וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמן כבשה את הפסגה

2.12.2006 / 18:23

ניצחה את הרטה ברלין 1:3 מצמד של קלוסה ושער של דייגו. באיירן נפרדה ב-1:1 עם מנשנגלדאבך. רק 11 שערים הובקעו עד כה במחזור

המחזור ה-15 בבונסדליגה נפתח אמש (שישי), והיום נערכו עוד שישה משחקים. הליגה הגרמנית, המשופעת בשערים, קירטעה קצת במחזור הנוכחי עם שני משחקים שהסתיימו ב-0:0 ועם 11 שערים בסך הכל. זה החל אתמול במשחק התיקו 0:0 של שטוטגארט, שעד לפני שבועיים עמדה בגאון בראש הטבלה, ומיינץ, האחרונה בטבלה.

במוקד היום (שבת) עמד משחקה של ורדר ברמן, שכבר עסוקה בהכנות למשחק העונה שלה בליגת האלופות בקאמפ נואו ביום שלישי, מול הרטה ברלין המצוינת, שלא הפסידה למעלה מחודש. ברמן קטעה לה את הרצף כשניצחה 1:3, והוכיחה לברצלונה כי היא מגיעה מוכנה. הדאבליסטית, באיירן מינכן, פגשה את בורוסיה מנשנגלאדבך המידרדרת, אבל לא הצליחה לנצח אותה וסיימה בתיקו 1:1 בבית, אחרי שלושה ניצחונות רצופים. בגזרת המבורג אין שום בשורה חדשה ומשמחת. הקבוצה של תומאס דול ממשיכה לשמור על מקומה בתחתית אחרי שהפסידה בקרב תחתית לבוכום 2:1.

אולי מחר (ראשון) מוליכת הטבלה, שאלקה, שתשחק מול נירנברג, ואאכן, שתתמודד מול פרנקפורט, יוכלו להציל במעט את הסטטיסטיקה העגומה של המחזור.

ורדר ברמן - הרטה ברלין 1:3

לקבוצה של תומאס שאף מחכה באמצע השבוע משחק מכריע בליגת האלופות בקאמפ נואו מול ברצלונה, כשתיקו יספיק להם לעלות ולהדיח את אלופת אירופה. אבל אחרי שאיבדו את המקום הראשון, הבינו בברמן שקודם כל צריך להתרכז בליגה. היום (שבת) הם אירחו בווסרשטאדיון את הקבוצה מהבירה, שהייתה במקום החמישי ערב המחזור. דייגו כבש ראשון אחרי 23 דקות בפנדל. מירוסלאב קלוסה, שבימים האחרונים נפוצו שמועות כי הוא מהרהר בעזיבת הקבוצה, השתיק לעת עתה את הנשמות הטובות עם צמד (32 ו-40). יוסיף סימוניץ' מהרטה השווה זמנית בדקה ה-25.


באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלדאבך 1:1

הדאבליסטית אירחה באליאנס ארינה את גלדאבך מהתחתית. הבווארים מתחילים לחזור לעצמם אחרי שבשלושת המחזורים האחרונים הם עשו מהפכים נאים וניצחו בכולם. הבלם הארגנטינאי, מרטין דמיקליס, העלה את באיירן ליתרון בדקה ה-23, אבל 13 דקות לאחר מכן מיכאל דלורה הדהים כשהישווה.


בוכום - המבורג 1:2

בעונה שעברה זה היה קרב קצוות, היום זה היה קרב תחתית סוער, הודות להמבורג, שממוקמה במקום ה-17 לפני המחזור והתארחה אצל בוכום, שדורגה מקום מעליה. הביתיים עלו ליתרון מוקדם משער של כריסטוף דאברובסקי בדקה החמישית. בדקה ה-42, דניאל לובז'ה הישווה. בדקה ה-70 זבייזדאן מיסימוביץ' מבוכום, החזיר את היתרון והשאיר את שלוש הנקודות בבית. הקבוצה של תומאס דול ממשיכה לשקוע למצולות הליגה.


בורוסיה דורטמונד - וולפסבורג 0:1

הקבוצה במקום השביעי אירחה את השמינית בוולפאשטדיון כשתי הקבוצות עם אותו מאזן. עד הדקה ה-90 נראה שהם ימשיכו להיות עם אותו מאזן, אך אז אבי סמולארק הפולני כבש.

משחקים נוספים:

אנרג'י קוטבוס - האנובר 0:1
להאנובר: סטיב שרונדיו 22.

ארמיניה בילפלד - באייר לברקוזן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully