וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקנאמרה שוחרר מאולימפיאקוס

29.11.2006 / 19:09

הרכז האמריקאי לא השתלב בקבוצה של פיני גרשון ועזב אחרי חודשיים בלבד. הפורוורד אובינה אקזי חתם בדינמו מוסקבה

ג'רי מקנאמרה, כוכב מכללת סירקיוז בארבע השנים האחרונות, נחת הקיץ באולימפיאקוס לאחר שלא נבחר בדראפט של ה-NBA. הרכז הג'ינג'י, שהוביל כבר בשנתו הראשונה במכללה את סירקיוז לתואר אליפות המכללות כשצלף שש שלשות במשחק הגמר נגד קנזס ב-2003, בנה על עונה טובה בקבוצת צמרת אירופית כתחנת ביניים בדרך ל-NBA, אך העניינים לא הסתדרו לפי התכניות שלו.

מקנאמרה הוחתם כזר החמישי של הקבוצה, ובשל כך יועד להשתתף במשחקי היורוליג בלבד, בגלל העובדה שבליגה היוונית כל קבוצה רשאית לרשום רק ארבעה זרים. לאחר חמשת המשחקים הראשונים של אולימפיאקוס באירופה, בהם שותף מקנאמרה לדקה אחת בלבד בסך הכל, הגיעו השחקן וסוכנו להכרה שהסיטואציה לא מתאימה להם, והיום זכה מקנאמרה לקבל את מסמכי השחרור שלו מהקבוצה.

"הוא בכושר נהדר. הוא עשה כל מה שדרשו ממנו ושיחק פחות מדקה. הוא היה יכול להישאר ולקחת את שארית החוזה שלו, אבל הוא רוצה לשחק", אמר היום סוכנו, ביל נף.

אובינה אקזי חתם בדינמו מוסקבה

דינמו מוסקבה החתימה את אובינה אקזי, שעשוי לשחק בשורותיה כבר מחר (חמישי), במשחק היורוליג של הרוסים מול אולימפיאקוס. אקזי, 31, 2.08 מטר, שיחק לפני שנה ברומא האיטלקית וב-4 משחקי יול"ב קאפ רשם 9 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק. בליגה האיטלקית הוא רשם מספרים דומים, ממוצעים של 8 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-16 משחקים.

ברקורד של אקזי, שאמור להוסיף לקבוצה הרוסית קצת בשר מתחת לסלים, ניתן למצוא גם מספר משחקים ב-5 קבוצות NBA שונות ותקופה בכוכב האדום בלגרד. דינמו חסר מאז תיחת העונה את מירוסלאב ראיצ'ביץ' ולאחרונה גם את לזארוס פאפדופולוס, ואיבדה הרבה מכוחה ברחבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully