וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - נתניה: גוטמן: "האימונים בפרדסיה מקרינים לטובה"

רומן רוזנבלט

1.12.2006 / 9:20

נועלת הטבלה, עם סגל כמעט מלא, תרצה לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון כשתארח את הקבוצה של גוטמן, שמתכנן שינויים בהרכב

מכבי הרצליה תסיים מחר (שישי) בבוקר את הכנותיה באימון המסכם לקראת המשחק, שינעל את הסיבוב הראשון, בתקוה לסיים אותו עם טעם טוב. הקבוצה, שסבלה בשבועות האחרונים ממכת פציעות, מתאוששת, כאשר בשבת יחזרו לסגל עומר בוקסנבוים, שחוזר מפציעה וליאוניד קרופניק, שריצה עונש הרחקה. למעט שי מימון, שצפוי לחזור לכושר מלא רק בשבוע הבא ואליאסו איסיאקו, שסיים את העונה ויעבור בקרוב את הניתוח ברגלו, עומד לרשותו של המאמן, פרדי דוד, סגל מלא.

לקראת חלון ההעברות בינואר מחפש דוד קשר קדמי על משבצת הזר החמישי אותה פינה איסיאקו, כאשר התקציב העונד לרשות המאמן אינו גדול במיוחד. יתכן ובהמשך תתחזק הקבוצה גם בשחקנים ישראלים, אך כרגע העדיפות הראשונה היא לזר. במהלך השבוע ניסה פרדי דוד לתרגל את השוער השני, יוסי שקל, בין הקורות עקב האכזבה מיכולתו של סמדג'ה, שאינו מציג יכולת טובה במשחקים האחרונים, אך טרם החליט סופית מי יעמוד בשער., מחר בתום האימון אמורה ליפול ההחלטה. כשנראה כי בזכות הערכה והניסיון יהיה זה סמדג'ה שיקבל את הקרדיט בסופו של דבר.

קשר הקבוצה, מהראן ראדי, אמר לקראת המשחק: "לקראת סיום הסיבוב הזה, יש שני דברים שאנחנו צריכים לשפר כדי להצליח - ניצול מצבים והימנעות מטעויות במשחק ההגנה, ואני מדגיש במשחק ההגנה ולא שחקני ההגנה, כי זה מאמץ קבוצתי. אם נעשה את שני הדברים הללו אני בטוח שנוכל להשיג ניצחונות, מה שייתן לנו דחיפה להמשך הליגה. מכבי נתניה זו קבוצה חזקה עם שחקנים טובים וצוות מקצועי טוב מאוד, קבוצה מאוד טקטית, אבל אני מקווה שבסיום המשחק בשבת הניצחון יהיה שלנו. לגבי שחקנים ששיחקו בעונה שעברה בנתניה כמו קרופניק וקימוטו, הרי שמה שמעניין את כולם זה לנצח בשביל מכבי הרצליה ולא להוכיח משהו למישהו".

הרכב משוער: שאול סמדג'ה (יוסי שקל); חי בן לולו, יה יה פטי, חיים מלכה, איתן עזריה; דהייו דיוויס, מהראן ראדי, אייל טרטצקי (עומר בוקסנבוים), כפיר אדרי; פפי קימוטו, איבון אורייטה.

נתניה מתאמנת על "דשא של אירופה"

אחרי שבוע של נדודים, מצאה אתמול (חמישי) מכבי נתניה את הנחלה שהייתה במרחק של מספר דקות נסיעה מעיר היהלומים. מדובר במגרש האימונים בפרדסיה בו התאמנו היום לראשונה שחקני הקבוצה. הצוות המקצועי וגם השחקנים התרשמו מאוד מאיכות המשטח. חלק מהשחקנים הגדירו אותו : "דשא של אירופה", שמשרת קבוצה בליגה ג'.

אחרי האימון המסכם היום (שישי) תמונת ההרכב של מכבי נתניה מסתבכת עוד יותר. אלי גוטמן תירגל בשתי העמדות בהן הוא מתלבט – קשר אחורי וחלוץ, כמעט את כל השחקנים שיש לו בסגל. במהלך האימון גם זנו בונדאה, גם אבישי ז'אנו וגם שי בירוק עברו בתפקיד הקשר האחורי, כאשר בחוד שיחקו ג'ף טוטואנה ואיתי שכטר לסירוגין. בסיום האימון אמר המאמן לשחקנים: "תלכו הביתה ומחר תדעו מי משחק". גוטמן ככל הנראה כבר החליט על ההרכב שלו אך על פי שחקנים בקבוצה רוצה ככל הנראה לגרום לדריכות לקראת משחק וליצור מצב בו שחקנים לא ירגישו שיש להם טאבו בהרכב. "זה יכול להשפיע לטובה אבל גם להלחיץ", אמר שחקן בקבוצה.

גוטמן אמר אתמול: "בליגה שלנו כבר הוכח כי אין קשר בין מיקום היריבה והקושי לשחק מולה. אני מכיר את פרדי דוד ויודע שמדובר בקבוצה מאורגנת מאוד. יש לנו שחקן קישור שפצוע ונצטרך להתגבר על חסרונו. אחרי שהתחלנו להתאמן בפרדסיה, התנאים מקרינים לטובה על הקבוצה, כך שנגיע להרצליה בהרגשה טובה".

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דין, מזואה אנסומבו, שי בירוק (אבישי ז'אנו), מריוס זנו בונדאה, אופיר חיים; גף טוטואנה (איתי שכטר), עבדל סאמד אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully