וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: דרמה באשלים - רק מכבי ראשון מושלמת

אתר שוטר בשיתוף

1.12.2006 / 21:25

הפועל ראשון לציון לא הצליחה לנצח את אס"א תל אביב, ויריבתה העירונית, שהביסה את ק"ש חולון, מגיעה עם יתרון לדרבי ביום שני

מחזור מצוין בליגת ספגטים התקיים אחר הצהריים (שישי), כשבמרכזו הדרמה הגדולה שהתנהלה בנווה אשלים שבמסגרתה סיימו אס"א ת"א והפועל ראשל"צ בתיקו שהותיר אומנם את הפועל במקום הראשון אך גם השאיר את מכבי, שגברה בקלות על ק"ש חולון, כקבוצה היחידה עם מאזן מושלם, 3 ימים לפני הדרבי הראשון של העונה.

גם בזיסמן הייתה דרמה לא קטנה שבסיומה השיגה א.ס רמה"ש ניצחון ראשון העונה על חשבון ארזים ר"ג. מוצקין ממשיכה בתנופת הניצחונות והקורבן התורן הייתה הפועל ר"ג. א.כ נס ציונה ומכבי מאוחדת ת"א לא התקשו לנצח בחוץ את בני הרצלייה ועירוני ר"ג.

הפועל ראשל"צ – אס"א ת"א 31:31

האולם המלא והדרמה שהייתה בנווה אשלים היוו מתאבן מצוין לקראת הדרבי של ראשון שייערך ביום שני. אחרי דקות ראשונות צמודות הצליחו האדומים, בראשות אבישי סמולר (9 שערים במשחק) ועידן מימון (8 שערים) לפתוח פער גדול, שעמד במחצית על 9:14. בשלב זה נראה היה כי הניצחון כבר בכיסם של המארחים וכי הם חושבים כבר על הדרבי, אך הקבוצה הצעירה והתוססת של אולג בוטנקו לא אמרו נואש, נגסו אט אט ביתרון האדום ובדקה ה-54 כבר עלו ליתרון 27:28 משער של דודי בטש. קצת יותר מדקה לסיום הוליכו האורחים בשני שערי יתרון, אך שני שערים של טל בלכר, השני שבהם כ-10 שניות לסיום, השאירו נקודה אחת בראשל"צ עם שוויון 31:31. באס"א בלט דודי בטש עם 9 שערים, רובם בדקות ההכרעה.

מכבי ק"ש חולון – מכבי ראשל"צ 38:26

ק"ש חולון, לאחר שני הפסדים רצופים קיוותה לבלום את הנפילה אך מולה התייצבה לא אחרת מהדאבליסטית, מעיר היין, מה שהפך את המשימה לבלתי אפשרית. 15 הדקות הראשונות של המשחק היו צמודות מאוד, ולאחריהן נרשם השוויון האחרון- 8:8. מכאן ועד המחצית האורחים הצליחו לפתוח יתרון קל ולהפסקה ירדו הקבוצות כשראשון מוליכים 14:17. עם פתיחת המחצית השנייה הצהובים של גלעד מאור, לחצו על הדוושה ובדקה ה-40 הובילו כבר ביתרון 5 שערים שרק הלך וגדל עד לסיום, כשכובשיהם המובילים היו יוהן רושקה עם 10 שערים וגל אברהם עם 8. את חולון הוליכו כריס אוגדובה עם 7 שערים וגנה קיגל עם 6.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מכבי ארזים ר"ג – א.ס רמה"ש 30:29

רמה"ש הגיעה למשחק בתקווה להשיג נקודות ראשונות על חשבונה של ארזים, שלא נראית טוב כל כך בעצמה מתחילת העונה. המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד והסתיימה ביתרון קל לרמה"ש- 12:13. גם אחרי חזרת הקבוצה מחדרי ההלבשה נמשכה אותה המגמה ובדקה ה-39 התוצאה עמדה על שוויון 18:18, אלא שמכאן והלאה רמה"ש פתחה פער שהגיע לשיאו בדקה ה-52 עת שעמד על 5 שערים. דווקא הפרש השיא החזיר את המארחים למשחק ו-10 שניות לסיום הייתה התוצאה 29:29. שניות מהסיום ארז פפו, שהיה המצטיין במשחק, כבש את שערו העשירי שהעניק לרמה"ש ניצחון ראשון שהיה דרוש לה כמו אוויר לנשימה. גם איתי גושן בלט ברמה"ש עם 8 שערים, כשהכובש המוביל של ארזים היה אייזיק אקה עם 6.

יתר התוצאות

מכבי קרית מוצקין - הפועל ר"ג 32:36

משחק התחתית החשוב נפתח בצורה צמודה ואחרי 7 דקות הייתה התוצאה 3:3. לקראת אמצע המחצית הראשונה ר"ג התחילו לברוח מעט ובדקה ה-19 הם כבר עלו ליתרון 13:9, אלא שבמוצקין לא נשברו ובעזרת שערים של מור קמחי בהתקפות מתפרצות הצליחו להפוך את התוצאה ולרדת למחצית ביתרון 16:17. המחצית השנייה המשיכה להיות צמודה עד שג'ון אונשה, שהיה חלש למדי במחצית הראשונה אך סיים את המשחק עם 11 שערים, נכנס למשחק וסחף אחריו את חבריו לניצחון שלישי ברציפות- 32:36 שסוגר לקבוצה הצפונית רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד ולפתע הופך אותה למועמדת לכניסה לבית העליון. בר"ג בלטו ויוסיאני עם 8 שערים ושיפמן עם 6.

בני הרצליה – א.כ נס ציונה 32:26

א.כ נ"צ הגיעה למשחק חוץ באולם הראשונים מול בני הרצליה במטרה לחזור ולנצח,כשמהצד השני הרצלייה רוצה ניצחון בכדי להיות מדורגת בין 6 המובילות. נ"צ פתחה ביתרון מתחילת המשחק ובדקה ה-15 התוצאה 15:10 לטובתה כשהשוער שריאל קירשטיין (שהצטיין במשחק) סוגר את השער בפני הרצליה עד סיום המחצית הראשונה שנגמרת בתוצאה 17:11 לטובת האורחים. המחצית השנייה נפתחת בעצירות של גיל יעקב שוערה של הרצליה (שהיה הבולט בקבוצתו) אך מתפרצות של גיל כרמין ואבי עטון מנס ציונה קובעות את יתרון השיא שלהם במשחק 25:16 בדקה ה-41. שערים של בארי סולומון לא עוזרים למארחים כשתום פרייז מורחק ל-2 דק' וערן אברמוביץ' מנס ציונה מורחק בכרטיס אדום, והמשחק נגמר בתוצאה 32:26 לטובת האורחים ששומרים על מקומם ברביעייה הראשונה. בנס ציונה בלטו ברק פריד עם 7 שערים ועופר לוזון עם 5 כשמהצד השני היו אלו בני אינגל עם 11 ובארי סולומון עם 6 משלו.

עירוני אולימפיה פ"ת – מכבי מאוחדת ת"א 35:23

פ"ת, שנמצאת בתקופה לא טובה במיוחד, חסרה במשחק זה את נדב רובין שלא שותף, ככל הנראה על רקע משמעתי, כשגם יניב ליפשיץ, שהגיע לקבוצה השבוע מרמה"ש, לא נטל חלק. המשחק הוכרע למעשה כבר ברבע השעה הראשונה שלו, כשמכבי ת"א הצליחה לפתוח יתרון של 12:6. המארחים, אותם הוליכו רחמים ורוזמן עם 4 שערים כ"א, הצליחו אומנם לבלום במעט את הנפילה, אך לא השכילו לצמצם את ההפרש שרק הלך וגדל בגארבג' טיים עד שהתייצב על 12 בסיום. במכבי ת"א בלטו אשכנזי עם 8 שערים ופרוז'ן וגבאי עם 6 כ"א.

המחזור הבא (יום שני הקרוב): מכבי ראשל"צ- הפועל ראשל"צ (גן נחום- שעה 20:00), מכבי מאוחדת ת"א- מכבי מוצקין (הדר יוסף- שעה 19:30), הפועל ר"ג- ק"ש חולון (מרום נווה- שעה 19:30), א.ס רמה"ש- עירוני אולימפיה פ"ת (אורנים- שעה 20:00), א.כ נס ציונה- ארזים (צימרמן- שעה 20:30), אס"א ת"א- בני הרצלייה (אוניברסיטת ת"א- שעה 20:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully