וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פ"ת גרמו לנו לשחק רע"

2.12.2006 / 21:25

יוסי אבוקסיס ראה איך שער של עומר גולן (58) מעלה את מכבי פ"ת לפסגה אחרי 0:1 על הפועל ת"א בבלומפילד. שום יבחן זרים בבלגרד

ברני ארדוב

זו כבר לא תופעה חדשה, אבל בכל פעם היא מפתיעה מחדש: קבלו את מכבי פ"ת, מוליכת ליגת העל. היום (שבת) הגיעו הלוזונים לבלומפילד לקרב צמרת, וניצחו 0:1 את הפועל ת"א בלי בעיות מיוחדות הודות לשער מצוין של עומר גולן בדקה ה-58.

אוי לליגה שזוהי הרמה במשחק צמרת. שתי הקבוצות הציגו לאורך דקות ארוכות כדורגל מסורבל ומבולבל, וגם המנצחת לא הציגה יכולת של מובילה. למרות זאת, פתח תקווה יכלה לסיים את המשחק בניצחון בתוצאה גבוהה יותר, אבל לא ניצלה את הרפיון בהגנה האדומה. אבל האמת היא שלא נותר לנו אלא להוריד את הכובע בפני מכבי פ"ת, שהשיגה ניצחון רביעי ברציפות ועם תקציב צנוע משגעת את הליגה.

הפועל ת"א, לעומת זאת, ממשיכה לאכזב את אוהדיה, הפעם בבלומפילד. זהו ההפסד השני ברציפות של האדומים אחרי הניצחון בפאריס בגביע אופ"א, והקבוצה של שום, שסיימה 90 דקות בלי בעיטה אחת למסגרת (!), נראית לחוצה מתמיד והתרחקה מהצמרת העליונה.

מהלך המשחק

דקה 2 - עומר גולן הגביה מאגף ימין אל תוך הרחבה, פטריק סופו התעופף ובעט וולה, שהלך סמוך ליד השער של אלימלך.

דקה 16 - כדור קרן לאדומים. אבוטבול הרים, אוגבונה עלה לנגוח עם עוצמה רבה, אבל עם מעט דיוק ושלח את הכדור לשער הלא נכון, 11, לא של אוהד כהן.

דקה 21 - גילי ורמוט קיבל את הכדור, עבר את קאקו ושלח טיל מכ-25 מטרים, ימינה מהשער של אוהד כהן.

דקה 30 - איסמעיל עאמר העלה כדור קשתי מהאגף הימני, את הכדור שהחל לעשות דרכו מטה, פגשה הרגל האימתנית של סופו, ששלחה אותו בוולה יפהפה למשקוף של אלימלך.

דקה 45 - מכבי פ"ת בסימן וולה. עומר גולן שלח אחד כזה מחוץ לרחבה, שוב סמוך לקורה של אלימלך, שנייה לפני שריקת הסיום של המחצית הראשונה.

דקה 58 - גול! מסירה נהדרת של סופו השאירה את עומר גולן באחד על אחד מול אלימלך. החלוץ לא התבלבל, וכבש את שערו הראשון העונה. 0:1 למכבי פ"ת.

דקה 66 - כדור רוחב של עמאר מצא את גולן, אבל הפעם הבעיטה של החלוץ נקלטה על ידי אלימלך.

דקה 80 - הפועל ת"א הלחוצה המשיכה להחטיא, ואחרי דקות ארוכות של לחץ אדום, מתפרצת מהירה של פ"ת הסתיימה בבעיטה חזקה של קאקו מחוץ לרחבה, אלימלך הדף.

דקה 84 - הגבהה של טועמה מכדור חופשי הסתיימה בערבובייה ברחבה. פאאס, חן ואנטבי לא הצליחו לדחוק, גנון וסרסור הרחיקו.

דקה 87 - הגבהה מדויקת של דגו הגיעה לראש של אודי, אבל החלוץ המחליף, בדקות הראשונות שלו העונה בליגת העל, נגח החוצה מעמדה נוחה.

הרכבים:

הפועל ת"א: שביט אלימלך: יגאל אנטבי, חאבייר פאאס, וואליד באדיר, תומר חליבה (כפיר אודי, 73); שי אבוטבול, יוסי אבוקסיס (טל חן, 60), גילי ורמוט (ברוך דגו, 60), סלים טועמה, אליניב ברדה; זיטו אוגבונה.

מכבי פ"ת: אוהד כהן; מוראד מגמאדוב, קובי גנון, איסמעיל עאמר, מרסיו ג'ובאניני; בלסינג קאקו, אנדריי קאליידרה, אורי לוזון; עומר גולן (דני פרדה, 73), פטריק סופו, דידי אונגר (רוביל סרסור, 56 (אסי משיח, 88)).

לוזון: "לא מעניין אותי המקום הראשון" (לי בוץ)

המאמן המנצח, גיא לוזון, אמר בסיום: "לא מעניין אותי המקום הראשון, חשוב לי ששיחקנו טוב ושהשגנו ניצחון גדול בבלומפילד. מגיע כל הכבוד לשחקנים, שבאו לכאן ונלחמו וניצחו את הפועל ת"א. זו חלק מדרך ארוכה של מכבי פ"ת, ואני גאה בקבוצה שלי. האמנו בעצמנו, באנו מרוכזים, נתנו את המקסימום. עבדנו קשה במהלך השבוע, אבל צריך שתהיה לזה המשכיות. אני לא מתעסק ביריב, אני מאחל להפועל ולשום הצלחה בהמשך הדרך. התוצאות האחרונות שלנו לא מוציאות אותי מגדרי. עוד לפני המשחק ידענו שאנחנו קבוצה חזקה. נחזק את הקבוצה בעוד קשר קדמי בינואר".

עומר גולן: "הצבנו לעצמנו כמה מטרות, ואחת מהן הייתה להשיג כמה ניצחונות רצופים. אחנו שמחים שאנחנו עומדים בזה. לא ניצחנו 13 שנים וחצי את הפועל בבלומפילד, ואנחנו מקווים לשבור העונה כמה שיותר מנחוסים כאלה. זה אחד המגרשים שהכי קשה לנצח בהם, אנחנו שמחים שהצלחנו לעשות את זה. האמנו בזה, גיא הכין אותנו מצוין. שיחקנו בצורה שרצינו לשחק, ונצטרך להמשיך ככה, להגיע דרוכים ולא שאננים. אנחנו לא מסתכלים יותר מדי קדימה, רק לשבוע או לשבועיים הקרובים. זו הדרך שהביאה אותנו עד פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שום סירב להתראיין, יוליץ' בדרך החוצה (לי בוץ)

מדד הלחץ בהפועל ת"א עולה, כשהמאמן יצחק שום סירב להתראיין בסיום. כ-30 מאוהדי הקבוצה המתינו לשחקנים ביציאה מחדרי ההלבשה והטיחו בפניהם את טענותיהם לגבי יכולתה של הקבוצה. האוהדים חיכו למאמן יצחק שום, ממנו ביקשו שיחזק את הקבוצה בחלק ההגנתי.

יצחק שום ייצא הלילה לאירופה על מנת לחפש חיזוק לקבוצה לקראת חלון ההעברות בינואר. בין היתר יעקוב שום אחר מחליפים אפשריים לחאבייר פאאס, שכפי שזה נראה כרגע יחזור בינואר לארגנטינה לפי בקשתה של אשתו ההרה. שום יצפה בדרבי של בלגרד בין אופ"ק לפרטיזן.

המשחק הערב סלל עוד שביל בדרך של איבן יוליץ' החוצה מהקבוצה. יוליץ' לא שותף במשחק, כשבחילוף השלישי של הקבוצה הועדף על פניו כפיר אודי, שכמעט ולא קיבל דקות משחק העונה. יתרה מכך, יוליץ' אפילו לא קיבל הוראה מהמאמן להתחמם במהלך כל המחצית השנייה.


הקפטן האדום, יוסי אבוקסיס: "אין הרבה מה להגיד. היה לנו משחק רע, ונצטרך בתוכנו לצאת משני המשחקים הרעים האלה, בדיוק כמו שידענו בעבר. שיחקנו לא חכם, עם כדורים ארוכים לעבר שני הבלמים הגבוהים שלהם, ובכלל לא הגענו למצבים".

"אין להפסד קשר לשמועות על נתק בין שום להנהלה, זה שטויות", אמר אבוקסיס, "אין מה לחפש סתם תירוצים. מול אשדוד שיחקנו טוב, היום היה רע. כל הכבוד לפ"ת, שבאו לפה, גרמו לנו לשחק רע, וזה גמר לנו את המשחק. נהיה חייבים להתאושש ולהמשיך קדימה".

טל חן: "חבל שבבית אנחנו מפסידים נקודות, אבל אין מה לעשות. אנחנו לא מסיימים משחק חשוב אחד, וכבר מחכה לנו עוד אחד. אנחנו חייבים להתעשת ולכפר על אובדן הנקודות. שברנו לפ"ת את המנחוס, ידענו לפני שהם לא ניצחו פה הרבה זמן. נעשה את המקסימום שעוד 13 שנים הם לא ינצחו פה".

"זה לא התפקיד שלי להסביר מה קרה לנו אחרי אירופה", אמר חן, "התפקיד שלי זה לעשות את המקסימום על הדשא". על הפער בצמרת אמר חן: "בליגה הזאת כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, וההוכחה לכך היא שהרצליה ניצחה את נתניה. גם בית"ר ומכבי חיפה יפסידו הרבה נקודות בהמשך. הכל תלוי במומנטום, והיום המומנטום נגדנו. אני מקווה שנשיג את הניצחון הראשון וניכנס למומנטום חיובי ושנוכל ליצור רצף של ניצחונות".

שי אבוטבול: "לא היינו טובים היום, אבל ממחר נסתכל קדימה, יש לנו סדרה ארוכה של משחקים. אנחנו לא בתקופה טובה, אבל רק אנחנו יכולים להוציא את עצמנו מהמשבר הזה".

תאומים לאוהד הפועל ת"א: "יא חרא"

בפתיחת המשחק זכה הבעלים של מכבי פ"ת, עמוס לוזון לגידופים ולשריקות בוז מצד אוהדי הפועל ת"א, שכעסו על כך שלוזון התהלך על כר הדשא בשעה שיתר הנוכחים באצטדיון עמדו בעקבות טקס סמלי שנערך לזכרו של אוהד הקבוצה, העיתונאי עלי מוהר. האוהדים דרשו מלוזון שיכבד את האירוע ויעמוד כמו כולם, אך זה המשיך ללכת והגיב לאוהדים רק בחיוך רחב.

תקרית לא נעימה נוספת התרחשה בסיום המשחק כשמשה תאומים, מבעלי המניות בהפועל ת"א, קילל אוהד של הקבוצה שהקניט אותו. "איפה הכסף", שאל אותו אוהד את תאומים והפציר בו שיעזוב את הפועל ויילך לעבוד עבור בית"ר ירושלים. תאומים לא נשאר חייב וענה לאוהד: "יא חרא, אוהדים כמוך לא צריכים להיות במגרשים".

האוהד, אלירן חדד, הוסיף הבוקר (ראשון) את גרסתו לארוע: "כל הסיפור התחיל כשביקשתי מתאומים הסבר לאן נעלם כל הכסף מכמה דברים שונים, למשל המכירה של ג'ון פנטסיל. שאלתי אותו למה הם אנשים לא הגונים והאם הנשיא של המועדון, סמי סגול, יודע מהדברים האלו. בתגובה, הוא תקף אותי בצורה מגעילה וקרא לי במילים כמו 'שמוק', 'חמור', 'פרחח'. בסך הכל אני באתי וביקשתי תשובות, אבל בצורה מכובדת. כנראה הוא הרגיש שאני דוחק אותו לפינה עם השאלות האלו והוא תקף אותי בצורה מחפירה".

תאומים סיפק גירסה שונה לעימות: "קומץ של אוהדים קיללו את מוני הראל ושחר בן עמי וטענו שהנהלת הקבוצה גונבת כסף. אני בסך הכל עניתי להם. לא יכול להיות שאנשים ידברו כך על האנשים הנפלאים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully