וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו קבוצה שיכולה לעשות דברים גדולים"

ערוץ 10 בשיתוף

30.11.2006 / 18:02

יממה אחרי התיקו המצוין של מכבי חיפה מול ליבורנו נחתו הירוקים בנתב"ג. קטן: "מקווה שגם הפועל יעלו ומאחל להם בהצלחה"

ברני ארדוב

מכבי חיפה נחתה יום (חמישי) בנתב"ג, אחרי שסיימה את משחקה אמש (רביעי) במסגרת המחזור הרביעי של גביע אופ"א בתיקו 1:1 עם ליבורנו, שהבטיח לאלופה הישראלית את ההעפלה ל-32 הגדולות של המפעל.

גוסטבו בוקולי אמר: "אמרתי את זה לא פעם, אלא הרבה פעמים, שיש לנו קבוצה מספיק טובה בשביל לעשות דברים גדולים וסוף סוף עשינו. באמצע המשחק ידענו שאוקזר מנצחת, אבל רצינו לעשות את התוצאה שאנחנו צריכים ולהראות שאנו קבוצה טובה". עוד הוסיף הקשר: "לא משנה את מי נפגוש בשבל הבא, עשינו עבודה טובה. בשלב הבא נעשה את כל מה שאפשר".

יניב קטן סיכם: "נקווה שלהישג באירופה תהיה המשכיות. אני מקווה שגם הפועל יעלו ואני מאחל להם בהצלחה. עשינו את זה בצורה יפה, הצגנו יכולת טובה במיוחד בחצי השני. המקום בטבלה בליגה לא מצדיק את היכולת שאנחנו מציגים באירופה. נקווה להציג את אותה יכולת בליגה".

מאמן האלופה, רוני לוי: "עשינו את ההכנות הכי טובות שאפשר, לפעמים צריך גם מזל ואני שמח שהפעם הכל הסתדר לנו בדיוק כמו שאנחנו צריכים".

ניר דוידוביץ': "שיחקנו מול קבוצות טובות. עשינו את מה ששאפנו. כעת נתפנה לליגה. ידענו את התוצאה בבלגרד, אבל מלכתחילה רצינו לעשות תוצאה טובה".

שחר יחליט אם לצ'פר את השחקנים (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

הקבוצה תחל בהכנותיה למשחק מול הפועל כפר סבא בליגה ביום שני הקרוב. כעת היא תזכה לחודשיים וחצי של מנוחה מגביע אופ"א, שכן משחקי השלב הבא ייערכו ב-14 וב-22 בפברואר 2007. חיפה תנסה לנצל את הזמן לחזור לצמרת, שכן כיום הפער מהמקום הראשון הוא 7 נקודות (עם משחק חסר).

פרט אחד מעיב על שמחת העלייה אמש, והוא הכרטיס הצהוב שספג גוסטבו בוקולי מול ליבורנו. היה זה הכרטיס השני של השחקן, שיחמיץ את המשחק הראשון של השלב הבא.

ההתאחדות לכדורגל נעתרה לבקשת מכבי חיפה ודחתה את משחק מול מכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו שאמור היה להתקיים ב-12 לדצמבר ל-9 בינואר.יש לציין כי לקבוצה מצפה עוד משחק השלמה מול בני יהודה במסגרת הליגה ב-21 בדצמבר.

בעקבות ההעפלה לשלב הבא עשויים בקבוצה לקבל מענק מיוחד על ההישג מהבעלים יעקב שחר, שלא מן הנמנע שיחליט לצ'פר גם הפעם את השחקנים והצוות המקצועי.

בתקשורת האיטלקית לא ידעו הבוקר כיצד לעכל את התוצאה של ליבורנו אמש. בעיתונות המקומית צוין כי מי שגנב את ההצגה במשחק לא היו שחקני ליבורנו, אלא אותם מפגינים פרו פלסטינים ואנשי הביטחון שהפכו אבן על אבן באצטדיון, שהפכו את משחק הכדורגל לשולי.

מליקסון: "שנה טובה לכדורגל הישראלי" (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

אמש (רביעי) חגגו שחקני הקבוצה על כר הדשא בליבורנו מיד עם סיום המשחק, ולאחר מכן בצורה צנועה יותר בחדרי ההלבשה, הכל כדי לא להרגיז יתר על המידה את האוהדים האיטלקים. בשל שיקולי האבטחה, הקבוצה יצאה באוטובוס לכיוון המלון כחצי שעה לאחר סיום המשחק, כדי למנוע עימותים פוטנציאליים בין אוהדים כעוסים ושחקני האלופה. באוטובוס עצמו כבר הרשו לעצמם השחקנים לחגוג.

ליאור רפאלוב, ששוב פתח והראה יכולת טובה אמר: "כל הקבוצה שיחקה טוב, אנחנו בינתיים רוצים ליהנות מהרגע ולא לחשוב על ההגרלה, למרות ששמענו על האפשרויות שקיימות. נדע להתמודד עם ההגרלה כשתגיע. לגבי השער שלנו, תמיד אומרים שהכדורגלן הישראלי סופג גולים בדקה ה-93, אז הפעם אנחנו היינו אלה שכבשנו את השער הזה. היה מאוד קשה, כי מודבר בקבוצה מאוד טובה, מצמרת הליגה האיטלקית, עם קהל שמאוד דחף אותה ואני שמח שהצלחנו לעלות בזכות עצמנו".

מאור מליקסון הצטרף לחברו והחמיא לכדורגל הישראלי: "השנה הזו נראית ממש טובה עבור הכדורגל הישראלי, הנבחרת הצעירה, אנחנו, אני מקווה שגם הפועל תל אביב, משהו מתחבר טוב השנה. היה לנו משחק קשה מאוד, מול שחקנים פיזיים שיחקו אגרסיבי, על משטח רטוב והוכחנו היום כמו במשחקים האחרים בגביע אופ"א שאנחנו יכולים להוציא את התוצאה שאנחנו מציבים לעצמנו כמטרה. עכשיו יש לנו קצת פגרה מאירופה ואני מאמין שנוכל להעביר את היכולת הזו גם לליגה".

גוסטבו בוקולי: "שיחקנו נגד קבוצה איטלקית, הם חזקים, ממש סוסים, אבל ידענו את זה ואני חושב שעשינו מחצית שניה גדולה מאוד והגיע לנו הגול הזה".

רוני לוי אמר אחרי המשחק לחדשות הספורט בערוץ 5: "אמרתי לשחקנים שיכול להיות שנעלה בזכות ניצחון של אוקזר, אבל שאנחנו צריכים לעלות בזכות התוצאות שלנו. עשינו דרך יפה והיה חשוב לנו לסיים את הבית בצורה ראויה".

על הגרלת השלב הבא, אמר המאמן: "אתה אף פעם לא יודע איזו הגרלה תקבל ובאיזה יום נתון תהיה. אני חושב שחיפה הוכיחה העונה באירופה שהיא יכולה לעמוד מול כל יריב. חלק מהכיף זה להיות שייכים לרמות הכי גבוהות ואם נקבל קבוצה גדולה זה חלק מהכיף ומהחוויה האירופאית".

כשנשאל על העתיד בליגה, ענה: "קודם כל אני חושב שבסך הכל מכבי חיפה מציגה איכות משחק טובה. אני מאמין שהיא תוליך אותנו גם להצליח בליגה הישראלית".

מאמן ליבורנו, דניאלה אריגוני, היה מאוכזב בסיום: "עשינו משחק טוב אבל סבלנו בהוצאה לפועל של המצבים שהגענו אליהם. בכל מקרה, לאור התוצאות האחרות התוצאה לא הייתה משנה הרבה. אם היינו מובילים 0:2 אולי היינו נותנים מאמץ נוסף בסיום, כי למעשה התוצאה די משקרת. הם הגיעו לשני מצבים במהלך המשחק, כאשר אחד מהם פגע בקורה והשני היה גול. בצרפת, מול אוקזר, לא תהיה לנו ברירה אלא לשחק רק על הניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully