וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה מצפים ששר האוצר יתערב בפרשת האיצטדיון

עדי פרג'

2.12.2006 / 22:59

בפגישה עם אנשי מועצת ההימורים הזהירו איזי וניר שרצקי מהפגנות וקמפיין נגד ההתאחדות. בחודש הבא צפויה פגישה נוספת

השבוע התקיימה פגישה חשובה בין יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט, גדעון בריקמן, לבין נציגי קבוצת הפועל עירוני קרית שמונה, ביניהם ראש העיר חיים ברביבאי ויו"ר הקבוצה איזי שרצקי.

הפגישה נערכה על מנת לפתור את "בעיית האצטדיון" של הקבוצה הצפונית, שאין סיכוי שיאושר לליגת העל במצבו הנוכחי. אנשי המועצה טענו שלמרות הרצון הטוב והכסף שבהחלט קיים (מאה מיליון שקל עודף מתקציב העונה שעברה), אין ביכולתם לעשות דבר מעבר לתקנון. התקנון מאפשר השתתפות של 50 אחוז בלבד מצד המועצה מול 50 של העיריה.

בקרית שמונה הודיעו שאין באפשרותם לעמוד במחצית מההוצאות וביקשו טיפול נקודתי חריג, לפיו כל הוצאות שדרוג האיצטדיון ימומנו ע"י המועצה. במהלך הדיון אמרו איזי שירצקי ובנו ניר (מנכ"ל איתוראן): "אם לא יימצא פתרון,נצא בקמפיין נרחב שיספר על כל התנהלות הכספים בהתאחדות לכדורגל". הם הוסיפו כי ידאגו להביא את אוהדי קרית שמונה להפגנות מול משרדי המועצה. בהנהלת הטוטו מסרו לשניים כי את התקנון יוכל לשנות רק שר האוצר. הצדדים קבעו פגישה נוספת בחודש הבא, בפורום מורחב ובשיתוף עם משרד האוצר, כשהמטרה היא לשנות את התקנון ולהכניס בחוקה סעיף נוסף המאפשר מקרי סיוע חריגים.

בינתיים מתכוונים בעיר לחסוך זמן ןלתת אור ירוק לחברת "גדיש" (החברה המתכננת)על מנת שזו תוכל להגיש תוכנית מוגמרת כבר בעוד שלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully