וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד רוצה להשתלט על העולם

30.11.2006 / 14:06

הנשיא קלדרון מתכנן לרכוש קבוצת ראגבי שתיאבק בברצלונה ולקנות מטוס שיישא את סמל הקבוצה. רייקארד יאריך חוזהו בבארסה?

נשיא ברצלונה ז'ואן לפורטה טוען שאינו מודאג מהאפשרות שמאמן הקבוצה, פרנק רייקארד, עשוי לעזוב בסיום העונה. התקשורת האיטלקית כבר דיווחה כי ישנה אפשרות שרייקארד יחזור למילאן, קבוצה בה שיחק שנים רבות, וכי כבר נפגש עם ראשיה, אדריאנו גליאני ואריידו בראידה. לפי הדיווחים, למאמן ההולנדי יש סעיף בחוזה שמאפשר לו לעזוב ללא פיצוי.

"אני רגוע", אמר לפורטה, "יש לנו את המאמן הטוב בעולם. יש לו חוזה איתנו עד 2009, והשאיפה שלי היא להאריך אותו אפילו יותר".

6 מיליון יורו לעונה זה הרבה?

עוד בבארסה, רונאלדיניו צפוי לחתום על חוזה חדש ביונואר. לפורטה מעוניין להשאיר את הכוכב הברזילאי בקאמפ נואו עד 2014, והנהלת ברצלונה מתעתדת לשבת עם סוכנו של השחקן (אחיו, רוברטו דה אסיס) בתחילת השנה הבאה. לרונאלדיניו תוצע משכורת של שישה מיליון יורו לעונה, שתשאיר אותו בצמרת המרוויחים של הכדורגל העולמי.

קנבארו נכנס בברצלונה

פאביו קנבארו הגיב לביקורות נגד זכייתו בנעל הזהב. "מי שטוען נגדי סובל מזיכרון רע", אמר קנבארו, "בשנה שעברה עם יובנטוס זכיתי באליפות מצוינת, ובגביע העולמי כולם אמרו שקנבארו היה הבלם הכי טוב בעולם".

לאחר מכן התייחס בעקיפין לדבריו של יוהאן קרויף, שעדיין תומך בברצלונה: "הגיוני שהתלונות עליי יגיעו ממועדון שיש לו הרבה שחקנים טובים ורוצה לזכות בהכל, אבל הוא לא יכול".

"הגנה היא חלק בלתי נפרד מהמשחק", אמר קנבארו, "נכון שהיכולת שלי בריאל שונה מהיכולת שלי במונדיאל, אבל כולם יודעים שאני שחקן מצוין. חוץ מזה, מעתה והלאה לשחקני הגנה תהיה הזדמנות טובה לזכות בתואר הזה, אנחנו גם משחקים כדורגל, אנחנו חוליה מכריעה וחשובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ריאל תרכוש קבוצת ראגבי שתיאבק בבארסה

נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, חשף לאחרונה כי הוא מתכנן להקים קבוצת ראגבי למועדון. קלדרון מתכנן לקחת תחת חסותו את קבוצת CRC מדריד, הממוקמת במקום הרביעי בליגת הגארבי הספרדית, ולספח אותה לריאל. בשלב הראשון תמשיך הקבוצה להיקרא CRC כשהספונסרית שלה תהיה ריאל ועל חולצות הקבוצה תתנוסס כתובת האתר הרשמי של ריאל. לאחר כשנתיים יימשכו המגעים במטרה להשתלט על הקבוצה. חלק מהרצון של ראשי ריאל לפתוח קבוצת ראגבי, מקורו בשאיפה להקים קבוצה שתתחרה בקבוצת הראגבי של ברצלונה.

קלדרון הוסיף שבקרוב תרכוש ריאל מטוס פרטי בו יהיו כ-140 מקומות ישיבה, כשעל זנב המטוס יוטבע סמלה של הקבוצה.

כזכור, קלדרון גם הודיע לפני כחודש כי הוא מתכנן להפוך לספונסר של נהג במירוץ הפורמולה 1 בשנה הבאה בברצלונה, כשההערכות הן שפרננדו אלונסו יילבש על חליפתו את סמל ריאל מדריד.

בנושא אחר באימפריה הספרדית - פרנסיסקו פאבון, בלם הקבוצה, לא נמצא בתוכניות של מאמן הקבוצה פאביו קאפלו, ובעיתונות הספרדית מדווח כי הוא עשוי לעזוב בחלון ההעברות הקרוב את הקבוצה ולהצפין לאי הבריטי. אחת הקבוצות שעשויות לקלוט אותו היא ליברפול.

מאמנים חדשים לנאסטיק ולאתלטיק

* חימנסטיק המדורגת במקום האחרון בליגה הספרדית, שפיטרה השבוע את מאמנה לואיס סזאר, מינתה את פאקו פלורס במקומו. פלורס בן ה-54 אימן בעבר בין השאר את אספניול וסראגוסה.

* גם לאתלטיק בילבאו יש מאמן חדש, חוסה מנואל אסנאל, הידוע יותר כמאנה. המאמן בן ה-56 החליף את פליקס סאריוגארטה, שפוטר בתחילת השבוע אחרי ההפסד 2:1 לסביליה, והפך למאמן הרביעי בפחות משנה שמגיע לקבוצה הבאסקית. מאנה עשה את שמו בעיקר בזכות התקופה בת ה-6 שנים שלו באלאבס, בה גם הוליך את הקבוצה הצנועה לגמר גביע אופ"א ב-2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully