וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: נופץ החלום של USC

יובל גפן

3.12.2006 / 12:59

UCLA מיגרה את דרום קליפורניה 9:13, ונראה שהגמר יהיה בין אוהיו סטייט למישיגן, או אולי פלורידה. אוקלהומה אלופת הביג 12

UCLA ניפצה לדרום קליפורניה את חלום האליפות לאחר שניצחה אותה 9:13, וגרמה לזעזוע רציני בדירוג שיתפרסם רק בשעות הערב. הניצחון הזה שבר רצף של 7 נצחונות רצופים של הטרוג'אנס על הברוינס במשחקים בין השתיים. כרגע עושה הרושם שאנחנו הולכים לקבל שידור חוזר של המשחק בין מישיגן לאוהיו סטייט, אבל הפעם בריקוד הגדול עצמו. המדורגת 4 פלורידה זכתה באליפות ה-SEC , לאחר ניצחון משכנע על ארקנסו וגם לה יש סיכוי לא קטן להיות זו שתופיע מול אוהיו סטייט במשחק האליפות. וויק פורסט הסתמכה על ההגנה שלה, ניצחה את ג'ורג'יה טק וזכתה בפעם הראשונה מאז 1970 באליפות ה-ACC. לואיוויל לקחה את הביג איסט לאחר ניצחון משכנע על קונטיקט בתוספת הפסד של ראטגרס לווסט וירג'יניה, ואוקלהומה לקחה את הביג-12 אחרי נצחון משכנע על נבראסקה. סוגרים מחזור.

תודה ממישיגן

המדורגת 2 דרום קליפורניה הפסידה 13:9 ל-UCLA

אם אתם בעלים של קבוצת פוטבול שמתכוננת לדראפט הקרוב הקרוב יש לי הצעה נהדרת אליכם - אל תבחרו את ג'ון דיוייד בוטי. גם לא בסיבוב 7. בוטי, שישב על הספסל רוב הקריירה וראה את מאט ליינארט עושה נפלאות בקבוצה, לקח את המושכות של הטרוג'אנס בתחילת העונה ולפנות בוקר הרס את כל מה שהקבוצה עשתה השנה. הטרוג'אנס לא ישחקו במשחק האליפות, והתודות לבוטי. בדרייב האחרון של המשחק, אולי הדרייב הכי חשוב בקריירה שלו, הוא הצליח למסור את הכדור לידיים הלא נכונות, והרס לטרוג'אנס את חלום האליפות. בוטי מסר ל-23 מ-39, 272 יארד, בלי טאצ'דאון וכאמור עם אינטרספשן בזמן מאוד קריטי. מן העבר השני פטריק קוהן, שנשאר בעמדת הקווטרבק למרות חזרתו לכשירות של בן אולסן, היה יעיל כשמסר ל-12 מ-21, 114 יארד, בלי טאצ'דאון או אינטרספשן.


המדורגת 4 פלורידה ניצחה את המדורגת 8 ארקנסו 28:38

פלורידה ניצחו את ארקנסו כמו גדולים, ובמידה שבארגון ה-BCS אכן ישתכנעו שהנצחון היה משכנע, היא יכולה לחלוף על פני USC ומישיגן, ולהתמודד מול אוהיו סטייט במשחק האליפות. הפרשמן פרסי הארווין, וההגנה של הגייטורס הם האחראים על הנצחון הגדול על ארקנסו. הארווין רץ 6 פעמים ל-105 יארד וטאצ'דאון, וההגנה כפתה 3 איבודים אויריים. כריס ליק היה יעיל בפלורידה לאחר שמסר ל-16 מ-30, 190 יארד, טאצ'דאון ו-2 אינטרספשנס. דארן מק'פאדן רץ רק ל-72 יארד בארקנסו.


המדורגת 6 לואיוויל ניצחה את קונטיקט 17:48

לואיוויל זכתה באליפות הביג איסט, ועשתה את זה בסטייל עם ניצחון משכנע על קונטיקט החלשה. בריאן ברום התותח הגיע לעוד יום עבודה, ואיך שהעניינים מתנהלים אצלו לאחרונה אף אחד לא יתפלא אם הוא יבחר לפני בריידי קווין ויהיה הקוורטרבק הראשון להיבחר בדראפט הקרוב. ברום מסר ל-20 מ-28, 341 יארד, 4 טאצ'דאונים ואינטרספשן. לואיוויל, אגב, השיגה את נצחונה ה-11 העונה שזה שיא מכללה. רק בערב, עם פרסום הדירוג החדש של ה-BCS, היא תדע באיזה בול היא תשחק. הארי דאגלס היה המטרה העיקרית של בריאן ברום באויר, הוא תפס 5 תפיסות ל-149 יארד, ו-2 טאצ'דאונים.


המדורגת 24 הוואי הפסידה לאורגון סטייט 35:32

אורגון סטייט ביברס רשמית הפכה להיות קוטלת הענקים. אחרי הנצחונות על USC , אורגון, ו-וושינגטון, הגיע הפעם התור של הוואי המפתיעה. מאט מור הנהדר מסר ל-11 מ-17, 245 יארד, ו-3 טאצ'דאונים. איבנסון ברנרד רץ 20 פעמים ל-108 יארד וטאצ'דאון, וסאמי סטרוטר תפס 3 תפיסות ל-106 יארד וטאצ'דאון. בצד המפסיד היה זה כרגיל קולט ברנאן שמסר ל-37 מ-50, 401 יארד, 2 טאצ'דאונס ו-2 אינטרשפשנס. לברנאן אגב, חסר רק טאצ'דאון אחד להשוות את שיא הטאצ'דאונים לעונה של ליגת ה-NCAA שעומד היום על 54, תהיה לו הזדמנות להשוות או לנתץ את השיא ב"הוואי בול".

אוקלהומה מנצחת, ראטגרס מפסידה

המדורגת 8 אוקלהומה ניצחה את המדורגת 19 נבראסקה 7:21

הגנת הריצה של נבראסקה דווקא עשתה את העבודה מול אחת החוליות הכי חזקות בקולג'ים, אבל הזניחה את החלק האוירי ושילמה על כך בגדול. אלן פטריק, שהחליף לפני מספר שבועות את אדריאן פיטרסון, עשה עד עכשיו עבודה נהדרת על הקרקע. ונבראסקה עשתה שיעורי בית והצליחה לעצור אותו על 36 יארד בלבד. פול תומפסון מצידו, חיפש בעיקר את מלקולם קלי, וגם מצא אותו. תומפסון סיים עם 19 מ-34, 263 יארד, 2 טאצ'דאונים ואינטרספשן. מלקולם קלי תפס 10 תפיסות ל-145 יארד ו-2 טאצ'דאונים. זק טיילור בצד המפסיד מסר ל-23 מ-48, 285 יארד, טאצ'דאון ו-3 אינטרספשנס.


המדורגת 13 ראטגרס הפסידה למדורגת 15 ווסט וירג'יניה 41:39 בשלוש הארכות

המרוויחה הגדולה מהמשחק כאן זו לואיוויל, שלוקחת את הביג איסט לבדה וכנראה נוסעת לאורנג' בול. פאט וייט לא שיחק בווסט וירג'יניה עקב פציעה, ואת מקומו תפס ג'ארט בראון שעשה עבודה לא רעה. זה היה משחק עם שני ראנינגבקים נהדרים שעשו את העבודה בגדול, כל אחד בשביל קבוצתו. בצד המנצח סטיב סלייטון רץ 23 פעמים ל-112 יארד ו-2 טאצ'דאונים, ובצד המפסיד היה זה ריי רייס שרץ 25 פעמים ל-129 יארד ו-2 טאצ'דאונים. המשחק כאמור הלך לשלוש הארכות, בהארכה השלישית בקולג'ים חייבים ללכת על שתי נקודות אקסטרה. ווסט וירג'יניה עשתה טאצ'דאון והצליחה גם עם השתי נקודות, אבל ראטגרס מצידה הצליחה רק עם הטאצ'דאון, וכשלה בשתי נקודות האקסטרה. שתי הקבוצות מסיימות את העונה עם שני הפסדים, אבל אם לווסט וירג'יניה זו אכזבה אדירה, לראטגרס זו אחת העונות הגדולות בתולדותייה.


המדורגת 16 וייק פורסט ניצחה את מדורגת 23 ג'ורג'יה טק 6:9

במשחק של הגנות, וייק פורסט הייתה זו שהבקיעה יותר שערי שדה, וניצחה את ג'ורג'יה טק הנהדרת. לוויק פורסט זו אליפות ה-ACC השניה בתולדות המכללה והראשונה מאז 1970. הזכיה באליפות הבית מבטיחה להם את הנסיעה לאורנג' בול, יותר מאוחר היום הם ידעו מי תהיה המתמודדת השניה. ריילי סקינר היה טוב אצל הדיימון דיקונס, לאחר שמסר ל-14 מ-25, ו-201 יארד. שתי ההגנות כאמור היו נהדרות כשג'ורג'יה טק משאירה את קבוצת הריצה המצויינת של וייק פורסט על 54 יארד בלבד, והגנת וייק פורסט חוטפת באויר שני כדורים להתקפת הילו ג'אקטס. קלוין ג'ונסון היה טוב בצד המפסיד לאחר שתפס 8 פעמים ל-117 יארד.


המדורגת 21 קליפורניה ניצחה את סטנפורד 17:26

קליפורניה ממש לא שיכנעה במשחק, אבל לקחה את ה-W ב-"ביג-גיים". הנצחון הזה מבטיח לגולדן ברס את ההולידיי-בול, שם היא תשחק נגד טקסס אי אנד אם. נייתן לונגשור היה יעיל בקליפורניה למרות שמסר בפחות מ-50%. הוא השלים 15 מ-32, ל-216 יארד וטאצ'דאון. מרשואן לינץ', כנראה במשחק האחרון שלו בעונה הסדירה, רץ 17 פעמים ל-94 יארד. הוא נבחר לשחקן ההתקפה של הפאק-10, וצפוי להיות בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב. דשון ג'קסון היה נהדר באויר לאחר שתפס 7 תפיסות ל-127 יארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully