וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוזה מהרהר בעזיבת ורדר ברמן בסיום העונה

עוזי דן

30.11.2006 / 10:33

עשוי לעזוב בקיץ, כשאחת הקבוצות שרוצה בשירותיו היא יובנטוס. ה'בילד' טוען כי גם ברסה בעניין. הארגריבס שוב רומז על מעבר לאנגליה

מירוסלב קלוזה, מלך שערי המונדיאל וחלוצה המצטיין של ורדר ברמן, עשוי לעזוב בתום העונה למרות שהחוזה שלו מסתיים רק בקיץ 2008. בראיון לעיתון "ווסר קורייר", אמר קלוזה: "אני רוצה לסגור הכל כבר בינואר. אשב עם ברמן, אם הם ייענו לדרישותי אולי אשאר, הכל פתוח".

קלוזה דיבר על עזיבת ברמן וגרמניה כבר אחרי המונדיאל. ברמן טענה בקיץ כי דחתה הצעה של 35 מיליון יורו עבורו והוסיפה כי קלוזה "לא למכירה בשום סכום". מערכת וואלה! מוסיפה כי אחת הקבוצות שרוצה בשירותיו של הגרמני היא יובנטוס, שבונה תכנית לעונה הבאה בסרייה א'. ה'בילד' הגרמני טוען כי גם ברצלונה, יריבת ברמן בליגת האלופות, בוחנת את אופציית קלוזה.

חלוץ אחר של הקבוצה, ארון האנט בן ה-20, האריך את חוזהו בקבוצה עד 2010.

* מונדיאל 2006. הוועדה המארגנת של גביע העולם בגרמניה הרוויחה 56.5 מיליון יורו. הכסף שיועבר להתאחדות הגרמנית.

הארגריבס ייעדר עד סוף השנה

אואן הארגריבס, קשר באיירן מינכן, לא יחזור למגרשים לפני תום השנה האזרחית. הקשר האנגלי שבר את עצם השוקית באמצע ספטמבר, אך קיווה לחזור לקראת סוף נובמבר.

"עדיף שלא אשחק עד סוף השנה האזרחית לפחות", אמר הארגריבס, "גם ככה המחצית הראשונה של העונה כבר נגמרת בקרוב". הארגריבס, שהיה מבוקש בקיץ על ידי מנצ'סטר יונייטד, לא פסל אפשרות של מעבר מגרמניה לאנגליה כבר בחלון ההעברות הקרוב, בעוד כחודש: "בפגרות החורף תמיד קורים הרבה דברים. החיים מלאי הפתעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully