וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל רוצים בוס חדש

שגיא ניר

30.11.2006 / 16:27

שחקני הפועל תל אביב חברו לארגון השחקנים בעתירה לבית המשפט בבקשה למנות מפרק ולהורות על צו פירוק לעמותה בראשות שאול אייזנברג

הפועל תל אביב בכדורסל לא יורדת מסדר היום. היום (חמישי) הוגשו לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשות למינוי מפרק זמני לעמותה המנהלת את הקבוצה, וכן בקשה למתן צו פירוק לאותה עמותה. על הבקשה חתומים עשרה שחקני הפועל תל אביב, שחקן העבר של הקבוצה אילן ברקוביץ' וארגון שחקני הכדורסל. המדובר ב"עמותה לקידום הספורט הנשי הנוער והמגזר הערבי בהפועל תל אביב-יפו", הלוא היא הפועל תל אביב תחת שאול אייזנברג.

"אי מינוי מפרק זמני מפעיל לעמותה כמבוקש, יגרום בהכרח לירידתה של קבוצת הגברים הבוגרת של הפועל תל אביב לליגה נמוכה, עובדה אשר יש לה השפעות כלכליות מרחיקות לכת על סיכוייהחזיר את חובותיה לנושים באשר היא מחזיקה בזכויות על השם 'הפועל ת"א' בכדורסל אשר מהווה מותג בספורט הישראלי בכלל וענף הכדורסל בפרט. היה ותרד הפועל לליגה הארצית, יאבד אותו מותג את מרבית ערכו הכלכלי", נכתב בעתירה.

העותרים, המיוצגים על ידי עו"ד יואב בן פורת וניב כהן, מציינים עוד כי ביום שלישי הקרוב עתיד להתקיים משחק כדורסל של קבוצת הבוגרים של המועדון במסגרת הליגה הלאומית, ואי התייצבות למשחק בפעם השניה תוך שבוע מהווה הפרה של תקנוני איגוד הכדורסל אשר דינה הורדת ליגה או שתי ליגות. העותרים מבקשים למנות כמפרקים מפעילים את עו"ד איתן ארז ועו"ד ניב כהן.

עו"ד איתן ארז: "הפוטנציאל של מימוש השם והמותג 'הפועל תל אביב' הינו אדיר. אם נמונה, בכוונתנו לשקם את הקבוצה ולהביאה למצב שיאפשר לה לממש את נכסיה תוך כדי גיוס סכום כספי בלתי מבוטל שיעמוד לטובת נושי הקבוצה, כל זאת בתאום עם ההסתדרות וארגון השחקנים. אנו פועלים בתאום עם שמעון אמסלם אשר עושה כל מאמץ להציל את המועדון".

ניר אלון, יו"ר ארגון השחקנים : "אפעל ללא ליאות כדי שכל שחקני הקבוצה יקבלו את כספם עד לגרוש האחרון. נבחרתי כדי לשמור על זכויות שחקני הכדורסל במדינת ישראל וכך אני עושה. לא אתן לאף הנהלה להלין את שכר שחקניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully