וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן על הגג

2.12.2006 / 20:15

מ.ס אשדוד ניצחה את הכח עמידר 0:1 משער של שי הולצמן בדקה ה-78 ובשקט בשקט היא כבר במקום השני. הכח מתחת לקו האדום

איזו התחלה נוראית ואיזה סיום יפה מבחינתה של מ.ס אשדוד, שניצחה את הכח עמידר ר"ג 0:1 בשכונת התקווה ועלתה זמנית למקום השני בטבלה. המחצית הראשונה במשחק הזה הייתה נוראית, בשניה הייתה זו דווקא הכח שהתעוררה וסיכנה יותר את קבוצתו של חזן. מבחינתה של אשדוד, זה היה יכול להיגמר בתיקו משעמם או בהפסד נוראי, אלא שאז הגיע שי הולצמן עם שער ניצחון בדקה ה-78, שסידר ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה ותקיעת יתד בצמרת.

לא ברור אם הכח עמידר ר"ג תשרוד את העונה הזאת בליגת העל. מה שבטוח, הקבוצה שהביאה בתחילת העונה משהו מרענן לליגה, מסיימת את הסיבוב הראשון כקבוצה המאכזבת ביותר.

מהלך המשחק

דקה 8 - יוסי אופיר שלח כדור לשי הולצמן שבעט מקרוב, עודה הדף.

דקה 13 - שי הולצמן קיבל הכנה נוספת, הפעם מעידן שריקי, אבל בעט החוצה.

דקה 32 - מור גולן שלח כדור לדן רומן, שבעט מעל למשקוף.

דקה 46 - מור גולן ניסה להפתיע את אג'יי במספרת, אבל הכדור יצא החוצה.

דקה 63 - ארז אליאב שלח כדור לשלומי אדרי שהחמיץ מקרוב מול אג'יי.

דקה 78 - מתפרצת לאשדוד. שי הולצמן דהר, עבר שני שחקנים וכבש מקרוב. 0:1 לאשדוד.

הרכב הכח עמידר: מרשל עודה, ליאור ראובן, רובי רגב, סיבטי ליפניה, אילן בכר, יוסי רוזן, ארז אליאב, דניאל היידמן (מאור מרציאנו, 81), דן רומן, ג'ף איה (שלומי אדרי, 45), מור גולן.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, עידן מליחי (מסאי דגו, 66), יוסי אופיר, דוד רביבו (אשרי אלפסי, 77), עידן שריקי (אייל אלמושנינו, 86), שי הולצמן, יניב עזרן.

מלמיליאן: "צריך חיזוק בחלק הקדמי" (יואב ויכסלפיש)

מאמן הכח אורי מלמיליאן: "אין ספק שאנחנו מתוסכלים. שוב שיחקנו טוב ולא הבקענו. אין לי מה לשנות באימונים או בהעירכות לקראת המשחק הבא. אנחנו צריכים חיזוק בחלק הקדמי". הקשר הגנאי צ'רלס סמפסון, שהרשים באימונים, יחזור לשבדיה ביום שלישי, ועד אז יחליטו בהכח אם להחתימו.

יו"ר הקבוצה, איציק פוזמנטיר: "יש קבוצות שלא מגיעות בעונה לכמות המצבים שלנו. אף אחד כבר לא יזכור ששיחקנו טוב. חסרה לנו טיפת מזל". פוזמנטיר התעמת לפני המשחק עם השופט לירן ליאני ועמד על כך שהקבוצה תלבש את המדים הסגולים.

חלוץ אשדוד, שי הולצמן: "ניצחנו למרות שלא היינו טובים ולא הגיע לנו. אם ביום כזה אנחנו חוזרים בכל זאת עם שלוש נקודות, זו תעודת כבוד לקבוצה. כרגע מוקדם לדבר על צמרת כי יש קבוצות טובות מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully