וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקהל משקיע כסף ואתם מאכזבים אותו"

רומן רוזנבלט

3.12.2006 / 13:09

יאמר קיים שיחה עם שחקני נתניה, טען שאין להם מחוייבות לאוהדים והבטיח שלא יהיו שינויים בצוות המקצועי. בנוער דווקא נעשו כאלו

כפי שהבטיח אמש, קיים הבוקר (ראשון) נשיא מכבי נתניה, [[דניאל יאמר]], שיחה נוקבת עם שחקני הקבוצה והצוות המקצועי, לפני שיעזוב הערב לנסיעת עסקים וישוב רק בשבוע הבא.

יאמר, שהגיע לשיחה מלווה באשתו ליזה, החל את דבריו דווקא בדברים שלא קשורים לעניינים מקצועיים כשאמר: "יש ילדים שאין להם מה לאכול, שהם בני 13 ועובדים. יש לכם חיים שכל בנאדם היה רוצה. זה נראה כאילו אין לכם מחויבות. אתם רוצים להתקדם? הקהל משקיע הרבה כסף, אתם מאכזבים אותו, ואני מתחיל להבין אותו".

אמש אחרי המשחק מול מכבי הרצליה התקיים אירוע יום ההולדת של בנו של סוכן השחקנים דדה חדד, אלירן, שסובל מנכות ויאמר שאל את השחקנים מדוע רק 7 אנשים הגיעו לכבד את הילד:" כל העולם שלו זה אתם. הוא חולם עליכם ואתם לא באים לכבד אותו באירוע". יאמר גם דיבר עם הצוות מקצועי והבטיח שכולם יישארו: "כולם יישארו, אני הבטחתי ואני עומד במילה שלי".

לאמצעי התקשורת אמר יאמר: "אני לא רוצה להאשים אף אחד, אבל צריך יותר מחויבות לאוהדים ולעיר נתניה. אנחנו קבוצה חדשה ואנחנו יודעים שלא נהיה אלופים. מההתחלה אמרתי שלסיים במקומות 5-6 יהיה משמח. לאוהדים יש ידע בכדורגל והם יודעים שמשהו לא בסדר. הרגשתי שהאוהדים התנהגו יפה מאוד אחרי המשחק. אם הם לא היו מרוצים זה נורמלי, אבל הם נתנו לאלי את הכבוד הראוי. זה היה רק 20 אוהדים שקיללו. אנחנו מנסים לבנות משהו ואנחנו צריכים ליצור קשר קרוב יותר לקהל שלנו".

עוד אמר יאמר: "לא באתי לדבר איתכם על כדורגל כי כדורגל אתם יודעים, באתי לדבר על המחויבות שלכם לקהילה המקומית. אני רוצה שתעשו יותר למען העיר נתניה, התושבים והאוהדים כדי ליצור חיבור חזק יותר. מכבי נתניה צריכה להיות בלב של כולם אחרת לא יהיה לנו עתיד. ילדים קונים כרטיס ב-40 שקלים אחרי שחסכו שקל אחרי שקל בעמל רב והם מצפים לראות מכם מינימום של מחויבות לקבוצה. אני לא רואה את זה מכם ולכן אני מבין את האוהדים שמתנהגים כמו שהם מתנהגים, כי אתם מאכזבים אותם. הקהל מבין בכדורגל".

בעניינו של המאמן אלי גוטמן אמר מר יאמר: "התחייבתי שאלי וכל הצוות שלו ימשיכו עוד עונה, ואני אומר לכם שאעמוד בכל ההתחייבויות שלי. כשאחזור מחו"ל נחתום איתו ועם שאר חברי הצוות על החוזה".

לאחר מכן השאיר מר יאמר את השחקנים ביחד עם גוטמן שאמר להם: "אם אפשר היה להחזיר את השעון 24 שעות לאחור, אחרי האסיפה של דני, אני בטוח שהייתם עולים על המגרש ונותנים מעצמכם הרבה יותר. יש רגעים שאתה יכול אבל לא מספיק רוצה, ואז באים רגעים שאתה רוצה, אבל לא יכול. קחו אחריות. אם יש למישהו משהו לומר הדלת שלי תמיד פתוחה, אני מעדיף לקבל מסרים באופן ישיר ולא דרך מתווכים".

אם בקבוצה הבוגרת הכל נותר בינתיים על כנו, הרי שבקבוצת הנוער של המועדון, באופן לא מפתיע, לאור תוצאות הקבוצה לאחרונה, נערכו הערב (ראשון) שינויים פרסונאליים. המועדון פרסם הודעה, לפיה הוחלט כי המאמן, רונן גבאי, יפסיק את עבודתו, כאשר במקביל הוצע לו לשמש כסקאוט של המועדון. גבאי ביקש לחשוב על ההצעה.

מי שישמש עתה כמאמן הנוער הוא בני לם, שימשיך במקביל גם בתפקידו כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער, תפקיד זהה למה שביצע בשנים האחרונות בבית"ר טוברוק.

גוטמן והאוהדים - סיפור בהמשכים (אסף אקרמן, הארץ)

ההפסד של מכבי נתניה למכבי הרצליה הצית את סיר הלחץ שבער לאחרונה על אש קטנה בקופסא. מאמן נתניה, [[אלי גוטמן]], נאלץ לעזוב את האיצטדיון בהרצליה בליווי שוטרים, לאחר שבמשך המשחק שמע קריאות "תתפטר" וקללות מאוהדי קבוצתו.

בדרכו לרכב עצר גוטמן מספר פעמים את הליכתו על מנת לנסות ולשוחח עם אוהדי הקבוצה, שקראו לו "בונקריסט פחדן". המאמן השיב להם: "אתם חושבים שאני הולך הביתה לרקוד? כואב לי בדיוק כמו שכואב לכם". גוטמן אף הוסיף בזעם: "אתם מוסתים נגדי באופן אישי, יש מישהו שעומד מאחוריכם".

בקבוצה העבירו ביקורת על יכולתו של השוער [[לירן שטראובר]]. "הוא לא הביא לנו שום נקודה העונה, הוא לא יציב וזה פוגע". שטראובר ענה לחבריו: "מה לעשות, להבקיע אני עדיין לא יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully