וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהמרים הולכים עם רוסיה, הרגש עם ארגנטינה

30.11.2006 / 18:23

גמר גביע דייויס בין רוסיה לארגנטינה ייצא ביום שישי לדרך במוסקבה. לרוסים יש את כל הסיבות לנצח, הארגנטינאים חושבים אחרת

יש סיבה טובה מאוד לכך שסוכנויות ההימורים בעולם מציעות נתח שמן למי שיהמר על ניצחון של ארגנטינה על רוסיה, בגמר גביע דייויס שייצא לדרך ביום שישי. המפגש הזה יתקיים במוסקבה, הנבחרת הרוסית לא הפסידה בבית כבר 11 שנה, מראט סאפין הוא אחד הטניסאים שהיקשו יותר על דויד נלבנדיאן בקריירה שלו, ארגנטינה של היום זו לא ארגנטינה של לפני כמה שנים ואם זה לא מספיק - הארגנטינאים יכולים לחלום על משטח החימר הכל כך אהוב עליהם. הם יעבירו את סוף השבוע הקרוב במוסקבה על משטח השטיח המהיר.

אם שואלים את הארגנטינאים, הנתונים שהוזכרו כאן מדגדגים להם את קצה המחבט, כך לפחות אפשר להבין מההצהרות שלהם לקראת המשחק הזה. בניגוד לרוסים שהניפו את גביע דייויס לפני 4 שנים, הארגנטינאים הצליחו להעפיל למשחק הגמר רק פעם אחת וזה קרה לפני 25 שנים - הם גם הפסידו בו. עבור ארגנטינה, אחת ממעצמות הטניס הגדולות בעידן המודרני, מדובר בהישג ענק שחייבים לקטוף אותו וחברי הנבחרת הנוכחית יודעים שהם לא יכולים לזכות להזדמנות טובה יותר לעשות היסטוריה. אחרי אליפויות עולם של נבחרות הכדורגל והכדורסל, הגיע הזמן גם לתואר הקבוצתי החשוב ביותר בטניס, לא סתם הוזעק דייגו ארמנדו מראדונה לעודד את נבחרת התכלת-לבן במוסקבה.

הסגלים והמשחקים

ניקולאי דוידנקו (3 בעולם), שנעדר מהניצחון הסנסציוני של הרוסים על ארה"ב בחצי הגמר, חזר לסגל של הנבחרת הרוסית בתור המחבט הבכיר ומי שיצטרף אליו במשחקי היחידים הוא מראט סאפין עתיר הנסיון. דימיטרי טורסאנוב ומיכאיל יוז'ני ייצגו את הרוסים במשחקי הזוגות.

אצל הארגנטינאים, המחבט הבכיר הוא כמובן דויד נלבנדיאן (8 בעולם) והנציג השני במשחקי היחידים הוא חואן איגנסיו צ'לה (33 בעולם). לנלבנדיאן צפוי סוף שבוע מתיש, מאחר והוא משובץ גם למשחק הזוגות יחד עם אגוסטין קאלרי. חוזה אקאסוסו (27 בעולם) משלים את הסגל הארגנטינאי בתור מחליף.

משחקי יום שישי:

ניקולאי דוידנקו - חואן איגנסיו צ'לה
מראט סאפין - דויד נלבנדיאן

יום שבת:

טורסאנוב/יוז'ני - נלבנדיאן/קאלרי

יום ראשון:

ניקולאי דוידנקו - דויד נלבנדיאן
מראט סאפין - חואן איגנסיו צ'לה

סאפין מלחיץ, נלבנדיאן שלו

למרות שהוא ידוע כשחקן חימר מצטיין, חואן איגנסיו צ'לה לא ממש מתרגש ממשטחי השטיח המהירים במוסקבה. הארגנטינאי ניצח יריבו הראשון במפגש, ניקולאי דוידנקו, חמש פעמים בחמישה מפגשים בינהם. בפעמיים האחרונות, זה קרה על משטחים קשים. חוץ מנלבנדיאן, צ'לה הוא שחקן המשטחים המהירים הטוב ביותר בארגנטינה כיום וזה בדיוק הסיבה שהוא ישחק במשחקי היחידים ולא חוזה אקאסוסו. צ'לה אמר לקראת המפגש הזה: "אני ממש בטוח בעצמי, התאמנתי כל השבוע במטרה לנצח".

מראט סאפין (26 בעולם) דווקא בונה על ניצחון של דוידנקו על צ'לה, מה שיעשה לו את החיים הרבה יותר קלים. "אם זה יקרה, נלבנדיאן יעלה למשחק מולו כשהוא לחוץ מאוד וזה מה שאני רוצה", אמר הרוסי שמוביל על נלבנדיאן 2-6 במאזן הפנימי בינהם. נלבנדיאן עצמו אמר לקראת המפגש: "סאפין הוא שחקן אדיר, אבל אני לא מפחד ממנו. ניצחתי אותו במפגש האחרון בינינו ואני מאוד בטוח בעצמי". סאפין סיכם: "אם לא נזכה בגביע דייויס, כל העונה הזאת לא תהיה שווה כלום. אנחנו חייבים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully