וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי ת"א: אלי כהן לשחקניו: "אני מרגיש שאתם לא מרוכזים"

מאמן מכבי חושש משאננות של שחקניו מול היריבה מהתחתית. יוסי שבחון יפתח מול קבוצת נעוריו, שתרצה לעצור את הקטר הצהוב

מכבי ת"א ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול הפועל פ"ת מחר באורווה (17:20). חניכיו של אלי כהן רוצים לחזור למסלול הניצחונות לאחר התיקו מול מכבי חיפה בשבוע שעבר ומאמינים ביכולתם לעשות זאת מול הצעירים של אייל לחמן. לפני האימון ערך כהן אסיפה לשחקניו והראה להם קלטות וידאו ממשחקים קודמים של פ"ת.

כהן ביקש מהשחקנים לא לזלזל ביריבה ולא להמעיט בערכה של פ"ת למרות מיקומה בטבלה. "זו קבוצה אגרסיבית ולכן אנחנו צריכים לבוא אגרסיבים באותה מדיה", אמר כהן לשחקניו, לא לפני שהעביר ביקורת על האימונים האחרונים: "אני מרגיש שהקבוצה לא מרוכזת וקצת עייפה, ומקווה שבמשחק מחר זה ישתנה".

קשר הרכש של מכבי ת"א, יוסי שיבחון, שהגיע בקיץ מהפועל פ"ת, צפוי לפתוח בהרכב במשחק מול קבוצת נעוריו, בשבת באורווה (17:20). שיבחון יחליף את ליאור ז'אן, שעבר הבוקר (שישי) בדיקה נוספת, אליה נשלח מטעם הנבחרת הצעירה, כאשר גם זו שללה אפשרות לבקע. ז'אן, שלא התאמן כל השבוע, יקבל מנוחה מחר ולא ייכלל בסגל של אלי כהן. חלוצה הסרבי של הקבוצה, מיליאן מרדיקוביץ', יתופקד כחלוץ בודד בשבת, כשמשה ביטון ימשיך להמתין להזדמנות מהספסל.

גם ג'ובאני רוסו ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב גם בשבת, לאור היכולת הטובה שהציג מול קבוצתו לשעבר, מכבי חיפה, ובאימונים במהלך השבוע.

היום שוב נרשמה תקרית לא נעימה בין אלי כהן ללירן כהן. המאמן כעס על הקשר הצעיר שהתמהמה בשיחרור הכדור במהלך משחקון פנימי והעיר לו, אלא שהשחקן, כהרגלו, לא נשאר חייב וענה למאמן. "כל הזמן אני חוזר על עצמי איתך", השתיק המאמן כהן את השחקן כהן והוסיף: "תפסיק כבר לענות לי". למרות זאת, בניגוד להתנהלות בשבועות האחרונים, השחקן יכלל בסגל הקבוצה למשחק מחר, בעוד תמיר כהן ימשיך לצפות בקבוצה מהיציע גם השבת.

למרות שלא ניצחו בשבוע שעבר המשיכה מכבי במסורת ויצאה גם אתמול לארוחת ערב במסעדה של אבי נמני. כזכור, המסורת החלה לפני הדרבי התל-אביבי ומאז רשמה הקבוצה מאזן של ארבעה ניצחונות ותיקו אחד.

הרכב משוער: טברטקו קאלה; יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית; אבי נמני, ג'ובאני רוסו, יוסי שיבחון, משה מישאלוב, עומר פרץ; מיליאן מרדקוביץ'.

מהראן אבו ריא ייעדר בחודש הקרוב

הפועל פ"ת ערכה אתמול (חמישי) אימון לקראת משחקה מול מכבי ת"א (שבת, 17:00). לרשותו של המאמן אייל לחמן עמד סגל השחקנים המלא, פרט למגן מהרן אבו ריא, אשר סובל משבר בכף רגלו וייעדר בחודש הקרוב.

הכחולים, עם שני הפסדי ליגה רצופים, למכבי חיפה ובית"ר ירושלים, חייבים ניצחון מול הצהובים גם משום מצבם בתחתית הטבלה, וגם משום התחושה השורה במועדון כי הקבוצה לא נפלה ביכולתה מיריבותיה עד כה, ולכן עליה לעלות על מסלול הניצחונות. מול מכבי ת"א אשר ניצחה בארבעה מתוך חמשת המחזורים האחרונים בליגה, המשימה לא תהיה קלה.

הבלם הצעיר נתנאל גולדמן, שחקנה של מכבי נס טוברוק, נבחן השבוע בקבוצה, אך עדין לא סיכם תנאיו. מהפועל פ"ת נמסר כי אם העברתו לא תוסדר עד סוף השבוע, בקבוצה יחפשו שחקן אחר במקומו. מחר בבוקר תערוך הקבוצה אימון מסכם לקראת המשחק, במתקן האימונים שבקיבוץ עינת.

הרכב משוער: רפי כהן; עומרי קנדה, הרצל לוי, זאב חיימוביץ', גל יער (אדם קדוש); צ'אק גדיאגה, יוסי דורה, עידן סרור, אחמד קסום; מאור בוזגלו, אלנתן סלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully