וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 קטן, אבל לא כמו שגוטמן אוהב

2.12.2006 / 19:50

מכבי נתניה ממשיכה להסתבך והפעם היא הפסידה למכבי הרצליה משער של עומר בוקסנבוים בדקה ה-25. הקהל קרא לגוטמן להתפטר

אז עם כל הכבוד לקבוצת הכוכבים של דניאל יאמר מנתניה, נעשה את הכבוד לקבוצה הצנועה יותר ונפתח בחדשה המרעישה של המשחק הזה. מכבי הרצליה, שניצחה את מכבי נתניה 0:1, כבר לא נועלת את הטבלה ואפילו נחלצה מהקו האדום. אחרי שני משחקים כמחליפו של ראובן עטר, פרדי דוד השיג את הניצחון הראשון שלו בקדנציה הנוכחית ומבחינתו, אין הזדמנות טובה יותר להצהיר על יציאה לדרך חדשה.

יהיו כאלה שיגידו שהחדשות מנתניה יותר מרעידות, פשוט נהנינו לפרגן לקטנות. הקבוצה של גוטמן ממשיכה להסתבך ואין ספק שאחרי הפסד לאחרונה ערב המחזור, יהיו לבוס דניאל יאמר לא מעט טענות כלפי השחקנים והצוות המקצועי. אחרי המשחק הזה, נתניה עברה רשמית מחוסר יציבות אופייני למשבר והצמרת? כבר נראית רחוקה מאוד.

שני שחקנים ראויים לציון מיוחד במשחק הזה. עומר בוקסנבוים, כובש שער הניצחון להרצליה, היה גם שהיה אחראי לשליטה של המארחים במשחק הזה. בדקה ה-25 בוקסנבוים זיהה שלירן שטראובר מחוץ לשער, והקפיץ מעליו, 0:1 להרצליה. בדקות שבהן נתניה הצליחה להגיע לשער של הרצליה, היה זה יוסי שקל, מחליפו של שאול סמדג'ה בין הקורות, שהציל את ההרצליינים פעם אחר פעם. האכזבה של המשחק - הטקטיקה של אלי גוטמן, שפתח בהרכב התקפי במיוחד ובמקרה הזה, זה עשה לו רק רע.

מהלך המשחק

דקה 6 - אורי אוזן פרץ מימין והגביה לאיתי שכטר, שנגח לכיוון השער, יוסי שקל הדף.

דקה 8 - שלומי טולדו הסתובב ועבר את אבי סטרול, בעט לשער אבל הכדור פגע בבטנו של לירן שטראובר בדרך לקרן.

דקה 25 - גול! מתפרצת למכבי הרצליה, עומר בוקסנבוים דהר במרחק של 25 מטרים מהשער, זיהה שלירן שטראובר רחוק מהמסגרת והקשית מעליו אל תוך הרשת. 0:1 למכבי הרצליה.

דקה 35 - לואיס מרין הרחיק כדור לא טוב, איבון ארייטה ניצל את זה כדי לבעוט מ-18 מטר, שטראובר הדף.

דקה 48 - אופיר חיים נגח מקרוב, יוסי שקל הדף מצויין.

דקה 60 - מתפרצת להרצליה, עומר בוקסנבוים שלח כדור לשלומי טולדו, שהחמיץ מקרוב.

דקה 75 - הזדמנות להרצליה, מהראן ראדי בעט כדור חופשי מ-18 מטר החוצה.

דקה 89 - עומר בוקסנבוים נגח מחמישה מטרים, לירן שטראובר הדף.


הרכב מכבי הרצליה: יוסי שקל, אילו עזריה, יא יא פטי, לאוניד קרופניק, אייל טרטצקי (חי בן לולו, 65), מהראן ראדי, כפיר אדרי, דייהו דייויס, עומר בוקסנבוים, איבון ארייטה (פפי קימוטו, 70), שלומי טולדו (שי ביטון, 90).

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, מזואה אנסומבו, זנו בונדאה (שי בירוק, 66), אופיר חיים, איתי שכטר, אובודו אוקוצ'ה, ג'ף טוטואנה.

הקהל קרא לגוטמן להתפטר (רומן רוזנבלט)

במקביל לחגיגות של שחקני מכבי הרצליה, הקהל של מכבי נתניה ליווה את ירידתו של אלי גוטמן לחדר ההלבשה בקללות ובצעקות: "אלי גוטמן תתפטר". גם בהנהלת הקבוצה לקחו את ההפסד הזה קשה מאוד ונראה שהמאמן יידרש להסברים.

אלי גוטמן: "אני מפרגן להרצליה. במחצית הראשונה היא רצתה יותר וגם הבקיעה את השער שניצח את המשחק. גם אחרי שהם הבקיעו שיחקנו במרץ, אבל לא מימשנו את המצבים". לגבי העובדה שביצע רק חילוף אחד אמר גוטמן: "לא מצאתי בספסל מישהו שיעזור בהתקפה. שיחקנו נגד יריב ראוי וצריך רק לפרגן להם". לגבי צעקות הקהל אמר גוטמן: "מאמן כדורגל בישראל צריך לדעת לחיות עם זה. זה לא מתפקידי להתייחס לעניין".

בנתניה היו מאוד מאוכזבים הערב, וכדי לנסות ולמזער את הנזקים, לפני שהלחץ יקרין החוצה, התייחס הערב נשיא הקבוצה, דניאל יאמר, להפסד ואמר: "כל השחקנים לא היו טובים היום, ולא היה לנו את הרוח שהייתה צריכה להיות לקבוצה שרוצה לזכות בנקודות. הרצליה שיחקה עם הלב, הנשמה ועם תשוקה לנצח, ואני מברך אותם ואת אריאל שיימן על הניצחון. כפי שאמרתי בעבר, אנחנו קבוצה שמנצחת ביחד ומפסידה ביחד".

יאמר צפוי לצאת מחר לאירופה לרגל עסקיו, אך לפני הטיסה צפוי להיפגש עם שחקני הקבוצה ולשוחח עמם על מה שקורה בתקופה האחרונה וגם על ההפסד היום למכבי הרצליה.

דדי בן דיין: "השבוע אין לי שום תירוץ, זו אכזבה גדולה בעיקר בגלל שיש לי הרגשה שהכל פשוט עובר לידנו ואנחנו לא לוקחים הזדמנויות שיש לנו. במצב הקיים, כנראה שלא מגיע לנו להיות בין ארבע הראשונות. כרגע אנחנו קבוצת אמצע טבלה. בהתקפה יש לנו שחקנים טובים מאוד שהחמיצו הרבה, זה קורה כבר שבועיים ברציפות ואני בטוח שהם יחזירו לנו את השערים האלה. אני יכול להבין את הקהל שלנו ואני בטוח שעם הניצחון הראשון שיבוא, הם יחזרו לעודד".

מאמן הקבוצה יצא מהמגרש בליווי שוטרים, כאשר דניאל יאמר עזב את האיצטדיון ולא ירד לחדר ההלבשה הערב. כאמור מחר לפני הטיסה יקיים שיחה עם שחקני הקבוצה. בקבוצה ביקרו את השער שספג שטראובר, כאשר השוער גם הודה לאחר בטעותו על פי שחקנים בקבוצה. "הרבה שחקנים שיחקו היום מתחת לרמתם הרגילה, הרצליה פשוט רצו טוב יותר והגיעו ראשונים לכל כדור", אמר לאחר המשחק גורם בקבוצה.

במחצית שוחח מנכ"ל הקבוצה קובי בלדב עם השחקנים ועודד אותם לקראת המחצית השנייה. "תילחמו על המגרש, תשחקו בשביל הסמל כי אתם בטוח לא אוהבים מה שהיה עד עכשיו", אמר המנכ"ל. במהלך המשחק קראה קבוצת אוהדים בשמו של ישראל זביטי שהיה אחד הבודדים על ספסל מכבי נתניה שלא הוקם להתחמם. חלק מהשחקנים לא הבינו את פשר ההרכב שהוצב היום, כאשר שחקנים מסוימים שיחקו לדעתם לא בתפקידם הרגיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צהלה בהרצליה: "הניצחון הזה מוקדש לאייל ברקוביץ'" (רומן רוזנבלט)

בהרצליה לעומת זאת הייתה שמחה גדולה הערב, למרות שבצוות המקצועי ינסו להוריד את השחקנים לקרקע כבר באימון שחרור שיתקיים מחר. פרדי דוד ניסה לשמור על אדישות, אבל הבוסים שלו דווקא הפצירו בו לחגוג. המנכ"ל שמעון מסיקה הפריע לאחד הראיונות של פרדי דוד ואמר: "תגיד להם שהניצחון הזה מוקדש לאייל ברקוביץ'".

המאמן המאושר אמר בסיום המשחק: "יש עוד הרבה מה לתקן למרות הניצחון. אני לא מתכוון לספור את הניצחונות, רק בסוף העונה. עשינו חצי ראשון יוצא מן הכלל, גרמנו למכבי נתניה להרבה בעיות וזאת קבוצה מאורגנת, שיודעת להתמודד עם סוג המשחק שלנו. אני מאוד מכבד את השחקנים שלי, אבל עם כל הכבוד, אני מעלה רק את אלה שבכושר הטוב ביותר. כשראיתי היום את המקצוענות של המחליפים שלי, ידעתי שאנחנו הולכים לנצח. אנחנו עדיין קבוצת תחתית ויקח לנו זמן לצאת ממנה. המטרה שלי היא לעשות הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה".

יוסי שקל: "אני לא מתייחס ליכולת שלי, מבחינתי העיקר שניצחנו. הפגנו נחישות ומגיע לכולם כל הכבוד על הניצחון הראשון. יש לי עוד דרך ארוכה, שאול סמדג'ה הוא שעור ענק ויהיה לנו מאבק קשה על המקום בהרכב".

בקבוצה שיבחו את השחקנים שקיבלו את הצ'אנס כמו ליאוניד קרופניק, שלומי טולדו ובעיקר יוסי שקל שהפגין יכולת מצוינת. "יוסי היה מצוין והביטחון שלו הקרין היום על כולנו", אמר שחקן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully