וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעייה הגלובאלית של ארסנל

שאול אדר, אצטדיון האמירויות

3.12.2006 / 9:17

שני צרפתים מסוכסכים באמירויות באנגליה. שאול אדר ראה איך גם ניצחון 0:3 של ארסנל על טוטנהאם לא מאחה את הקרע בין הנרי לונגר

במסיבת העיתונאים אחרי הדרבי נגד טוטנהאם טרח מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, לשבח את שני חלוציו, עמנואל אדביור ורובין ואן פרסי. אדביור אכן היה מצוין ועמיתו ההולנדי הציג עוד משחק טוב, אבל לשבחים היתה סיבה נוספת. לקראת שני משחקים גורליים נוספים שלארסנל אסור להפסיד בהם, מול פורטו בליגת האלופות וצ'לסי בליגה, הוא זקוק לתפוקה משני חלוציו, כי תיירי הנרי לא יהיה שם.

הצרפתי מושעה מהמשחק בפורטוגל וגם פצוע. ביום שישי הוא עזב את אימון הקבוצה בזעם אחרי ריב עם ונגר, ומאז הספיק להתראיין, לאשר את דבר המריבה ולדרוש חיזוק לסגל. ונגר, לעומת זאת, מצהיר בשבועות האחרונים ששום שחקן לא יירכש בינואר.

מול טוטנהאם יכלה ארסנל להרשות לעצמה את הנרי על תקן מעודד על הספסל, ועדיין לנצח 0:3. את מקום האלגנטיות תפסה נחישות, ובמקום החמצות מסחררות באו שערים מכוערים. הראשון של אדביור מספק נבדל, ועוד שני פנדלים שניצל ג'ילברטו, השני למרות נגיעת יד של ואן פרסי במהלך.

למרות זאת, זה היה ניצחון משכנע. ספרס, שניצחה את צ'לסי העונה לאחר שנות דור, הציגה משחק נרפה ולא ניצלה את המשבר שעובר על השכנה והיריבה הגדולה. להוציא בעיטה מוקדמת לשער של סטיד מלברנק, היא כלל לא איימה על יינס להמן.

מה שאמור היה להיות מאבק לוהט על יוקרה ונקודות שעשויות להכריע גם העונה את גורל הכרטיסים לליגת האלופות, הפך ללא יותר מניצחון קל ומוצדק של ארסנל במשחק שהתנהל בצל השמועות. משטרת לונדון ערכה השבוע בדיקות באיצטדיון האמירויות בכדי לבדוק האם יש בו שרידים של החומר הרדיואקטיבי שבו הורעל בחודש שעבר הסוכן הרוסי. התוצאות גילו שאין קרינה יוצאת דופן באיצטדיון.

מתחת לפני הקרקע ישנו איום גדול בהרבה. הקרע בין ונגר להנרי עלול לרסק את הקבוצה הצעירה שנבנית בארסנל. לכן הדגיש ונגר את יכולת המחליפים והנחישות וההקרבה של שחקניו. ללא המנהיג המובהק של ארסנל, הוא ניסה לחזק את חבורת הצעירים לקראת שני המשחקים המכריעים. כל השאלות על הסכסוך עם הקפטן נענו ב"תשאלו אותו", שהכיל הרבה כעס, אבל גם ניסיון להותיר סיכוי לסיום המשבר בקרוב. ונגר יודע כי לא בכל יום יזכה לניצחון כל כך חשוב מבחינה מוראלית כמעט בלי להתאמץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully