וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סכנין עלתה למקום הראשון

2.12.2006 / 16:44

בני סכנין, שניצחה במחזור הקודם את קרית שמונה, נחלצה שוב מפיגור, הפעם מול הפועל חיפה, ניצחה 1:2 וכבשה את המקום הראשון

המשחק המרכזי במסגרת המחזור ה-11 בליגה הלאומית נערך היום (שבת), כאשר הפועל חיפה הגיעה לאיצטדיון דוחא ונוצחה על ידי בני סכנין 2:1, שעלתה, לפחות באופן זמני, למקום הראשון בטבלה.

המחזור נפתח אמש (שישי) עם שלושה משחקים. הפועל נצרת עילית אירחה יריבה עיקשת מהדרום, הפועל באר שבע, ונחלה תבוסה קשה 4:0, שהפכה אותה לקבוצת מרכז טבלה לעת עתה. הפועל ירושלים, ללא יאיר אסייג ועם שלומי עמר כמחליפו הזמני, סיימה בתיקו 0:0 את משחקה הביתי מול רמת השרון. בני לוד השיגה שלוש נקודות ליגה חשובות, כשגברה 0:1 על אחי נצרת בקרב התחתית, אותו שפט לא אחר מאשר איתן תבריזי. המחזור יינעל ביום שני כשקרית שמונה, שירדה בינתיים למקום השני, תתארח ברעננה אצל הפועל המקומית.

משחקי יום שבת

בני סכנין - הפועל חיפה 1:2

עשרה מחזורים רדפו המקומיים אחרי הפועל קרית שמונה, שפתחה את הליגה בסערה. במחזור הקודם הם נחלצו מפיגור מולם וניצחו. היום הם ניסו לשמור על המשכיות. הפועל חיפה, הרביעית בטבלה, רצתה לשמור על קשר עין עם הצמרת, שבורחת. ההתחלה נראתה טוב עבור האורחים כשסרג' איילי הבקיע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. אבל סכנין, עם טונות של אופי, עשתה גם היום מהפך. אוהד קדוסי (61) ולירון וילנר (72) כבשו והעלו את הקבוצה של אלישע לוי למקום הראשון, לפחות עד יום שני.

הפועל אשקלון - הפועל עכו 0:0

ירון הוכנבוים התייצב למשחקו הראשון כמאמן אשקלון והוציא 0:0 בבית מול עכו. שתי הקבוצות נהנו מהתיקו ואשקלון עלתה זמנית למקום התשיעי (11 נק'), עכו לשישי (14).

משחקי יום שישי

הפועל נצרת עילית - הפועל ב"ש 4:0

פתיחה מוחצת של האורחים מהדרום עם שערים של ג'ורג' דאטורו (דקה 3) ויחיאל צגאי (דקה 21) השאירו את המארחים המומים עם פיגור 2:0 במחצית.

באר שבע המשיכה בכתישה גם במחצית השניה כשיחיאל צגאי השלים צמד בדקה ה-47, כשקבע 0:3 לאורחים. חנן פדידה הפך את התבוסה לכואבת עם שער בדקה ה-85 שחתם את תוצאת המשחק 0:4 וגנז את שאיפות הצמרת של נצרת עילית.


הפועל ירושלים - רמת השרון 0:0

ההפסד לבאר שבע שלח את יאיר אסיאג לטייל בפארק עם המשפחה, ושלומי עמר שמילא את מקומו על הקווים, ללא כריסטי ברטו המורחק ותומר סולטן, שי אהרון ורפי סרוסי הפצועים, השיג נקודת ליגה במשחק התיקו 0:0 מול רמת השרון.

ויקטור יונה ישתדל למנות מאמן בשבוע הבא למרות שמישל דיין ייצא רק ביום שני לחופשה בתאילנד ויחזור בעוד שלושה שבועות. לעמר, שניהל משחקים כשאסיאג היה חולה לפני שנה, תהיה בעיית הרכב חסר.


בני לוד - אחי נצרת 0:1

רמי לוי, מאמנה של בני לוד השיג ניצחון ליגה שני ברציפות, לאחר בעיטת עונשין מוצלחת מהנקודה הלבנה של אחמד סאבע אשר הביאה ניצחון 0:1 למארחים. ההפסד סיבך את אחי נצרת ומאמנה לופא קדוש המדורגים במקום העשירי בטבלה עם 11 נקודות מ-11 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully