וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסה לא מוכנה לברמן

3.12.2006 / 0:50

הקטלונים סיימו ב-1:1 מאכזב מול לבאנטה, 3 ימים לפני המשחק המכריע בצ'מפיונס. ולנסיה הפסידה לרקראטיבו. בטיס-אתלטיקו 1:0

הערב (שבת) נפתח המחזור ה-13 בליגה הספרדית עם שני משחקים, כשהמעניין שבהם היה הנסיעה של ברצלונה ללבאנטה. האלופה הספרדית סיימה רק בתיקו 1:1 בלבאנטה, ותוכל לאבד את המקום הראשון לסיביליה, אם תנצח מחר מול אספניול. ולנסיה ממשיכה לאבד גובה בליגה, כשהפסידה 2:0 לרקראטיבו.

לבאנטה - ברצלונה 1:1

האמת, אפשר להבין את ברצלונה. המשחק מול ורדר ברמן ביום שלישי במסגרת ליגת האלופות הוא הרבה יותר חשוב לקטלונים מאשר משחק ליגה רגיל, ואפשר היה לראות שהשחקנים של רייקארד שומרים על הכוח ועל הרגליים. המאמן ההולנדי השאיר את רונאלדיניו בבית, באקט שהפך להצהרת כוונות לגבי הנחישות של ברצלונה לקראת המשחק.

בתום מחצית ראשונה משעממת דקו הצליח לגנוב גול בבעיטת עונשין יפהפייה (41) דווקא בדקות טובות של המארחת, אבל בדקה ה-76 אלבארו עשה צדק, כשהשווה את התוצאה אחרי הדיפה לא טובה של ואלדז, וקבע חלוקת נקודות הוגנת. ביום שלישי נראה אם ההחלטה של רייקארד הייתה נכונה.

רקראטיבו הואלבה - ולנסיה 0:2

מעמדו של קיקה סאנצ'ז פלורס ממשיך להיות מעורער אחרי ההפסד לרקראטיבו, במיוחד שהמנהל הטכני קארבוני מחכה לו בפינה. כבר בדקה הראשונה אייטור קבע 0:1 למארחת, ובדקה ה-81 פונגול הכפיל את התוצאה שמסבכת את ולנסיה רחוק רחוק מהצמרת.

בטיס - אתלטיקו מדריד 1:0

אתלטיקו עלתה זמנית למקום הרביעי בטבלה, בעוד שהקבוצה מסביליה ממשיכה להסתבך בתחתית. לוסיאנו גאלטי כבש את שער הניצחון לאתלטיקו בדקה ה-33. המארחים קיבלו הזדמנות להשוות בפנדל בדקה ה-53, אלא שלואיס אדו החמיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully