מחק את הפיגור של הארגנטינאים אחרי שניצח 2:6, 2:6, 6:4, 4:6. נלבנדיאן שלט בשתי המערכות הראשונות ללא עוררין, שבר את יריבו פעמיים בכל מערכה וניצח פעמיים על ה-2. במערכה השלישית הרוסי, עם התמיכה של הקהל הביתי, הצליח לשבור פעם אחת שהספיקה לו לניצחון, אבל הארגנטינאי השיב לעצמו את השליטה במערכה הרביעית וניצח אחרי 2:39 שעות של משחק.

אלברטו מאנסיני, הקפטן של הנבחרת הארגנטינאית, החליט להעלות למשחק החמישי והמכריע את חוזה אקאסוסו, שלא שיחק ביום הראשון של משחקי היחידים. אקאסוסו החליף למעשה את חואן איגנסיו צ'לה, שהפסיד לניקולאי דוידנקו ביום שישי. סאפין ניצח במערכה הראשונה 3:6, אבל הארגנטינאי הוכיח שגם הוא מסתדר לא רע עם המשטח המהיר במוסקבה והישווה ל-1:1 אחרי ניצחון 3:6 במערכה השניה. סאפין חזר לעצמו עם ניצחון בתוצאה זהה במערכה השלישית, הוא כבר הוביל 4:5 ברביעית, אבל אקאסוסו לא ויתר וגם הלהיב את האוהד מספר 1 של הנבחרת הארגנטיניאת, דייגו ארמנדו מראדונה שעודד בלי הפסקה מהיציע. השניים הגיעו לשובר השיוויון הראשון בכל ההתמודדות. ההגשות של סאפין עשו את שלהן בדרך למיני ברייק של הרוסי בדרך לניצחון 5:7 בשובר השיוויון ובמפגש כולו.

מראט סאפין סיכם את המפגש: "הכל הלך מצויין. אני לא ממש אוהב לשחק נגד אקאסוסו כי הוא מגיש עוצמתי. הייתי תחת לחץ ונבהלתי קצת, כי הרגשתי שלאקאסוסו לא היה מה להפסיד. אני שמח שהכל הסתדר. יש לנו נבחרת מצויינת, כולם תומכים בכולם וכל אחד שונה מהשני. נהנינו מאוד השנה ביחד בגביע דייויס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully