וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך של פביאני

אסף שקד

30.11.2006 / 10:40

החלוץ הארגנטינאי ממשיך להוריד במשקל, מסעדן ירושלמי פרש עליו את חסותו ופתאום גם יוסי מזרחי מבחין בו באימונים ומחמיא

החלוץ הארגנטינאי של בית"ר ירושלים, כריסטיאן פביאני, עבר בתקופה האחרונה שינוי חיובי, שעשוי להשפיע על המשך דרכו בקבוצה.

פביאני, שהגיע באמצע חודש ספטמבר לארץ, הפך לשחקן הראשון שעשוי על פי הערכות רבות לעזוב את בית"ר ירושלים בפגרה הקרובה. אלא שבגלל שהשחקן מודע למעמדו, בחודש האחרון הוא עבר שינוי חיובי.

כשהגיע פביאני לישראל הוא סבל מעודף משקל וכשנשקל לראשונה במועדון מעיר הבירה עצר המחוג של המשקל על 102 ק"ג. החלוץ, שהיה מודע לבעיה, פתח בדיאטה תוך כדי אימונים קשים וכיום, שלושה חודשים אחרי, הוריד קרוב ל-12 ק"ג.

אך לא רק במשקל עבר פביאני שינוי משמעותי. בחודש האחרון פרש עליו את חסותו בעל מסעדה ירושלמי, שדואג לו בכל דבר אותו הוא צריך. החלוץ, שהבין כי עשה טעות לפני כחודש באירוע הלא נעים במועדון הסופרנו בת"א, הפסיק באופן דרסטי את הבילויים שלו ומלבד ארוחות ערב אצל ה"בייביסיטר" החדש, הוא אינו מרבה לבלות. אם לי די בכך, פביאני מצא לו חברה חדשה ונראה שעובדה זו גורמת לו ליותר שמחה באימונים.

"אני מרגיש שונה לחלוטין מאשר לפני כחודש", סיפר השבוע פביאני לאחד מחבריו לקבוצה, "יש לי אהבה לישראל ולבית"ר ואני חייב להישאר כאן. אין לי בעיה להישאר כל יום בבית ולעבוד קשה בשביל להמשיך בבית"ר עד תום העונה".

גם אותו חבר, שלקח אף הוא את הארגנטינאי כבן חסותו, מספר על השינוי העצום של השחקן: "הוא אדם שונה לחלוטין ממה שהוא היה לפני כן. הוא הבין שבשביל להישאר כאן הוא חייב לעשות שינוי דרסטי והוא אכן עשה את זה. בהתחלה הייתי צריך "לשמור" עליו, אבל לאט לאט הוא הבין היכן הוא נמצא ואת הבילויים הבעייתיים בת"א הוא המיר לטובת שעות שינה נוספות בבית".

בשורה טובה נוספת טמונה בעובדה שביום ראשון הקרוב ייפרד השחקן מחברו לואיס, שהיה איתו בחודשיים האחרונים. חבר הילדות רצה להישאר עם השחקן תקופה נוספת, אך לאחר שהיה מעורב בתקרית בת"א, קיבל השחקן החלטה שלטובתו, עדיף שלואיס ישוב לארגנטינה.

גם בקטע המקצועי חל שיפור ביכולתו של החלוץ, ובאימונים במהלך השבוע האחרון הציג השחקן יכולת טובה מאוד, שאף זכתה לתשומת ליבו של המאמן יוסי מזרחי. אם עד השבוע שעבר בקושי התייחס המאמן לשחקן, הרי שבשבוע האחרון חילק לו מזרחי מחמאות אחרי פעולות טובות וביקש ממנו לבצע הוראות מסוימות אחרי פעולות פחות טובות, דבר שגרם לשחקן להרגיש הרבה יותר שייך לקבוצה.

גם אצל המאמן מזרחי חלה כנראה תפנית בהתייחסות לחלוץ. אחד מחבריו הקרובים של יוסי מזרחי אמר היום (חמישי): "יוסי מזרחי אף פעם לא יצא בהודעה רשמית שהוא משחרר את פביאני ומי שמכיר אותו יודע שהוא מקבל החלטות קרוב למועד ולא כמה חודשים לפני. יוסי שם לב לשינוי של פביאני וישנו סיכוי שבסופו של דבר השחקן כן יישאר בארץ אם הוא ימשיך את השיפור שלו".

כבר היום באימון חל מפנה בקשר לפביאני. אם עד כה הוא לא תורגל בהרכב באימונים במשך כשבועיים, הרי שהיום לראשונה הוא תורגל בהרכב כחלוץ לסירוגין עם טוטו תמוז ועמית בן שושן. במהלך המשחקון הפנימי כבש השחקן צמד ושוב היה מהבולטים על המגרש.

יוסי מזרחי מתקשה למצוא זרים (משה בוקר, הארץ)

יוסי מזרחי, מאמן בית"ר ירושלים, עדיין לא מצליח למצוא זרים ברמה גבוהה, כפי שהוא רוצה, כדי לצרף אותם עם פתיחת חלון ההעברות בינואר. מזרחי ימשיך לעקוב בקלטות אחרי שני שחקנים, בעמדות קשר וחלוץ.

אם לא יצליח למצוא זרים ברמה גבוהה עשוי מזרחי לוותר על צירוף זרים חדשים. למרות שמזרחי קיבל הבטחה שהבעלים, [[ארקדי גאידמק]], ייתן אישור לחריגה בתקציב, הוא לוקח בחשבון את ההתחייביות הכספיות של בית"ר כלפי הזרים.

ז'ואאנו פינטו, למשל, משתכר 420 אלף דולר ברוטו לעונה וחתום לעוד שנתיים מעבר לעונה הנוכחית. ויתור עליו יעלה לבית"ר 1.2 מיליון דולר. אם בית"ר תחתוך את פבריס פרננדז, שמסיים את חוזהו בסוף העונה, היא תצטרך להפרד מ-400 אלף דולר.

מזרחי עשוי לפתוח עם שלושה בלמים

יוסי מזרחי תרגל במהלך האימון מערך של 5-3-2, עם כל שלושת הבלמים כשההתלבטות בהגנה בעמדת המגן הימני היא בין יואב זיו ובין עומרי אפק, שתורגלו לסירוגין בהרכב.

בחוליית הקישור תרגל המאמן שלושה קשרים דרק בואטנג ומיכאל זנדברג שתורגלו בהרכב כל האימון כשעל העמדה הנוספת התחרו לסירוגין מילובאן מירוסוביץ' וגל אלברמן. בחוד כאמור תורגלו עמית בן שושן, טוטו תמוז וכריסטיאן פביאני. החלוץ הברזילאי ז'ואנו פינטו סובל מפציעה קטנה ולא התאמן באופן מלא, בכל מקרה השחקן יהיה כשיר למשחק מול בני יהודה. למרות המערך שתרגל מזרחי, יתכן שכבר מחר במהלך האימון המסכם הוא יתרגל מערך אחר שאיתו יפתח בסופו של דבר.

הקשר הצרפתי, פבריס פרננדז, שסובל מפציעה בחודשיים האחרונים, קיבל אישור מרופא הקבוצה, ד"ר פרנקל, לטוס לפאריס, שם יעבור מספר טיפולים על מנת לאבחן את חומרת פציעתו. הקשר ימריא היום (חמישי) לצרפת למשך כעשרה ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully