וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה עשוי לשחרר את דוארטה

30.11.2006 / 21:31

המאמן החל לבחון מחליפים, כולל חלוץ נבחרת בנין. בקבוצה מכחישים. אבובאקרי נפצע, עשוי לחזור רק לקראת סוף השנה האזרחית

מאמן הפועל כפר סבא אלי אוחנה אינו מרוצה מז'וזה דוראטה, ושוקל לשחררו בחלון ההעברות בינואר.

החלוץ הברזילאי, שהגיע הקיץ ממכבי ת"א, אחרי פירוק הגלאקטיקוס, מוליך את טבלת מלך שערי הקבוצה יחד עם סמואל יבואה, והרשית כבר ארבע פעמים העונה. אבל אוחנה מעדיף להעמיד חלוץ אחר במקומו בחוד ההתקפה הירוקה, שמרבה להחמיץ מתחילת העונה, והחל לחפש לו מחליפים אפשריים. אחד מהם הוא חלוץ נבחרת בנין ואלופת מולדובה, שריף טיראספול, רזאק אומוטויוסי בן ה-21, שכבר נחת בארץ להתרשמות. ייתכן שבהמשך יגיעו חלוצים נוספים למבחנים. החלוץ גם הוצע למכבי נתניה, אך זו דחתה בינתיים את שירותיו.

בכפ"ס, בכל מקרה, מכחישים את הידיעה.

אבובקרי עשוי להיעדר עד לאחר הפגרה

קשר הפועל כפר סבא, יעוזה אבובקרי, עשוי להיעדר לתקופה ממושכת ממגרשי הכדורגל ולחזור רק לאחר הפגרה בחודש הבא. אבובקרי, הסובל מכאבי גב עזים כבר שלושה שבועות, נבדק על ידי הצוות הרפואי, ולמרות שטרם התגלו ממצאים חריגים, ההערכה היא שהגנאי לא יחלים עד יום שני ובכל מקרה, נכון לשלב זה, לא ייכלל בסגל לקראת המשחק מול מכבי חיפה (שני, 19:30 בקריית אליעזר).

הבוקר נודע כי בכפר סבא לא מנסים לזרז את חזרתו למגרשים. גם אם אבובקרי יחזור למגרשים בשבוע הבא, תהליך חזרתו לכושר משחק יארך כשבועיים. בקבוצה מעדיפים לאפשר לשחקן לנוח עד הפגרה שתיערך לאחר המחזור ה-13. עד אז, צפויים לכפר סבא שלושה משחקים קשים מול מכבי חיפה והפועל פתח תקווה (חוץ) ומול מכבי תל אביב (בית). במהלך הפגרה צפוי אבובקרי להתאמן ולחזור לכושר משחק, בתקווה שהוא יוכל לפתוח בהרכב מול בית"ר ירושלים במחזור ה-14.

הקשר בן לוז עדיין סובל מכאבים בכף הרגל ורק במועד סמוך למשחק מול האלופה תתקבל הערכה מדויקת יותר. גם אבי כנפו הפצוע ימשיך להיעדר.

בעקבות הידיעה לפיה המגן עופר טלקר התעמת עם האוהדים לאחר המשחק מול בני יהודה, צפויה ההנהלה לדרוש מהשחקן להיפגש עם נציגי חוג האוהדים וליישר איתם את ההדורים. בחוג האוהדים מצפים שהשחקן יתנצל, אך האחרון עדיין מכחיש כי ירק לעברם.

עדכון ראשון: 30.11, שעה 16:24
עדכון אחרון: 30.11, שעה 21:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully