וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרספו: "אין סיבה שחלוץ שמצליח באיטליה, יעבור לצ'לסי"

30.11.2006 / 16:53

חלוץ אינטר מנסה להסביר את התקופה הרעה שעובר שבצ'נקו. בלקבורן מוכנה לשחרר את ניל, לוקה ניצל מתאונה, ניוקאסל עומדת למכירה

ז'וזה מוריניו מתחיל לחמם את הקנה לקראת המשך העונה האנגלית. "אני לא חושב שייקח עוד הרבה זמן עד שנעפיל לראשות הטבלה", אמר מאמן צ'לסי אחרי ניצחון קבוצתו אמש (רביעי) 0:1 על בולטון, "אני שמח שאנחנו רק 3 נקודות מאחורי מנצ'סטר יונייטד, מכיוון שהיו לנו משחקים קשים יתר מלהם. עכשיו זה הזמן שלנו לייצר רצף של ניצחונות ולעקוף אותם".

המאמן בצד השני של המתרס, אלכס פרגוסון, המשיך להחמיא לשחקניו, כפי שעשה לאורך כל העונה עד כה והוסיף שהוא חש כי היונייטד בדרכה לחזור לגדולתה: "השחקנים שלי עדיין צריכים לעבוד קשה. אני חושב שהם על סף השגה של משהו גדול, משהו שהם לא ירצו להחמיץ".

* מנצ'סטר יונייטד ככל הנראה לא תבקש להחתים את פרדי אדו, שנבחן אצלה השבוע. לאמריקאי נותרו 4 ימי מבחנים אצל אלכס פרגוסון.

קרספו סבל באנגליה

הרנן קרספו התראיין למירור האנגלי ולא החמיא יתר על המידה לקבוצתו הקודמת, צ'לסי. קרספו הגיב על העניין ההולך ונבנה סביב אושרו של אנדריי שבצ'נקו בסטאמפורד ברידג', וההכשחות האחרונות של צ'לסי על כך שהאוקראיני יעזוב.

"עברתי ניסיון מאוד לא נעים. בהתחלה החוויה הייתה מלהיבה, אבל לאחר מכן הדברים השתנו", אמר קרספו, שנקנה על ידי הקבוצה הלונדונית באוגוסט 2003, ושהעביר שתי קדנציות בגשר, "הפרמיירליג היא ליגה טובה, אבל אני ומשפחתי מעדיפים לחיות באיטליה. אין סיבה שחלוץ שמצליח באיטליה, יילך לצ'לסי".

צ'לסי חוותה ניסיון לא מוצלח עם מספר שחקנים שהגיעו אחרי תקופה ארוכה באיטליה. אדריאן מוטו, חואן סבסטיאן ורון (שהגיע ממנצ'סטר יונייטד) חזרו די מהר לאיטליה, כל אחד מסיבותיו שלו, ומתייה קזמאן, שהגיע מפ.ס.וו ההולנדית נמלט לאתלטיקו מדריד. לאחרונה הועלו השערות שחלק גדול מהיכולת החלשה של שבצ'נקו מקורה בגעגועים שלו לחיים באיטליה.

לוקה ניצל מתאונה קשה

אלברט לוקה, חלוצה של ניוקאסל, היה מעורב בתאונת דרכים ופיספס את טיסת קבוצתו למשחק גביע אופ"א מול פרנקפורט. מכונית הפורשה 4x4 של הספרדי נמחצה תחת גלגליה של משאית, אבל החלוץ הספיק להימלט מהרכב לפני כן. לוקה עוקב על ידי המשטרה לתישאול וצפוי לעלות על טיסה מאוחרת יותר כדי להגיע לגרמניה.

ווסטהאם ממשיכה בשיחות על עזיבת אפטון פארק

הנהלת ווסטהאם ממשיכה בשיחות על מו"מ אפשרי להעברת משחקיה הביתיים מאפטון פארק לאצטדיון האולימפי בלונדון. טרי בראון, יושב הראש הקודם של הקבוצה התבטא בעבר בנושא וסיפר כי חוסר יכולת פיננסית מנעה את מעבר הפטישים לאצטדיון האולימפי, אלא שעם כניסת קבוצת הרוכשים האיסלנדית, מצבה הכספי של הקבוצה השתפר ובידיה לבצע את המעבר.

אגרט מגנוסון, היו"ר החדש והעומד בראש קבוצת הרוכשים, נפגש עם הממונה מטעם ממשלת בריטניה על הטיפול באולימפיאדת 2012, טסה ג'וול ועם ראש עיריית לונדון קן ליבינגסטון, וסיפר שהאופציות ימשיכו להיבחן בעתיד הקרוב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עוד בממלכה:

* סטיוארט פירס, מאמנה של מנצ'סטר סיטי, מודה כי היה שמח להחזיר לאיסטלנדס את שון רייט פיליפס, אך טוען שקבוצתו לא תוכל להחתים את הקשר בגלל שאין לה את הכסף לכך. רייט פיליפס עבר מהסיטי לצ'לסי לפני כ-16 חודשים תמורת סכום של כ-21 מיליון ליש"ט.

* בלקבורן מוכנה למכור את הבלם והקפטן שלה, לוקאס ניל. שמו של האוסטרלי נקשר בחודשים האחרונים לליברפול והוא טרם חתם על הסכם חדש בקבוצה, כשחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב. יו"ר הרוברס, ג'ון וויליאמס, אישר כי הקבוצה תסכים כעת לשמוע הצעות עבור השחקן.

* ניוקאסל עומדת למכירה, ועשויה לעבור לידי קבוצת בלגראביה מהעיר ג'רזי בתמורה ל-235 מיליון ליש"ט. המו"מ מתקדם לאיטו, ועדיין לא הונחה הצעה רשמית בעבור המועדון. היו"ר, סיר ג'ון הול, הצהיר לא מכבר שהוא מעוניין למכור את 28.5 האחוזים שבידיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully