וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו בוערת, רומא לוהטת

2.12.2006 / 23:31

אינטר, עם ניצחון שביעי רצוף בליגה, גברה על סיינה 0:2, אבל רומא, עם ניצחון שישי ברציפות (1:2 על אטלאנטה), לא נותנת לה לברוח

המחזור ה-14 ב-SERIE A נפתח היום (שבת) עם משחקיהן של המוליכות. אינטר, שאירחה את סיינה, ניצחה 0:2 בניצחון שביעי רצוף. רומא, שהעפילה בשבוע שעבר למקום השני ועקפה את פאלרמו בטבלה, לא נבהלה מהתנופה של המילאנזים, ניצחה 1:2 את אטלאנטה ונותרה במקום השני בפיגור 4 נקודות מאינטר. שתי הקבוצות נמצאות בכושר מצוין, והקרב ביניהן צפוי להיות אחד המרתקים באירופה.

מחר (ראשון) ייערכו שאר משחקי המחזור. ליבורנו, שסיימה ביום רביעי האחרון בתיקו עם מכבי חיפה, תנסה להוציא זעמה על קייבו. מילאן תצא לקליארי, כשהיא יודעת שהיא חייבת להתחיל לצבור נקודות, לא בשביל להיצמד למוליכות כי אם לברוח מהתחתית. פאלרמו, שאיבדה קצת גובה, תצא לאניו טרדיני למשחק קשה מול פארמה.

אינטר - סיינה 0:2

האלופה והמוליכה להוטה להוכיח שהיא יכולה לקחת אליפות מבלי לקבל מתנות מהנהלת הליגה. בשבוע שעבר היא עשתה צעד גדול כדי להשיג מטרה זו, כשניצחה את פאלרמו.

היום (שבת), כשהם ללא הפסד העונה בליגה, אירחו הנראזורי בסאן סירו את סיינה, שהשיגה 11 נקודות מתוך ה-17 שלה בחוץ.

אדריאנו, שבשבוע שעבר בישל פעמיים, לא פתח בהרכב של מנצ'יני. אבל זה בטח לא מה שמנע אינטר לפתוח את המשחק בבליץ על שער האורחים כשכבר בדקה ה-11 עלו הנראזורי ליתרון משער של בורדיסו הארגנטינאי, שנגח כדור קרן. בדקה ה-32 ניתנה לאורחים הזדמנות מצויינת כשלוקטאלי בעט, אבל ג'וליו סזאר, עם הצלה גדולה, מנע שער שיוויון. תשע דקות בתוך המחצית השניה, ארגנטינאי אחר, הרנן קרספו, הקשית מעל שוער סיינה, אלקס מנינגר, כדי להכפיל את היתרון.

סיינה השיגה רק שתי נקודות בחמשת משחקיה האחרונים.

רומא - אטאלנטה 1:2

רומא לא מוותרת לאינטר, והמירוץ בצמרת הליגה האיטלקית מתחמם. פרנצ'סקו טוטי ממשיך את הכושר האדיר שבו הוא נמצא, והוסיף היום צמד מהנקודה הלבנה (שערו השביעי בארבעת המשחקים האחרונים) שהציב אותו בראשות טבלת מלך השערים.

הג'ילארוסי אירחו באולימפיקו את התשיעית בטבלה, אטאלנטה, והשיגו ניצחון שישי ברציפות, לפני המפגש החשוב בצ'מפיונס ליג מול ולנסיה. טוטי מוליך את האימפריה הרומאית וכבש הערב צמד בדקות 50 ו-64 בפנדלים, לאחר יתרון מפתיע לאטלאנטה משער של זמפניה בדקה ה- 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully